Skocz do zawartości

dippaolo

użytkownik
  • Zawartość

    477
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

6 obserwujących

O dippaolo

  • Tytuł
    kierowca

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    Brak
  • iMessage
    Brak

Profile Information

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Połczyn, Polska
  • Zainteresowania
    Dużo by wymieniać :)
  • Samochód
    Seicento 1.4 T-Jet + EMU
  • Motocykl
    Romet PONY 88r.

Ostatnie wizyty

381 wyświetleń profilu
  1. dippaolo

    Brok do t-jet'a - 50mm?

    Skrzynia zdjęta, sprzęgło i zamach też. jaka średnica to jeszcze nie wiem bo mi gdzieś suwmiarkę wcięło Ale teraz są kolejne dwa pytania: Wywaliło mi "kapsel" jak auto się zagrzało do chyba 105 stopni. Pytanie dlaczego go wywaliło? Podejrzewam zmieniony zbiorniczek od płynu chłodniczego, mam założony od VW i teraz się mu przyjrzałem, nie widzę na nim aby miał zawór 1,2bar (chyba 1,2 było seju). Czy to mogło być powodem że ciśnienie wzrosło i wypchało brok'a? W załączniku jest foto i widać na bloku pomarańczowe uszczelnienie. Czy pozbyć się tego i nałożyć coś nowego wbijając nowy kapsel?
  2. dippaolo

    Brok do t-jet'a - 50mm?

    Czy ten brok podpasuje do t-jet'a? https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3021342030201-55182787-b.html
  3. dippaolo

    wałki 16v...

    Mam wyje te z T-Jet 150KM. Jak takie też Cię interesują to jutro mogę zrobić foty co tam na nich jest wybite.
  4. dippaolo

    Świece T-jet - standardowe czy coś innego?

    Własnie takie już leżą na i czekają na montaż :D Przyszły przedwczoraj
  5. Czy do dłubanego T-jeta świece kupować standardowe takie jakie były montowane czy ktoś coś innego poleca?
  6. dippaolo

    zbior wykresow z hamowni !!

    Czekam na więcej komentarzy bo ten wykres jest jakiś z dupy. Przy samym szczycie (a czy to szczyt mocy to nie wiem) gość najwidoczniej kończył i odpuszczał gaz... czemu... nie wiem. Wydaje mi się że źle zrobiony pomiar. Muszę się wybrać na inną hamownie. Zapłon i AFR pewnie z dupy ale ja się nie znam tak jak Wy
  7. dippaolo

    zbior wykresow z hamowni !!

    Seicento 1.4 Turbo: - Silnik T-Jet od wersji 150KM - Odprężony 1,5mm (chyba, już nie pamietam ile) - Turbosprężarka Holset HX27W - Wtryski Porsche GT2 - Intercooler FMIC 450x230x65mm - ECU - Ecumaster EMU - Wydech 2,75" z nierdzewki + 2 tłumiki przelotowe. - Skrzynia zwykła 5 biegowa - już na śmietnik bo rzęzi niemiłosiernie Auto hamowane na doładowaniu 1,6 bar na 5 biegu (na 4 się ślizgał). Generalnie liczyłem na więcej ale wyszło jak widać Zapłon podobno mam bezpiecznie ustawiony i lekko bogato przy nadciśnieniu. Ale i tak jestem zadowolony. Strojone w garażu Podziękowania dla chłopaków z forum bo bez nich bym nie ruszył, szczególnie dla @@ahamay.
  8. dippaolo

    TURBO zrób Se sam

    Tak jak @@rafi278 prawi. Jeżdżę już któryś rok a od dwóch lat na 1/4 dmucham 1.7bara i wszytko jest OK.
  9. dippaolo

    Nowy wydech + zew. westgate + zawór MAC

    No nie wiem jak z tym jebnięciem na starcie :D Tak robiłem do tej pory. Ale skoro mówisz to OK Co do podłączenia WG to takie coś znalazłem z tym że słyszałem że lepiej wziąć nadciśnienie nie z turbo a z kolektora ssącego:
  10. Robi się nowy wydech, graty są skompletowane, spawacz w przyszłym tygodniu zaczyna. Pytanie jak dokładnie podłączyć wężyki do zewnętrznego westgate i zaworu MAC. Wcześniej był westgate fabryczny na turbinie i z podłączeniem nie było problemu. Jak powinno to być podłączone tutaj? Nie wiem czy tak się da ale chciałbym na 1 i 2 biegu wyłączyć doładowanie lub zmniejszyć do minimum (emu da radę tylko czy sprężyna na to pozwoli w zaworze). 4 wspawujemy do wydechu przed turbiną, do 3 spawamy kawałek rurki i w glebę dmucha. A jak powinny być podłączone wężyki? Ktoś coś podpowie?
  11. dippaolo

    rozrząd 1.2 16v szybkie pytanie nt. blokad

    Lesiu kiedyś mi napisał w jednym wątku i tak ustawiam do dziś, tzn, zapierd.... :D Ja osobiście do blokady wałków używam odpowiednio dużego klucza imbusowego a do tłoków wkładam elektrody tak jak Lesiu.
  12. Będę zbierał graty i mój nadworny spawacz będzie rzeźbił nowy wydech z nierdzewki Tak więc jest parę pytań. Turbo to Holset HX27W, obecnie dmucham mu 1,7bar. 1. Chce zamontować od razu zewnętrzny WG. Jakiej średnicy brać WG? 2. Jaka średnica wydechu? Nie wykluczone że w przyszłości dmuchnie się więcej 3. Od czego dać końcowy tłumik pod wydech średnicy z punktu 2? 4. Dawać tłumik środkowy czy mogę sobie go odpuścić?
  13. dippaolo

    Jak sprawdzić czujnik ABS?

    Narysuj bo się zakręciłem gdzie wpiąć rezystor a gdzie mierzyć napięcie No ja tak myślę ale zanim odpalę TC to chcę wiedzieć że są sprawne bo będę grzebał w ustawieniach a okaże się że czujniku nie chcą gadać ps. Będziesz w niedzielę na WL?
  14. dippaolo

    Jak sprawdzić czujnik ABS?

    Witam Jak sprawdzić czy czujnik ABS seicento jest sprawny? One są jakieś "inne"? Biorę czujnik używany z półki do Opla i na omomierzu pokazuje 1200ohm - wygląda na sprawny. Biorę czujnik ABS z seicento trzeci z kolei i ten trzeci prawie nówka i omomierz nic nie pokazuje... o co kaman?
  15. dippaolo

    jaka metoda na dobre odprezenie t-jet

    Ja odprężyłem przy okazji wymiany ukruszonego tłoka, tak na przyszłość, zapobiegawczo. Nie pamiętam już jaka grubość, leżała to założyłem, nie było to liczone pod żadne moce, wcześniej było dmuchane 0,8bar, dwa lata temu 1,2bar a w ostatnim roku 1,7bar i silnik jeszcze żyje Krawędź przekładki chyba w którymś miejscu wystaje więc mogę zmierzyć co tam siedzi chociaż nie wiem co to zmieni bo tak jak pisałem... nie było to liczone pod żadne moce.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.