Jump to content

taquito

użytkownik
  • Content Count

    3205
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Normalny

About taquito

  • Rank
    californiacento
  • Birthday 08/27/1984

Profile Information

  • Name
    Dawid
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Tarnowskie Góry
  • Zainteresowania
    1/4 mili
  • Car
    CC, GP, 500

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chcialbym zmienic tarcze licznika sc MPI. Zmiana skalowania. Podzialka moze pozostac taka sama tylko cyfry chce zmienic. Nie odpowiada mi zmiana na jakies tarcze indiglo. Chcialbym czarne tarcze i pozostawic oryginale podwietlenie. Jest ktos gdzies, kto sie czym takim jeszcze zajmuje?
  2. Wielkie dzieki za ksiazke cinquecento
  3. Dzieki wielkie. Obrotka z sc podlaczylem. Ma ktos jeszcze schemat kostek licznika w ccs?
  4. Dzieki. Napisalem priva. Btw. Dawno mnie tu nie bylo
  5. Mam licznik i obrotek z sc mpi i chce podlaczyc do cc. Mam kostki z przewodami. Ma ktos schemat, rozpiske przewodów ?
  6. Koncowki w ukladzie hydraulicznym moze sa rozne w roznych modelach aut ale w dobrych punktach dorabiania przewodow hydraulicznych ogarna temat. Z jednej strony koncowka pompy z modelu A a z drugiej z wysprzęglika z modelu B do tego odpowiednia dlugosc przewody elstycznego - zakuwają na wymiar i gotowe.
  7. Połączyłem C510 z 1.2 8v chodz zabawy sporo wiecej niz przy T jet. Z pompka sprzęgła sporo zabawy bo dochodzi modyfikacja pedalu sprzegla. U mnie pompka wyszła troche w srodku troche pod maska. Wszystko zalezy jak przerobisz pedal sprzegla. Oh jak pomysle ile mi to czasu i pracu zajeło to było najtrudniejsze co robiłem przy CC.
  8. teraz upalam semi z homo drogowa AVON ZZR ale w 13 calach 225/55, poszukaj czy sa w 15 calach bo przyczepnosc jest bdb
  9. W prawdzie do 8v ale od zawsze kupuje Reinza. ( mam juz chyba ponad 10 szt lezec po demontazu ) Mialem tez raz elringa. Wg mnie to taki sam kawalek powlekanej blaszki. Przy przekładce odprezajacej wazne zeby dodatkowo uzyc uszczelniacza np Loctite 3020 bo bez tego jest ryzyko wycieku plynu z jakiegos kanału mimo planowania bloku i glowicy.
  10. Warto było - choc w cc miałem wiecej roboty i nie było to takie p&p W cc musiałem dodatkowo wspawać mocowanie kolumny z seja MPI Licznik przerobiony na impulsator do seja MPI Pytanko mam przy okazji: Pewnego dnia wspomaganie zaczęło wariować. Przekażnik chyba w kompie od wspomagania zaczął cykać a w jego rytm wspomagania sie załączało i wyłączało. Odłączyłem wspomaganie bezpiecznikiem bo nie mozna bylo ruszyc. Po ponownym wlozeniu bezpiecznika wspomaganie juz nie dziala. Podmienilem na inny komputer o tych samych nr ale nie dziala.
  11. Mam impulsator, jest dosyc ciasko bo kilka mm dzieli go od maglownicy. U mnie nie miał "lekko" bo na poczatku nie miałem sztywnych poduszek silnika i skrzyni. Czujnik dostawał od magla. Po utwardzeniu poduszek a pozniej zastosowaniu wkładek do poduszek silnik i skrzynia w zasadzie sie nie ruszaja i to uratowało czujnik.
  12. NIe szukaj jakis starych smieci tylko Kup nowe Avon ZZS 185/55 R13 Mieksza guma od R888 i yoko A048 na FB Opony do Sportu Polecam bo bralem juz od niego opony
  13. Spieka odradzam przy serii docisku, sprzeglo seria valeo bez problemu przeniesie ponad 300Nm. Na trzecim biegu zrywa trakcje na sliku .... Zamach odelzyc bo lekki to on nie jest
  14. stosuje GLYCO od zawsze i daja rade. DOBRY OLEJ i sprawna pompa !!! a bedzie OK
  15. mogę ci podeslac na maila. podaj na pw aby mi nie umknelo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.