Skocz do zawartości

rafantek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

Retained

  • swój

Profile Information

  • Lokalizacja
    ŁÓDŹ
  • Zainteresowania
    Samochody, kompy

rafantek's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. > dziękuję proszę > masz za dużo kasy chyba ? nie mam > albo tanio gdzieś dostałeś... ? owszem, a widzisz jakas alternatywe jak padnie takowy poza kupieniem nowego? czyszczenie nie szło juz, a kupowanie uzywki to jak kupowanie tego co mam > a skąd ta pewność ? zakładam ze nowe jest sprawne, grzybak chodził bezoporowo... > btw. check engine, jak napisałeś, "ma czelność" zapalać się > nie tylko z powodu EGR-a > rozumiem, że sprawdzałeś kod błędu ? no wiem, mialem tam kilka innych bledow, tyle ze jak zczytuje błedy to dalej jest ten sam zestaw :/ i nie wiem jak wykasowac zebybylo czysto. odpiecie klemy nic nie pomaga obd1 nie mam tyle ze z starym egr check zapalal sie od razu, a teraz zapala sie czasem, a czasem wogole wczesniej zanim nie padl EGR czek sie wogole nie swiecil pozdr Raf > pozdr. > Azja
  2. > a wcześniej się zapalał ? > to masz odpowiedź - walnięty jest i tyle... > a zaślepienie go nie naprawi gratuluje umiejętnosci czytania. Tak zapalał sie dlatego go wymieniłem na nowy i zaślepiłem blaszką. wiec nowy nie jest walniety...
  3. zaslepilem egr-a, wstawilem nuwencje egra (poprzedni zamarł w bezruchu), a check engine ma czelnosc sie jeszcze zapalic (szczegolnie jak pociagne na wysokie obroty go) co wy na to?
  4. Ja własnie zaślepiłem - zysk to rowna praca na wolnych obrotach, silnik nie faluje, nie schodzi z obrotów, nie trzesie sie, nie wypadaja zapłony - jednym słowem jest tak jak powinno byc. A no i nie gasnie na gazie mi przy wysprzeglaniu co wczesniej robil (wiadomo kłopoty z wolnymi obrotami). Co do spalania nie wiem, pojezdze to zobacze, za wczesnie na to jeszcze. Co do przyspieszenia, to nie odczułem właściwie żadnej róznicy. Ale, mnie swieci sie lampka check engine, poniewaz EGR jest padniety. Wiec i tak nalezy mu sie wymiana, a moze miec to wpływ na osiagi silnika. Co do zaślepiania, jesli lampka sie juz zapalila, to zaslepienie EGR nie spowoduje jej zgasniecia - trzeba wyczyscic/wymienic i dopiero zaslepic. Jesli jeszcze sie nie zapalila to zaslepiac czym prędzej A i zaslepienie nie spowoduje zapalenia sie lampki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.