Jump to content

albatros66

użytkownik
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

    Never

1 Follower

About albatros66

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    miedzy Pruszkowem i Wolominem oraz miedzy Legionewem i Grojcem (niedaleko rzeki Wisly)
  • Zainteresowania
    minivany, vany, minibusy
  1. > Mimo to zamek można otworzyć awaryjnie (jak w każdym PSA) > Po dostaniu się poprzez fotele do bagażnika w dziurkę widoczną na zamku trzeba wsadzić szpiczasty > śrubokręt i biały element przesunąć w lewo. zamek się otworzy Jutro się przyjrzę ... Dzięki. Czy w ten sposób też mogę zamknąć ??? Bo jak nie dam rady, to nie chciałbym zostawić otwartego auta .. AL
  2. > Ale zrobiłeś to ? I mówisz z własnej praktyki ? > Oj chyba nie, bo w C4GP tapicerkę można zdjąć tylko na otwartej klapie Serio serio O żesz,motyla noga Jakby dwie zaślepki od nitów tapicerki widać .. AL
  3. Ja w temacie. C4 Grand Picasso z 2007r Centralny otwiera wszystkie drzwi OK, ale bagażnika nie. Nie słychać też "stukania" zamka w klapie tylnej ... Co gorszenie wiem, czy da się ręcznie od środka otworzyć ? Elektryka z tyłu działa (światła, oświetlenie rejestracji, wycieraczka) Ktoś powróży co to może być? I jak się do tego zabrać ? Dzięki za sugestie AL
  4. > a byleś lub dzwoniłeś na ul. Pańska 100? Ta firma się jakoś nazywa? Jakiś nr telefonu ?? Dzięki AL
  5. > Moze padl mikrostyk w pilocie odpowiedzialny za otwieranie? > Podjedz do magikow co sie zajmuja takimi rzeczami to bedziesz wiedzial. Gdzie znajdę takich w Wa-wie (Ochota/Mokotów/Ursynów)??? > Nowy w kluczyk w ASO ok 500 PLN kosztuje... Kawałek metalu i odrobina elektroniki ... AL
  6. Hej! No jak w temacie .. Pilot od centralnego zamka w C4 z 2007/2008 (w komplecie z kluczykiem-scyzorykiem). Pilot 3-przyciskowy (zamknij-lokalizacja-otwórz). Zamknąć na odległość zamknie, ale otworzyć nie ; przycisk zlokalizuj działa. Trzeba otwierać zamkiem w klamce. Co można z tym zrobić? Czy są oddzielne baterie do zamknij i otwórz? Ktoś coś takiego naprawia? Można kupić i zaprogramować nowy kluczyko-pilot (w ASO - za ile)? Drugi kluczyk jest zwykły (bez pilota).... Poradzicie towarzysze ? AL
  7. > Jak to środkowy się nie składa, z tego co wiem, to sa takie same fotele jak u mnie w Pugu, wiec > ciągniesz za taka sama linke jak fotele boczne i oparcie sie składa, Masz wtedy płaską > podłogę. > ewentualnie ciagniesz za widoczna na zdjeciu czewona linke Masz 100000000% racji - czerwone wstążeczki jest dokładnie tak jak na twoich zdjęciach ... Dzięki za AL
  8. Panie i Panowie Mam ci ja C4GP z 2008 roku - taki mikro autobus. Muszę przewieźć na odległość ok 20km kanapę/wersalkę (niespecjalnie dużą ale 2-osobową rozkładaną klasycznie). I teraz zastanawiam się jak to zrobić.... Trzeci rząd chowa się w podłogę, ale i tak przestrzeń będzie zdecydowanie za krótka (niewiele więcej niż pół kanapy wejdzie). W drugim rzędzie skrajne fotele (lewy i prawy) można złożyć i dosunąć do przodu do foteli kierowcy i pasażera. Ale co zrobić z fotelem środkowym w drugim rzędzie??? Da się go złożyć?? A może da się go jakoś wyjąć? Jeśli tak to jak ??? Jest przy nim jakaś linka, ale jak pociągam to się fotel tylko pochyla ( nic się nie składa ani przesuwa)??? Jeśli się nie da nic zrobić z środkowym (pewnie w ogóle się da, ale czy nie trzeba rozkręcać pół samochodu???), to za przeproszeniem kicha. A jak się da, to czy dodatkowo można w prosty sposób wyjąć te dwa złożone fotele (lewy i prawy w drugim rzędzie)??? Ktoś to trenował z sukcesem?? Jakieś podpowiedzi??? Opcjonalnie zastanawiam się nad transportem na dachu. Relingi mam, ale belek nie ... No i czy dach wytrzyma (kanapa waży ok 70kg). No i dźwigać wysoko trzeba ... AL P.S. Kanapa używana, 6-letnia. Transport bagażówką co najmniej podwoiłby jej wartość ... AL
  9. Aaaaa, ten 2.0i z automtem to pewnie ma spore spożycie ??? Ale może się dobrze gazuje ????? AL
  10. > chyba że kupi od pierwszej właścicielki z polskiego salonu to będzie miała 150000 km No taki jest plan Nie spieszy się, przegląd przedzakupowy itd. A jako mechanik, co powiesz o 1.8i ??? AL
  11. > tak, 2.0 HDi z Boschem pod maska to tam nie ma silnika tylko siedzi sam Bosch pod maską ???? AL
  12. > wlasnie byle nie 1.8 ktore zlopie olej, ot taka wada fabryczna... Ekhem, to może zdecydujcie się , 1.8 tak czy nie?? A z HDI z tego okresu ???? AL
  13. Może p. Piórek ??? Włochy, okolice Szyszkowej (ma stronę WWW więc znajdziesz namiar) AL > Mam wyciek płynu chłodniczego w Citroenie C5 kombi 2.0 HDI. Na moje oko wygląda, że gumowe rury się > zestarzały i trzeba je wymienić. Cieknie (bardzo powoli kapie) z dwóch miejsc z czego jedno > zlokalizowałem. > Sam tego nie ogarnę i potrzebuję namiary na serwis w Warszawie, najlepiej Włochy/Ochota, w > najbliższej okolicy względem przystanku PKP WKD Jerozolimskie, ewentualnie Mokotów w okolicach > Sadyba Best Mall. Chciałbym to załatwić w ciągu jednego dnia. > Gdzie polecacie wykonać taką robotę? > I czy koniecznie w serwisie zajmującym się Citroenami?
  14. Panie i Panowie Kolega szuka dla żony Citroena Xsara Picasso - WAŻNE - z lat 2002-2006 (taki budżet) i pyta Was który z produkowanych wtedy silników w CXP jest najbardziej bezproblemowy (czyli najmniej problemowy). Wiadomo, że może już być spory przebieg, więc także trwałość?? Czy HDI z lat 2002-2006 (1.6 i 2.0) są godne uwagi? A z benzyn która (gaz niekoniecznie ale jak się trafi z gazem): brać 1.6 czy 1.8 ? Ewentualnie typowe sprawy na które należy zwrócić uwagę??? Belka ??? AL
  15. > przecież nie zmienia na 15W40 więc w czym problem > chyba na pierwszej stronie (wewnetrznej) instrukcji obslugi samochodu będą wymienione klasy oleum > jakie producent zaleca do danego typu samochodu Jak bym już na siłę chciał coś zmieniać, to przy tym przebiegu szukałbym jakiegoś MaxLife/LongLife o np takiego A jak nie żre oleju i silnik dobrze pracuje, to bym nie zmieniał .... AL
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.