Skocz do zawartości

Mariusss

użytkownik
  • Liczba zawartości

    185
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Mariusss

  • Urodziny 23.03.1986

Profile Information

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Chełm
  • Samochód
    Seicento

Ostatnie wizyty

1 059 wyświetleń profilu

Mariusss's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

1

Reputacja

  1. Najszybsze i najprostsze rozwiązanie to zaopatrzenie się w sterownik silnika na dwie wtyczki do 1,2 8v 75 np taki:STEROWNIK ALLEDROGO
  2. Do presostatu idzie kostka z 4 pinami, przynajmniej w SC
  3. Faktycznie. Dzisiaj zrobiłem tak u siebie i jest ok.
  4. Sprawdziłem u siebie podłączenie i wszystko było zgodnie ze schematem czujnika. Ale wpadłem na inny pomysł. Mianowicie podłączyłem czujnik MAP z 1,1 MPI, podłączyłem tylko MAP. Na czujnik nałożyłem duży przewód i podłączyłem do kolektora. Objawy z nierówną pracą silnika ustały, błędów w kompie nie ma. Silnik pracuje jak należy.
  5. U mnie jest tak samo tyko że w SC. Miałem dwa czujniki Map i na dwóch jest ten sam problem. Jeszcze osoby które jeżdżą na takim zestawie mówią że trzeba podać nową masę do sondy lambda, żeby na zimnym miał równe obroty.
  6. Faktycznie pomogło. Tylko odpiąłem Map i odpalił bez problemu. Ale po podłączeniu drugiego Map efekt z problemem odpalenia powrócił.
  7. Chyba nie musi być górnego czujnika koła rozrządu. Ale zawsze mogę to sprawdzić. Dokładnie tak, miałem 4AF od 1.1 MPI i wpiąłem 49F. Rozmawiałem z osobą która ma taki sam zestaw i nic nie zmieniała w konfiguracji wtyczki. Ale niestety nie mam schematu do 49F.
  8. Mam problem z odpaleniem SC. Ale może od początku pacjent SC 1.1 MPI Zrobiony przeszczep na 1,2 8v 75KM Wymieniony rozrząd i ustawiony na znaki, punkty, (sprawdzone ustawienie krzywek) Po włożeniu silnika do komory i podłączeniu wszystkiego, silnik kręci ale nie chce odpalić. Po wlaniu niewielkiej ilości paliwa w kolektor dolotowy odpala bez problemu, ale tylko na chwilę. Komp na dwie wtyczki IAW 49F.D1 Podzielona wtyczka na MAP/IAT SC z klimatyzacją. Teraz co zrobiłem: - kupiłem nowy wkład pompy paliwa 3 bar. - nowy CPW, - podmieniałem cewki, - podmieniałem przewody WN, - podmieniałem wtryski (na pomarańczowe z 1,2) Nie jest podłączony czujnik spalania stukowego oraz czujnik położenia wałka rozrządu. Iskra jest, wtryski pylą, silnik ma masę, Z kompem łącze się bez problemu i widzi tylko błąd czujnika spalania stukowego. Co mogłem zepsuć albo czego nie zrobiłem? Jeszcze może uda mi się podłączyć kompa pod inne SC też na dwie wtyczki. Żeby wykluczyć problem z kompem.
  9. Faktycznie Autocom daje rade. Dzięki za info
  10. Jakim programem diagnozować sterownik IAW 49F.D1? FES'em nie mogę się połączyć. Komp siedzi w SC w którym był silnik 1,1 MPI
  11. Dokładnie o to mi chodziło. Dzięki za informację. Już zamówiłem złącze.
  12. Wcześniej już pisałem i pytałem. Niestety sprzedający odpowiedział że pretostat na 100% ma. Ale czy jest z wtyczką to już nie wie i nie daje 100% pewności.
  13. I właśnie chodzi mi o tą kwadratową wtyczkę. Szukam ją już jakiś czas i nie mogę tego dostać :/
  14. A czy ktoś może wie jak powinien wyglądać wtyk na wiązce w komorze do presostatu? Ewentualnie gdzie taki można kupić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.