-
Posts
185 -
Joined
-
Last visited
Mariusss's Achievements

zielony listek (8/20)
1
Reputation
-
Mariusss changed their profile photo
-
Faktycznie, nie doczytałem
-
Najszybsze i najprostsze rozwiązanie to zaopatrzenie się w sterownik silnika na dwie wtyczki do 1,2 8v 75 np taki:STEROWNIK ALLEDROGO
-
Do presostatu idzie kostka z 4 pinami, przynajmniej w SC
-
Faktycznie. Dzisiaj zrobiłem tak u siebie i jest ok.
-
Sprawdziłem u siebie podłączenie i wszystko było zgodnie ze schematem czujnika. Ale wpadłem na inny pomysł. Mianowicie podłączyłem czujnik MAP z 1,1 MPI, podłączyłem tylko MAP. Na czujnik nałożyłem duży przewód i podłączyłem do kolektora. Objawy z nierówną pracą silnika ustały, błędów w kompie nie ma. Silnik pracuje jak należy.
-
U mnie jest tak samo tyko że w SC. Miałem dwa czujniki Map i na dwóch jest ten sam problem. Jeszcze osoby które jeżdżą na takim zestawie mówią że trzeba podać nową masę do sondy lambda, żeby na zimnym miał równe obroty.
-
Faktycznie pomogło. Tylko odpiąłem Map i odpalił bez problemu. Ale po podłączeniu drugiego Map efekt z problemem odpalenia powrócił.
-
Chyba nie musi być górnego czujnika koła rozrządu. Ale zawsze mogę to sprawdzić. Dokładnie tak, miałem 4AF od 1.1 MPI i wpiąłem 49F. Rozmawiałem z osobą która ma taki sam zestaw i nic nie zmieniała w konfiguracji wtyczki. Ale niestety nie mam schematu do 49F.
-
Mam problem z odpaleniem SC. Ale może od początku pacjent SC 1.1 MPI Zrobiony przeszczep na 1,2 8v 75KM Wymieniony rozrząd i ustawiony na znaki, punkty, (sprawdzone ustawienie krzywek) Po włożeniu silnika do komory i podłączeniu wszystkiego, silnik kręci ale nie chce odpalić. Po wlaniu niewielkiej ilości paliwa w kolektor dolotowy odpala bez problemu, ale tylko na chwilę. Komp na dwie wtyczki IAW 49F.D1 Podzielona wtyczka na MAP/IAT SC z klimatyzacją. Teraz co zrobiłem: - kupiłem nowy wkład pompy paliwa 3 bar. - nowy CPW, - podmieniałem cewki, - podmieniałem przewody WN, - podmieniałem wtryski (na pomarańczowe z 1,2) Nie jest podłączony czujnik spalania stukowego oraz czujnik położenia wałka rozrządu. Iskra jest, wtryski pylą, silnik ma masę, Z kompem łącze się bez problemu i widzi tylko błąd czujnika spalania stukowego. Co mogłem zepsuć albo czego nie zrobiłem? Jeszcze może uda mi się podłączyć kompa pod inne SC też na dwie wtyczki. Żeby wykluczyć problem z kompem.
-
Faktycznie Autocom daje rade. Dzięki za info
-
Jakim programem diagnozować sterownik IAW 49F.D1? FES'em nie mogę się połączyć. Komp siedzi w SC w którym był silnik 1,1 MPI
-
Dokładnie o to mi chodziło. Dzięki za informację. Już zamówiłem złącze.
-
Wcześniej już pisałem i pytałem. Niestety sprzedający odpowiedział że pretostat na 100% ma. Ale czy jest z wtyczką to już nie wie i nie daje 100% pewności.
-
I właśnie chodzi mi o tą kwadratową wtyczkę. Szukam ją już jakiś czas i nie mogę tego dostać :/
-
A czy ktoś może wie jak powinien wyglądać wtyk na wiązce w komorze do presostatu? Ewentualnie gdzie taki można kupić.