Jump to content

M_L_O_D_Y

użytkownik
  • Content Count

    990
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8h 18m 1s

6 Followers

About M_L_O_D_Y

  • Rank
    centomaniak
  • Birthday 07/13/1987

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Poręba k. Zawiercia
  • Zainteresowania
    Jakieś tam są :D
  • Car
    CC 1.4 16v & Hunda 1.4 16v

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wiadomo, że architekt, a dokładniej Pani architekt 😊 zastanawiam się bo kiedyś gadalem ze znajomym teścia co robi więźby i mówi ze on zawsze dawał takie rozwiązanie przy większych płaskich dachach...gość jest starej daty to i pewnie na obliczeniach obciążeń się nie zna ale wolę się upewnić że zrobię wszystko dobrze. Wiadomo architekt bazuje na obliczeniach, także musi być dobrze ale chce zasięgnąć opinii innych 👍
  2. Cześć Wszystkim, Jako, że prace związane z wykończeniem domu pozostawiam sobie na okres jesienno - zimowy, "na dniach" będę chciał się zabrać za budowę garażu wolnostojącego przy domu. Projekt garażu wygląda tak: I teraz mam pytanie do cieśli/osób znających się na ciesielce, a mianowicie czy konstrukcja więźby dachu (głównie chodzi mi o przekroje krokwi) przy takich wymiarach budynku i braku słupów wewnętrznych są ok? Czy zalegający zimą śnieg nie będzie zbyt dużym obciążeniem? Wiadomo, słupów wolałbym uniknąć bo niepotrzebnie ograniczają przestrzeń... Co o tym sądzicie? Robić więźbę wg projektu i się nie martwić, czy np. dać mniejsze przekroje krokwi, a na środku budynku pomiędzy bramami i bramą/pom. gosp. dać poprzecznie tregry na wybudowanych słupach i zrobić środkiem wzdłużną płatew dachu podpartą na tych tregrach? Być może przesadzam i projekt jest ok ale wolałbym się upewnić Cuś takiego Z góry dzięki za pomoc
  3. Byłem zawieźć i odebrać koło osobiście i zapłaciłem coś koło 170 zł jak dobrze pamiętam
  4. Ja do 1.4 toczyłem u Otoczaka i o ile dobrze pamiętam zdjął 50%, tj. waga ori. była 7,2 kg a finalnie było 3,6 kg W sumie to jest bo ciągle śmiga w cienkim
  5. U mnie w 1.4 16v siedzi TA flansza... Szukałeś w ogóle tego ?
  6. Jeżeli micha jest dobrze wykonana to podejdzie Przeczytaj sobie TEN wątek i wszystko będzie jasne
  7. U mnie na przepustnicy z 1.6 wolne falowały tak, że auto potrafiło zgasnąć...Na przepustnicy z 1.2 nie sprawdzałem ale podejrzewam, że byłoby to samo na seryjnym programie Po remapie problem znikł i równiutko trzyma obroty
  8. W sobotę odebrałem od Niego trochę lakieru na klamota bo mi dobierał Fajny koleś...trochę my pogadali o duperelach Jakieś uniwersalne kolory u Niego już brałem ale jeszcze nie dobierałem pod kolor ale myślę, że będzie ok bo opinię w okolicy ma raczej na plus P.S. To Ty byłeś na ISie żółtym sejem na SZA tak? Bo jakoś nie było okazji pogadać, a wychodzi na to, że to Ty
  9. Zbadałem rynek, niestety obie marki są poza moim zasięgiem finansowym Serio produkty Dragon Winch'a, aż tak szybko ulegają zniszczeniu? Niby dają 5 lat gwarancji, więc tak mocno by robili ludzi w balona ? Używa ktoś wyciągarki tej firmy i rzuci opinie?
  10. No niestety, do 22 u mnie trza kisić Ale później "życie stanie się lepsze"
  11. Dobre Co racja to racja, także fotka auta się przyda, żeby ktoś rozpoznał swoją robotę Ok, zaczaiłem o co kaman i chowam się do jamki hehe Taki dziwny ten piątunio
  12. Cześć Wszystkim wielbicielom błota Na początek takie małe "chwalę się" Jako, że przez ostatnie miesiące w wolnych chwilach dłubałem sobie w garażu, tak więc z kupki złomu, przy użyciu 42 m rury bezszwowej do przyłączy gazowych i 12 m profila zamkniętego oraz po wypiciu hektolitrów litrów piwa i spędzeniu wielu wesołych chwil z tatą w garażu, w końcu powstało Buggy Sprzęt zrobiony głównie na podzespołach z DU Tico Napęd oczywiście RWD (tak więc mam nadzieję, że temat nie poleci do hasioka ), do tego wiele pomocnych w eksploatacji dodatków takich jak obrotek, uzbrojony w kontrolki licznik + prędkościomierz, czy oświetlenie (nawet ze stopem i kierunkami ). Z tajli dla bezpieczeństwa to są kubły plus szelki, 4 x tarczowe hamulce i dla lepszego prowadzenia mała kierowajka......starczy chwalenia, pora na konkrety... Jako, że niestety nie jest to 4x4, a ambicje łącznika jak i buggy są dość duże niestety nieraz zdarzy się posadzić maszyne w błocie, bagnie, czy tam innych dziwnych miejscach...( jak jeździ ze mną kumpel drugim buggy to jeszcze szarpnie ale samemu już lipa ), tak więc chciałbym dorzucić wyciągarkę, żeby samemu móc się wytargać w razie Wu (kumpel ma w swoim i spoko daje rady) . I teraz mam do Was pytanie odnośnie wyciągarki...bo chciałbym kupić wyciągarkę DW 3500ST np. TĄ i jak sądzicie, czy będzie ona wystarczająca do wyciągnięcia baga z jakiegoś błota (buggy waży myślę między 400, a 500 kg ale jeszcze nie byłem na wadze). Nie ukrywam, że taki budżet by mi odpowiadał, tylko kwestia czy będzie ok? Wiem, że np. z DW dobre są serie HD ale to już jednak inna półka cenowa...Chyba, że macie jakieś inne sprawdzone wyciągarki? Z góry dzięki za wszystkie sugestie
  13. Zrobi wielu, ale chociaż podaj lokalizację bo nikt nie wróży ze szklanej kuli
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.