maykii
użytkownik-
Liczba zawartości
29 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
maykii's Achievements
obsesyjny rowerzysta (4/20)
0
Reputacja
-
> Deske trzeba podciac. Jesli chodzi o mocowanie to masz napewno seja z 98 roku tam jest inne > wzmocnienie. Da sie to zamontowac ale trzeba zrobic troche to pociac Tak myślałem, że trzeba wjechać tam z czymś co trochę narobi zamieszania pod deską W takim razie muszę ściągać deske niestety...
-
Siemanko. Mam problem z umieszczeniem kolumny ze wspomaganiem do seja SPI otóż silnik wspomagania zapiera się nieco o deske co uniemożliwia złapanie nakrętek na śruby mocujące. Druga sprawa obudowa aluminiowa wspomagania mniej więcej po środku mocowania do budy opiera się o kawałek blachy wzmacniającej samo mocowanie. Nie wiem czy w miare zrozumiale to wyłumaczyłem, ale może ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam
-
Dla bezpieczeństwa zakręciłbym to jakąś podkładką samokontrującą, czy użył jakieichś podkładek magicznych wiadomo silnik delikatnie chodzi przód-tył, a to nie sprzyja dobremu połączeniu
-
Miałem identyczny problem. Nawet dwa razy zapaliła mi się kontrolka... Po mocniejszym przejeździe przez miasto zauważyłem, że po zgaszeniu zrobiła się plama pod autem. Okazało się, że pękła magistrala wodna, a dokładniej to ten czwórnik. Prosta sytuacja, układ zaczyna się gdzieś zapowietrzać sprawdź, czy nie masz gdzieś wycieku płyunu, jeśli znajdziesz gdzieś wyciek to duże prawdopodobieństwo, że właśnie w tym miejscu się zapowietrza. Na początek po prostu odpowietrz układ. W najgorszym wypadku może być to koniec UPG...
-
Tak BTW. Od czego dokładnie są te grocliny ?
-
> Odpada jakiekolwiek lozysko skrzyni (wymieniane na nowe 20 tys km temu) po nacisnieciu sprzegla > glosnosc nie ustaje jest caly czas taka sama (oczywiscie w trakcie jazdy) a sprawdzilem to w > prosty sposob wciskajac sprzeglo i zjezdzajac z gorki glosnosc rosla wraz z predkoscia czyli > napewno od kół No dobrze ale wciskając sprzęgło mechanizm różnicowy obraca się wraz z prędkością kół, ale skoro wymieniałeś to teoretycznie można to wykluczyć. Sprzęgło rozłącza tylko silnik, ze skrzynią. Jeśli jesteś pewny, że to na 100% tył to zdejmuj koło, ściągnij bęben i sprawdzisz czy to hamulce czy łożysko.
-
> Sluchaj ja slysze je ciagle nie wazne czy wchodze w prawy zakret czy w lewy lozysko slychac caly > czas nawet na prostej i na zakretach buczy tak samo nie zmienia swojej glosnosci na np prawym > bardziej lewym slabiej - caly czas buczy tak samo glosno Rozumiem, że masz 900 więc może po prostu jest to typowe huczenie skrzyni ? Niestety te skrzynie nie miały dobrych łożysk mechanizmu różnicowego...
-
> No wlasnie do takich samych wniosków dochodze tylko czy da sie to jakos sprawdzic inaczej niz > poprzez zakrecenie kołem ? Łożyska można usłyszeć przy skręcie. Na lewym łuku powinieneś usłyszeć prawe łożysko, zaś jadąc w prawym łuku usłyszysz lewe łożysko. BTW. Nie powinno się czasem wymieniać obu łożysk tej samej osi ?
-
Właśnie sam szukam jakiegoś staba, bo ten co miałem mieć od TICO niestety nie dostałem go. Rozkminiałem, także z czebo dobrać staba, żeby zrobić to bez łączników ale póki co jeszcze nic takiego nie znalazłem. Faktem jest to, że im szerzej będzie zamontowany stabilizator tym lepszy będzie efekt.
-
Włśnie stabilizator prawdopodobnie będzie z TICO. Na dniach chcę się za to wziąć, bo staba będę miał jutro. Z racji, że autem poruszam sie na codzień chcę zebrać jak najwięcej informacji, żeby nuie było sytuacji, że autem nie wyjade przez parę dni
-
Ja mam zamiar robić staba do jak najbardziej cywilnego autka. Teraz pytanie czy najpierw robić uchwyty do łączników czy najpierw uchwyty stabilizatora ?
-
Wlaśnie o to mi chodziło Dzięki za wyjasnienie ! Niedługo zabieram się za szukanie gratów. Pozdrawiam
-
Dzięki za odpowiedź Trzeba szukać staba i modzić tylną belkę. I tak musze wyciągnąć belkę, żeby ją obspawać i zakonserwować to przy okazji staba zamontuje Korzyści na pewno takie, że auto jest stabilniejsze i nie ma takich przechyłów ?!
-
Z jakich samochodów montowaliście stabilizatory do swoich rajdówek ?