Skocz do zawartości

emilcc

użytkownik
  • Liczba zawartości

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Lublin
  • Zainteresowania
    Muzyka, Medycyna, Moto

emilcc's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. ja mam podobne przerywanie tylko na zimnym silniku w okolicy 1900-2000 obrotów i lekko wciśnietym gazie do jazdy stałej, powyżej jedzie normalnie, tylko w tym zakresie na zimnym silniku potrafi przerywać i szarpać, jak sie nagrzeje problem znika.
  2. > Mam nowego TA Technixa z poduchami jak byś chciał to pisz a mozesz mi zrobić fotke gwintu obok normalnego amortyzatora?
  3. taak tylko teraz jaki gwint, opyla sie ta technix czy to raczej kiepski pomysł?
  4. > -60 i obetnij odboje ostatnio jak miałem -60 to był jeden bałwanek tylko ... auto leżało na tym bałwanku, jak go wyjąłem to było deczko luzu (odrobine zawias pracował) ale bez odbojów całkiem to troche przypał jeździć szczególnie szybciej po nierównym asfalcie. proshoter ... ja obecnie mam (podobno) -40 i sti jak seria heh... tak było na wysokość bez żadnego odboju przy -60 ... minimalny luz pomiedzy górą amora a talerzem sprężyny ... bez sensu.
  5. -40 czy -60? nie chce za nisko, nie chce za wysoko ... wcześniej miałem -60 to leżał na odbojach, moze to była wina starych sprężyn? moze nowe coś dadzą ze bedzie troszke wyżej? -40 mam obecnie i jest wysoko, ale zawias ma przynajmniej gdzie pracowac no i mam dylemat, -60 mi w miarę odpowiada, ale jak pedze szybciej po nierównym asfalcie to jest słabo, dobija itp ... co założyć zeby było dobrze gwint??
  6. nr1 odboj jak najbardziej polecam, krótszy i bardziej miekki niż te gumowe czarne
  7. emilcc

    kontrolka oleju

    pewnie kabelek gdzies się przetarł, jak dodajesz gazu silnik sie rusza na poduchach, kabel dotyka do masy i sie zapala ... zainteresuje sie czujnikiem i kablem.
  8. emilcc

    15x6,5 et38

    fajny rozmiar, z fajnym et, ale niestety ciężko znaleźć takie koła.
  9. emilcc

    15x6,5 et38

    Tak 14 będzie wadzic, dlatego seryjne 14x5,5 z et 36,5 mają dany dystans 10mm czyli minimum et 26,5 potrzeba żeby upchac 14x5,5. Nie bez powodu również sportingowe 13" mają et 27,5.
  10. emilcc

    15x6,5 et38

    Napisane w tytule et38, chodzi mi o to czy wejdzie to z przodu bez dystansu pod standardowy amor, nie gwint. Widziałem noviteci 7_x15 z et30 wchodziły bez dystansu.... Ciekawie mnie czy węższa felga wejdzie z et38. Wg kalkulatora ta 6,5j z et38 będzie bliżej zwrotnicy o 1,7mm względem noviteca 7j et30.
  11. ALU w tym rozmiarze z opona 195/45 zmieści się bez dystansu z przodu?
  12. Jak sie cieplej zrobilo to tyrkoli duzo rzadziej.
  13. > 2cm to sporo luzu i powinno spokojnie wystarczyć na całkiem spory negatyw. Muszę sprawdzić ile u > mnie jest luzu. W sumie można by wyliczyć ile kolumna się przesunie przy zadanym kącie > negatywu tylko trzeba znać/pomierzyć długość od sworznia zwrotnicy do górnego mocowania > kolumny. > Emilcc a jak sprawdzałeś u siebie ten luz? Na stojącym samochodzie na kołach czy na podnośniku? Bo > na podnośniku wahacz idzie w dół i ten luz może być mniejszy niż przy stojącym samochodzie. Na stojącym, sprężyny fk -60 kiedyś miałem problem, bo po montażu usłyszałem tarcie jak skrecalem kołami..... A chciałem właśnie osiągnąć jakiś negatyw... Po obadaniu mcperson'a zauważyłem przytarty lakier na zwoju od strony budy...to co udało mi się ustawić na maks to minus jeden stopień bez żadnych przeróbek... Sprężyny -40 i luzy w dziurach mocowania górnego amora oraz minimalne luzy na srubach amora przy zwrotnicy. Teraz jest ok ale na sprezynach fk -60 juz sie nie dało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.