-
Content Count
3205 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
6 NormalnyAbout taquito
-
Rank
californiacento
- Birthday 08/27/1984
Profile Information
-
Name
Dawid
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Tarnowskie Góry
-
Zainteresowania
1/4 mili
-
Car
CC, GP, 500
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Chcialbym zmienic tarcze licznika sc MPI. Zmiana skalowania. Podzialka moze pozostac taka sama tylko cyfry chce zmienic. Nie odpowiada mi zmiana na jakies tarcze indiglo. 🙄 Chcialbym czarne tarcze i pozostawic oryginale podwietlenie. Jest ktos gdzies, kto sie czym takim jeszcze zajmuje?
-
Wielkie dzieki za ksiazke cinquecento
-
Dzieki wielkie. Obrotka z sc podlaczylem. Ma ktos jeszcze schemat kostek licznika w ccs?
-
Dzieki. Napisalem priva. 👍 Btw. Dawno mnie tu nie bylo
-
taquito started following Licznik i obrotek z sc mpi schemat przewodów
-
Mam licznik i obrotek z sc mpi i chce podlaczyc do cc. Mam kostki z przewodami. Ma ktos schemat, rozpiske przewodów ? 😁
-
Koncowki w ukladzie hydraulicznym moze sa rozne w roznych modelach aut ale w dobrych punktach dorabiania przewodow hydraulicznych ogarna temat. Z jednej strony koncowka pompy z modelu A a z drugiej z wysprzęglika z modelu B do tego odpowiednia dlugosc przewody elstycznego - zakuwają na wymiar i gotowe.
-
Połączyłem C510 z 1.2 8v chodz zabawy sporo wiecej niz przy T jet. Z pompka sprzęgła sporo zabawy bo dochodzi modyfikacja pedalu sprzegla. U mnie pompka wyszła troche w srodku troche pod maska. Wszystko zalezy jak przerobisz pedal sprzegla. Oh jak pomysle ile mi to czasu i pracu zajeło to było najtrudniejsze co robiłem przy CC.
-
teraz upalam semi z homo drogowa AVON ZZR ale w 13 calach 225/55, poszukaj czy sa w 15 calach bo przyczepnosc jest bdb
-
W prawdzie do 8v ale od zawsze kupuje Reinza. ( mam juz chyba ponad 10 szt lezec po demontazu ) Mialem tez raz elringa. Wg mnie to taki sam kawalek powlekanej blaszki. Przy przekładce odprezajacej wazne zeby dodatkowo uzyc uszczelniacza np Loctite 3020 bo bez tego jest ryzyko wycieku plynu z jakiegos kanału mimo planowania bloku i glowicy.
-
Warto było - choc w cc miałem wiecej roboty i nie było to takie p&p W cc musiałem dodatkowo wspawać mocowanie kolumny z seja MPI Licznik przerobiony na impulsator do seja MPI Pytanko mam przy okazji: Pewnego dnia wspomaganie zaczęło wariować. Przekażnik chyba w kompie od wspomagania zaczął cykać a w jego rytm wspomagania sie załączało i wyłączało. Odłączyłem wspomaganie bezpiecznikiem bo nie mozna bylo ruszyc. Po ponownym wlozeniu bezpiecznika wspomaganie juz nie dziala. Podmienilem na inny komputer o tych samych nr ale nie dziala.
-
Mam impulsator, jest dosyc ciasko bo kilka mm dzieli go od maglownicy. U mnie nie miał "lekko" bo na poczatku nie miałem sztywnych poduszek silnika i skrzyni. Czujnik dostawał od magla. Po utwardzeniu poduszek a pozniej zastosowaniu wkładek do poduszek silnik i skrzynia w zasadzie sie nie ruszaja i to uratowało czujnik.
-
NIe szukaj jakis starych smieci tylko Kup nowe Avon ZZS 185/55 R13 Mieksza guma od R888 i yoko A048 na FB Opony do Sportu Polecam bo bralem juz od niego opony
-
Spieka odradzam przy serii docisku, sprzeglo seria valeo bez problemu przeniesie ponad 300Nm. Na trzecim biegu zrywa trakcje na sliku .... Zamach odelzyc bo lekki to on nie jest
-
stosuje GLYCO od zawsze i daja rade. DOBRY OLEJ i sprawna pompa !!! a bedzie OK
-
mogę ci podeslac na maila. podaj na pw aby mi nie umknelo