Skocz do zawartości

TASIK

użytkownik
  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    jelenia góra

TASIK's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. witam . mam zdrową budę z cc 700 i chciał bym na niej zbudować nową rajdówke i przełożyć graty z mojego cc 1.1 rally . mam pytanie czy dużo trzeba przerabiać bude z cc 700 . stabilizator , mocowanie silnika itp . aby to wszystko włożyć i poskładać do kupy . ??
  2. mi też trochę bierze jak go katuje na kjs itp .
  3. witam . mam cc gr-n i z kompa zostało usunięte odcienie motor kręci się do 8 tyś . nie wiem co jest w nim na grzebane bo takiego kupiłem z autem . w jaki sposób mogę przywrócić odcięcie i ustawić na 7200/obr . ?
  4. > Witam Panowie i Panie. > Mam problemik siostra ma Seicento Sportinga na oryginalnych felgach aluminiowych i oponach > 155/55/13 czy można wrzucić opony o profilu 155/65/13. > Czy nie będzie nic tarło ?? > I jakiej opony firmy polecacie?? > Dzieki i Pzdr 155/65/13. będzie ok
  5. TASIK

    głowica a porting

    > chyba że masz wtrysk jednopunktowy w mpi mieszanka dotyka kanałów ssących w głowicy , a w spi kolektora i kanałów .
  6. > alez tyle to ja wiem > tyle ze do ASO bede mogl podjechac dopiero za kilka dni a dwa sklepy internetowe nie wiedzą, nawet > po podaniu w/w numerów. > Myslalem ze mędrcy z AK z palcem w nosie to bedą wiedziec. będziesz to sam wymieniał . ? jeśli nie to jedz do mechanika i on kupi i zrobi . ic do normalnego sklepu . najlepiej do inter-cars i kupisz bez problemu
  7. > musze wymienić żonie rozrząd. Auto ma ponad 100tys km a pasek wciąż ten sam, heh. > Podobno w 1100 były dwa rodzaje - 104 i 125 zęby? > rocznik 2003, nr silnika 187a10001596027, nr budy ZFA18700000975772 > da sie to jakos sprawdzić? > dzięki 1 - wyjąć pasek i iść z nim do sklepu . 2- iść do sklepu i tam podać numer vin itp i znajdą .
  8. TASIK

    Płyta pod silnik

    panowie a tak płyta może wystawać przed zderzak jest zagięta do góry . ?
  9. > A tak zapytam, masz problem z BK w KJS-ach czy gdzieś wyżej?? teraz do kjs . przez kilka lat był przelot i końcowy od 125p i puszczali w rpp a muszę wstawić chyba strumienice do kjs w miejsce ori kata tak będzie na prościej i taniej .
  10. > chodzi Ci o wyjecie sworznia z wahacza czy odbicie sworznia ze zwrotnicy ? jeśli opcja pierwsza to > prasa najlepiej i najbezpieczniej i w sumie najprościej a jeśli wersja druga to również młot w > rękę i klepanie na to jest tylko jedna zasada "nic na siłę tylko młotkiem" a jak nie idzie > weź większy młotek > Edit: > Co do wyjęcia sworznia z wahacza to wystarczy podjechać na warsztat gdzie maja prasę i Ci go > wycisną za góra 15 zł a nie wymienia się cały wachacz razem ze sworznie . bo chyba nie jest wymieny .
  11. witam . panowie mam przelot w cc i na bk marudzą że ma być katalizator wstawiony bo inaczej mnie już nie puszczą . i tak myślę nad wstawienie strumienicy albo sportowego kata na allegro takie widziałem po 200-300 zł . czy po zamontowania strumienicy nie będzie jeszcze bardziej głośniejszy .?
  12. panowie potrzebuje wymiary zewnętrzne phantom grip do skrzyni 6speed 13x64 . ? długość szerokość wysokość
  13. > Ja bardzej obawial bym sie o Phantoma niz o koła koronowe lub satelitki bo sa wykonane z bardzo > twardego materialu predzej pekna niz sie wytra. Spręzyny raczej tez sa niezniszczalne > przynajmniej te ktore ja zastosowalem. Jednego Phantoma sprzedalem koledze z CM jak beda > pozytywne opinie to zrobie jeszcze kilka pod zamowienie a narazie czekam ok. kolego czekam .
  14. czyli gra nie warta świeczki . ?? może orginał phantom jest mocniejszy . ? to chyba tylko zostaje normalna szpera .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.