Skocz do zawartości

pablus2002

użytkownik
  • Liczba zawartości

    344
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bytom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

pablus2002's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Witam, Potrzebuje naprawić/uszczelnić/zregenerować sprężarkę klimatyzacji. Zdiagnozowano nieszczelność i całkowity brak czynnika. Czy ktoś ostatnio regenerował sprężarkę? Jaki mniej więcej może być koszt samej regeneracji? Czy warto wogóle regenerować czy lepiej szukać jakiejś uzywanej? Macie jakiś naprawdę sprawdzony zakład który byłby w stanie dobrze to zrobić; okolice Bytom, Zabrze, Gliwice. Astra H, 2011 1,6 16v
  2. wstępnie sprawdzone.. wydaje sie byc ok.. dopytam, przy jakiej temp waz powinnien robic sie cieply? i jesli termostat jest ok to czy wskaznik nie powinnien jednak wskazywac 90C.. mozna to jeszcze zweryfikowac, podlaczajac pod kompa i porownac wskazania rzeczywiste i to co pokazuje wskazniak?
  3. Po pierwsze, jakie powinny być prawidłowe wskazania na wskaźniku temp. U mnie cały czas temp oscyluje w granicach 83-87C podczas jazdy nie osiąga 90C. Sprawdzając, dopiero po zatrzymaniu auta i pracy na wolnych obrotach po paru minutach temp osiągnęła 90C i włączył się wentylator. Po drugie, czy normalna rzeczą jest ze w momencie uruchomienia zimnego silnika cały czas przelewa się płyn chłodniczy do zbiorniczka wyrównawczego?! Wg Was to co pisze to oznaki prawidłowego działania czy raczej nie.
  4. podepne pytanie pod ten watek.. co wg Was moze byc przyczyna glosnej pracy silnika twinport w momeniee rozruchu a i w chwili obecnej tez podczas pozniejszej pracy, tyle ze jak by troche ciszej? pomijajac fakt ze ponoc ten typ tak ma, to spotkalem sie z roznymi opiniami czytajac w necie, ato ze lancuszek rozrzady czas najwyzszy wymienic, ze napinac paska wieloklinowego powoduje taki dzwiek,a to w koncu ze olej czy tez sam fakt benzyny jaka lejemy moze miec wplyw na to.. pytam bo teraz coraz bardziej zaczyna doskwierac mi ten problem albo samo moze stalem sie bardziej drazliwy w tej kwestii
  5. > Nie bierz meyle, ani febi. Febi się zwichrował, a meyle znika w oczach. OK, dzieki.. jeszcze jedno holenderska firma ABS - All Breake System - ktos ma, moze powiedziec czy warto? a czemu nie kupic Delphi - kusi ceną.. i jeszcze Rotinger w zestawie z klockami ATE - warto?
  6. zastanawiam sie na tarczami febi albo meyle.. do tego jakie klocki dobrac? mysle ze przy moich niskich przebiegach bedzie ok
  7. W takim razie co mogłbys/moglibyscie mi polecic z takiej sredniej pólki cenowej? Dodam ze moje przebiegi sa dosc male, max 10tys km rocznie.
  8. witam. czy ktos z Was dal sie skusic i uzytkuje tacze i klocki firmy Samko. kupowac czy lepiej dac sobie spokoj.
  9. mam pytanko odnośnie przepływomierza powietrza.. czy ktoś z Was wymieniał ostatnimi czasy? jeśli tak to czy jesteście w stanie mi coś polecić z zamienników bo bosch to w dalszym czasie kosmos cenowy.. pacjent - corsa b'99 1,0 12V
  10. ma ktos jakis namiar na konkretny warsztat gdzie byliby w stanie rozwiazac moj problem w ostatecznosci wymienic chlodnice na nowa? jakiej firmy polecacie?
  11. > Ja bym próbował go otworzyć aż do zniszczenia. > Nowy skraplacz powinien być zaopatrzony w osuszacz i - co ważniejsze - hermetycznie zamknięty. sam tego nie zrobie.. odnosnie producenta to co polecacie?
  12. mam jeszcze pytanie apropo moich wczesniejszych postow.. czy faktycznie wg Was lepiej kupic nowa chlodnice/skraplacz czy probowac szukac jeszcze bardziej zdeterminowanego klimatyzatora ktory podejmnie sie skutecznie naprawy tego co mam? a jesli nowa chlodnica to czy mowi Wam cos nazwa Thermotec? czy lepiej szukac Nissens lun NRF? czy taka nowa chłodnica jest kompletna tzn. ma osuszacz i zawory czy trzeba przekladacewentualnie w przypadku osuszacza dokupowywac..
  13. niestety ponowana proba demontazu segera nieudana..dwoch szpecow poddalo sie sugerujac kupno nowej chlodnicy/skraplacza.. pytanie jaka najlepiej kupic,jakiej firmy? czy taka nowa jest kompletna z osuszaczem w srodku? czy ktos kupowal w tym sklepie z oplowskimi czesciami szpot czy musze koniecznie kupic taki model chlodnicY, jaki mam w tej chwili z tym osuszaczem w rurze patrzac na przod z prawej strony? czy to jest model do astry H/III? im wiecej czytam na ten temat, szukam chlodnic to mam coraz to wiekszy metlik w glowie..
  14. > Części można kupić. Jeśli miejsce kontaktu oringów ze skraplaczem nie jest skorodowane (nie widać > wżerów), to jak najbardziej wymiana powinna pomóc. moze Ty mi powiesz co i jak.. ile tam w koncu jest oringow, jakiej srednicy-jakie oznaczenia tych oringow, czy te pozostale poszczegolne elementy maja jakies konkretne nazwy bo w kazdym aso mowia zupelnie cos innego.. gdzie poza aso szukac tego?
  15. nie wiesz czy te elementy czyli pierścień osadczy, dekiel można wrazie czego dokupić? czy wg Ciebie wymiana tego o ringu może przynieść efekt w postaci zniwelowania nieszczelności w tym miejscu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.