Jump to content

bielaPL

użytkownik
  • Content Count

    10849
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1555 Człowiek - do rany przyłóż

About bielaPL

  • Rank
    młodociany rajdowiec
  • Birthday 03/11/1980

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    brak
  • iMessage
    brak
  • WWW
    https://nuovabravo.home.blog/

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa, Polska
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    Bravo II / Jeep
  • Motorcycle
    był

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ja mam, nie ma tragedii, na pewno mniejsza niż używanie manuala
  2. Motor jaki jest każdy widzi . Klasyka pełną gębą. Miałem okazję w sobotę odbyć jazdę testową. Pomimo prawie 400ccm pojemności moc to około 20KM. Czyli poczułem się na nim jak na Hondzie CBF 250 z kursu A. Osiągi jakieś tam są. Pozycja wygodna, od razu udało się zespolić z motocyklem pomimo mojego małego doświadczenia. Wszystko działało tak jak powinno. Fajny motocykl gdy ktoś lubi klasykę ale chopery/cruisery są za niskie lub nie lubi pozycji z nogami do przodu. Moto bardziej do pokręcenia się w koło komina, ale jak ktoś się uprze to szybę założy i w trasie też pośmiga. Co ciekawe waga na suc
  3. prestiż kosztuje... jak nie ma kasy żeby w to ładować niech puszcza szybko i kupi sobie logana
  4. ja kiedyś w peugeot 107 zareklamowałem piszczące klocki, no to oczywiście nie, gwarancja nie obejmuje, tłumaczyłem że nie obejmuje zużycia a nie że piszczą jak w jakimś starym aucie, no ale nie... ok... ale potem zadzwoniła pani z obsługi czy byłem zadowolony, powiedziałem że nie i wytłumaczyłem o co chodzi, za 2h telefon z ASO "Pan przyjedzie na wymianę tych klocków..."
  5. Ja niestety w 2004, wcześniej próbowałem ze 2 razy ale AK miało jakieś problemy z pocztą z go2, więc zlewałem to forum, ale posiadając matiza ciężko było gdzieś indziej uzyskać wiedzę, więc musiałem się zarejestrować na inny email i potem sobie go zmienić
  6. w bravo są aktywatory i one padają, działa to niezależnie czy masz włączone AC czy nie
  7. bielaPL

    AR Gulietta

    Tylko nb. ale działanie wielowahaczu teoretycznie znam Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka
  8. bielaPL

    AR Gulietta

    alfa ma z tyłu wielowahacz, co za tym idzie nie skacze dupa przy szybszej jeździe na nierównościach a tipo jaką ma nową platformę? Jak wymiary te same co bravo
  9. z młodszych logany i fabie w combi potem tipo, no ale to łatwiej w sedanie znaleźć za rozsądną kasę ze starszych to ta astra co kolega podrzucił
  10. bielaPL

    AR Gulietta

    za nówkę 120KM z klimatronikiem i alusami nie dałbym więcej jak 65 tys
  11. bielaPL

    AR Gulietta

    to mój tjet z 2007 ma Maksymalny moment obrotowy 206 Nm przy 1750 obr/min a twój 215 Nm przy 2500 obr/min
  12. bielaPL

    AR Gulietta

    który rocznik? Bo gdzieś 2014/2015 zmienili charakterystykę tjeta i max moment był znacznie wyżej niż w starszej wersji
  13. ręczna robota, to się ceni w dzisiejszych czasach
  14. Może nie jest jakiś mały... https://szekla4x4.pl/kompresory/13789-kompresor-dwutlokowy-85lmin.html
  15. podstopnice są, tylko białe i nie drewno tylko nie pamiętam co
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.