Skocz do zawartości

janus_z

użytkownik
  • Liczba zawartości

    181
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Zainteresowania
    Kompuery, motoryzacja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

janus_z's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Też w końcu tak sprawdzałem, ale w stilo raz się pompa włącza a raz nie (przypuszczam musi upłynąć parę sekund) a u mnie taka była nieszczelność, że za krotko pompa chodziła. Ale można i prościej, na listwie po lewej poniżej filtra powietrza jest listwa wtryskiwaczy i jest tam taki ala wentylek wystarczy nacisnąć np. gwoździkiem, teraz postał całą noc i benzyna pryska, trzyma cisnienie bardzo dobrze.
  2. No i sukces, wyjąłem (oj ciężko sie ta nakrętka odkręca, ale po 10 min. bicia stępionym śrubokrętem puściło) i rozebrałem pompę paliwa i całkowicie popękany był oring na regulatorze ciśnienia, wymiary dla potomnych 8x2 mm . Autko teraz odpala momentalnie
  3. Dzis będę próbował wyciągnąć/rozebrać pompę paliwa i mam pytanko, gdzie szukać jakiegoś regulatora ciśnienia paliwa i zaworu zwrotnego w stilo 1.4 16V?
  4. jak na razie rozłączyłem wtyczkę i docisnąłem z powrotem - błąd się od paru dni nie pokazuje i na telefonie sprawdzałem, widać, że sonda pracuje poprawnie.
  5. dziś sprawdzałem u siebie ciśnienia paliwa na listwie i zaobserwowałem że jak zapalę na gazie to bije do 3,2 bara, ale jak zgaszę to szybko spada, kolega mechanik mówi, że za szybko (jego zdaniem w innym autach trzyma pare godz. nawet). Jak przekręcam kluczyk (bez palenia) to pompa na parę sekund startuje(wydaje mi sie że jest to stała wartość), ale dobija w tym czasie do max 0,5 bara, dopiero za 5-6 razem przekręcania klucza bez palenia dobija do 2 barów, tak więc stawiam na problem z pompa, jutro myślę ją rozbierać.
  6. A więc tak zakupiłem dodatek STP do czyszczenia wtrysków, zrobiłem na tym około 30 km - bez zmian, zakupiłem używany Map sensor z czujnikiem powietrza - bez zmian, nadal jak postoi powyżej godz. to nie odpali za pierwszym razem, tylko za drugim, zobaczę ile jutro rano po nocy przyjdzie mi kręcić . Dziś z rana pokręciłem ze 3 razy i nie odpalił to włączyłem awaryjne odpalenie na lpg (było 16 stopni) zapalił od razu, choć z początku chodził nie za równo - wiadomo za zimno na LPG, przełączyłem na benzynę chodził już ładnie równo. Jeszcze z takich elementów na granicy zostały mi świece do zmiany. Podłączyłem się FES błędów nie pokazuje, zrobiłem nawet ten reset adaptacji z FES-a i zostawiłem do włączenia się wentylatora, postał ze dwie godziny to odpalił dalej za drugim razem, normalnie jakieś czary
  7. jest, ale chwilowo odłączyłem nawet, choć dziś z rana odpaliłem na lpg to zapalił dużo lepiej niż na benzynie
  8. Witam Od jakiegoś tygodnia mam problem z odpaleniem auta zwłaszcza po nocy, muszę go kręcić ze 4-5 razy zanim zapali, jak jest nagrzany to pali tak za drugim razem (kręcę raczej krotko, wcześniej palił za pierwszym razem). Gdy już zapali silnik chodzi bardzo ładnie ( w trakcie jazdy również jest OK) , troche poczytałem o tych objawach i tak zacząłem obstawiać czujnik temperatury powietrza, podpiąłem telefon i podejrzałem temperaturę powietrza w dolocie rano było 24 stopnie, natomiast termometr w aucie pokazywał 14 stopni, może to być przyczyna takiego ciężkiego palenia?, gdzie w stilo 1.4 szukać tego czujnika?. Z rzeczy które jeszcze zrobiłem do odłączenie akumulatora na noc i adaptatacje ECU tj. odpalenie i wyłączenie silnika dopiero po max rozgrzaniu, sprawdzałem dodatkowo czy uruchamia się pompa paliwa, gdy przekręcam kluczyk to pompę słychać.
  9. Przebieg auta to 120 tys. km, przebieg pewny bez LPG, czyli druga sada daje taki sam typ błędu? Najwyżej spróbuję zamienić sondy miejscami
  10. Koledzy pojawił mi się bląd P0130 w Seicento 1.1 2003 rok, z opisu wynika, że uszkodzona sonda lambda i teraz moje pytanie jaką kupić, nowy zamiennik czy szukać jakiej używki na szrocie, podejdzie z innego fiata np. jakiejś młodszej Pandy, Punto ?
  11. Zakupiłem dwie sztuki silniczków X27.589, po 2,65 USD, wysyłka gratis, na aukcji piszą, że to samo co X25, jak otrzymam i wlutuję to napisze czy pasują
  12. Witam Postanowiłem się zabrać w końcu po 3 latach za wymianę silniczka krokowego, bo w między czasie zepsuł mi sie jeszcze wskaźnik od wskazań ilości paliwa , tak sobie patrzyłem na ebay to więcej aukcji jest z typem X27.589, (niby piszą, że jest to samo co X25.589 - te sa droższe około 6-7 USD) mozna je dostać po 2,6 USD, wysyłka z Hong Kong gratis. Zmieniał ktoś może ostatnio, gdzie kupowaliście te silniczki?,
  13. u mnie sprzęgło również bierze normalnie, nie ślizga, nie terkota, ale zdarza się poza "kangurem" oraz szarpaniem podczas ruszania takie jakby "wahnięcia podczas zmiany obciążenia" np. przełączanie z jedynki na dwójkę. Co ciekawe mi jak sprawdzał cenę sprzęgła w sklepie to wyszło, że są dwie wersje jedna właśnie w okolicy 480-500zł a druga 350zł- na szczęście u mnie po VIN wyszło, że mam tą tańszą wersję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.