-
Liczba zawartości
155 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
s_s's Achievements
zielony listek (8/20)
2
Reputacja
-
sam nie wiem - jak na razie leży na półce w domu, gdyby ktoś zaproponował jakąś dobrą cenę to może sprzedam, jak nie zatrzymam - może kiedyś się przyda .....
-
ja się nie dziwie że zamontowali - tylko, że to urządzenie było rozwiązaniem mojego problemu z rozładowaniem akumulatora i troszkę mi zeszło aż znalazłem winowajcę i tyle - a koledzy zaczęli snuć różne domysły - po co na co itd.
-
Auto używane było przez rok przez Millenium Bank, następnie ja je odkupilem.
-
ale ja jestem drugim właścicielem - mam go od 2,5 roku - więc musiał wiedzieć!
-
dziś zakończyłem poszukiwania, po sprawdzeniu wszystkiego co mogłem, poszedłem dziś tropem tej anteny GPS, którą znalazłem po zdemontowaniu radia obok niego przyklejoną - sprawdziłem gdzie idzie kabel od niej - zdemontowałem tą osłonę przy prawej nodze kierowcy i jakie było moje zdziwienie - jak zaglądnąłem w głąb - moim oczom ukazało się następujące podłączone! pudełeczko: Odłączyłem go od instalacji auta i odczyt miernika wskazał 20mA! Co zakończyło moje boje ze zwiększonym poborem prądu. Poprzedni właściciel nie poinformował o montażu GPS/GSM Tracker'a, co tym bardziej dziwne pozostawił go podłączonego!
-
Dziś sobota, więc poświęciłem troszkę czasu na poszukiwania - odpinałem radio, alarm, starałem się sprawdzić jak będzie po symulowanym otwieraniu każdego z drzwi - i nic się nie zmienia - za każdym razem nie stabilizuje się ten pobór - tylko pływa od minimum teraz jak udało mi się zaobserwować było 50mA do 140mA. Podjechałem na warsztat do znajomego poprosiłem o podpięcie pod komputer diagnostyczny - za pierwszym razem nic nie znalazło - jedynie uwagę znajomego zwrócił poziom napięcia pokazany na komputerze 9,1V. Za drugim przebiegiem - wyrzucił - włączony lewy kierunkowskaz - podczas gdy nic nie było włączone. I tutaj również tak jak kolega Mantoon - zasugerował aby spróbować podłączyć inny najlepiej nowy akumulator i spróbować ponownie pomiaru prądu - bo słaby akumulator też może powodować takie dziwny pobór według niego - centralki odnotowują za niski poziom napięcia i się wzbudzają.
-
w sumie ja nie wykreślam już niczego - ktoś napisał na początku że pomiar testerem akumulatora może być fałszywy, więc może jak najbardziej okazać się że to główny winowajca, bo tak jak już pisali koledzy 0,13A x 48h daje pobór około 6,3Ah - więc faktycznie nie powinno rozładować dobrego aku
-
ktoś napisał że coś ponad 30mA
-
więc wszystko zaczyna się od nowa .... gdzie szukać przyczyny?
-
ale w moich parametrach podanych nawet okresowo daje od 80 do 130mA więc nie mieści się w tej podanej normie ....
-
super zrobione ... gratuluję! w sumie u mnie to był bardziej chyba pomiar prądu rozruchowego pod obciążeniem i tak bez włączonych żadnych odbiorników. dodam jeszcze że ja raczej nie jestem zwolennikiem nagrzewania auta - praktycznie nie korzystam z grzania w aucie, właczam w zimie bardziej aby układ klimy się przesmarował :=) auto jeździ w tygodniu krótkie trasy 5km i 9-10godz. posotju i znowu 5km i jkaieś 15godz. postoju i tak przez 5 dni, następnie 2 dni stania w garażu .....
-
tak mierzyliśmy, tylko ta kartka została w garażu, ale wartości we wszystkich w/w wypadkach były poprawne.
-
układ ładowania jest sprawny 100% dziś spędziłem nad tym od godziny 14 do 20, z mechanikiem przejrzeliśmy go, co do aku tak jak pisałem - ma 1,5 roku - jest ogólnie dobrej klasy Varta Silver Dynamic, ale czytałem w necie że trafiają się padnięte i to całkiem sporo ostatnio Vart
-
wszędzie pisze że pobór rzędu 30-50mA jest normalny ... więc ten mój wydaje się za duży. Akumulator był pod serwisowym testerem wykazał 91% naładowania i stanu technicznego, po doładowaniu i w trakcie normalnej codziennej eksploatacji.
-
Przy wyciagnięciu jedynie jednego największego 70A - pobór spadł do 0,01. Alternator sprawdzony ładuje ok. radio fabryczne. alarm fabryczny. dodatkowe odbiornik podłaczone pod gniazdo zapalniczki - nie mają wpływu np.cb-radio - były odpięte.