janus_z
użytkownik-
Liczba zawartości
181 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Rzeszów
-
Zainteresowania
Kompuery, motoryzacja
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
janus_z's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Też w końcu tak sprawdzałem, ale w stilo raz się pompa włącza a raz nie (przypuszczam musi upłynąć parę sekund) a u mnie taka była nieszczelność, że za krotko pompa chodziła. Ale można i prościej, na listwie po lewej poniżej filtra powietrza jest listwa wtryskiwaczy i jest tam taki ala wentylek wystarczy nacisnąć np. gwoździkiem, teraz postał całą noc i benzyna pryska, trzyma cisnienie bardzo dobrze.
-
No i sukces, wyjąłem (oj ciężko sie ta nakrętka odkręca, ale po 10 min. bicia stępionym śrubokrętem puściło) i rozebrałem pompę paliwa i całkowicie popękany był oring na regulatorze ciśnienia, wymiary dla potomnych 8x2 mm . Autko teraz odpala momentalnie
-
Dzis będę próbował wyciągnąć/rozebrać pompę paliwa i mam pytanko, gdzie szukać jakiegoś regulatora ciśnienia paliwa i zaworu zwrotnego w stilo 1.4 16V?
-
jak na razie rozłączyłem wtyczkę i docisnąłem z powrotem - błąd się od paru dni nie pokazuje i na telefonie sprawdzałem, widać, że sonda pracuje poprawnie.
-
dziś sprawdzałem u siebie ciśnienia paliwa na listwie i zaobserwowałem że jak zapalę na gazie to bije do 3,2 bara, ale jak zgaszę to szybko spada, kolega mechanik mówi, że za szybko (jego zdaniem w innym autach trzyma pare godz. nawet). Jak przekręcam kluczyk (bez palenia) to pompa na parę sekund startuje(wydaje mi sie że jest to stała wartość), ale dobija w tym czasie do max 0,5 bara, dopiero za 5-6 razem przekręcania klucza bez palenia dobija do 2 barów, tak więc stawiam na problem z pompa, jutro myślę ją rozbierać.
-
A więc tak zakupiłem dodatek STP do czyszczenia wtrysków, zrobiłem na tym około 30 km - bez zmian, zakupiłem używany Map sensor z czujnikiem powietrza - bez zmian, nadal jak postoi powyżej godz. to nie odpali za pierwszym razem, tylko za drugim, zobaczę ile jutro rano po nocy przyjdzie mi kręcić . Dziś z rana pokręciłem ze 3 razy i nie odpalił to włączyłem awaryjne odpalenie na lpg (było 16 stopni) zapalił od razu, choć z początku chodził nie za równo - wiadomo za zimno na LPG, przełączyłem na benzynę chodził już ładnie równo. Jeszcze z takich elementów na granicy zostały mi świece do zmiany. Podłączyłem się FES błędów nie pokazuje, zrobiłem nawet ten reset adaptacji z FES-a i zostawiłem do włączenia się wentylatora, postał ze dwie godziny to odpalił dalej za drugim razem, normalnie jakieś czary
-
jest, ale chwilowo odłączyłem nawet, choć dziś z rana odpaliłem na lpg to zapalił dużo lepiej niż na benzynie
-
Dzięki za radę, zacznę od tego
-
Witam Od jakiegoś tygodnia mam problem z odpaleniem auta zwłaszcza po nocy, muszę go kręcić ze 4-5 razy zanim zapali, jak jest nagrzany to pali tak za drugim razem (kręcę raczej krotko, wcześniej palił za pierwszym razem). Gdy już zapali silnik chodzi bardzo ładnie ( w trakcie jazdy również jest OK) , troche poczytałem o tych objawach i tak zacząłem obstawiać czujnik temperatury powietrza, podpiąłem telefon i podejrzałem temperaturę powietrza w dolocie rano było 24 stopnie, natomiast termometr w aucie pokazywał 14 stopni, może to być przyczyna takiego ciężkiego palenia?, gdzie w stilo 1.4 szukać tego czujnika?. Z rzeczy które jeszcze zrobiłem do odłączenie akumulatora na noc i adaptatacje ECU tj. odpalenie i wyłączenie silnika dopiero po max rozgrzaniu, sprawdzałem dodatkowo czy uruchamia się pompa paliwa, gdy przekręcam kluczyk to pompę słychać.
-
Przebieg auta to 120 tys. km, przebieg pewny bez LPG, czyli druga sada daje taki sam typ błędu? Najwyżej spróbuję zamienić sondy miejscami
-
Koledzy pojawił mi się bląd P0130 w Seicento 1.1 2003 rok, z opisu wynika, że uszkodzona sonda lambda i teraz moje pytanie jaką kupić, nowy zamiennik czy szukać jakiej używki na szrocie, podejdzie z innego fiata np. jakiejś młodszej Pandy, Punto ?
-
Zakupiłem dwie sztuki silniczków X27.589, po 2,65 USD, wysyłka gratis, na aukcji piszą, że to samo co X25, jak otrzymam i wlutuję to napisze czy pasują
-
up up, może ktoś doradzi
-
Witam Postanowiłem się zabrać w końcu po 3 latach za wymianę silniczka krokowego, bo w między czasie zepsuł mi sie jeszcze wskaźnik od wskazań ilości paliwa , tak sobie patrzyłem na ebay to więcej aukcji jest z typem X27.589, (niby piszą, że jest to samo co X25.589 - te sa droższe około 6-7 USD) mozna je dostać po 2,6 USD, wysyłka z Hong Kong gratis. Zmieniał ktoś może ostatnio, gdzie kupowaliście te silniczki?,
-
u mnie sprzęgło również bierze normalnie, nie ślizga, nie terkota, ale zdarza się poza "kangurem" oraz szarpaniem podczas ruszania takie jakby "wahnięcia podczas zmiany obciążenia" np. przełączanie z jedynki na dwójkę. Co ciekawe mi jak sprawdzał cenę sprzęgła w sklepie to wyszło, że są dwie wersje jedna właśnie w okolicy 480-500zł a druga 350zł- na szczęście u mnie po VIN wyszło, że mam tą tańszą wersję