Jump to content

CentoPassion

użytkownik
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    6h 28m 7s

Community Reputation

35 Normalny

About CentoPassion

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Name
    junior
  • Lokalizacja
    Bath
  • Car
    seicento 1.1

Recent Profile Visitors

690 profile views
  1. To są te dłuższe ori niestety nie znam długości
  2. Ja nie mam dobrych wspomnień z b6 były dla mnie za twarde po dłuższej jeździe kręgosłup mnie bolał. Jazda po mieście na nierównościach byla koszmarna. Były też przechyły podczas zakrętów. Dopiero po założeniu poliuretanów i rozpórek przednich dolnej i górnej przechyły znikły. Na tor b6 pewnie to optymalne rozwiązanie ale do użytku na co dzień dla mnie kompletnie się nie nadają zero komfortu
  3. Muszą przyjść jeszcze dystanse 15mm
  4. Felgi założone ale muszą przyjść jeszcze dystanse
  5. Niestety do seja ciężko o dobre zawieszenie do sportu praktycznie bilstein do jazdy na codzień to kw lub gwint avo ale on nie ma homologacji drogowej tylko motosport. Dodatkowo ceny też są konkretne kw czy avo
  6. Trochę tego zrobiłeś 😊 Dobra robota 💪😎
  7. Powoli wszystko składam i podłączam Czekam tylko jeszcze na panele do zabudowy. Kwestia tylko kiedy otworzą firmę która robi hafty na skórze
  8. 😁 Niestety zawsze tak jest jak coś jest fajne to jest zakazane 😪
  9. Subwoofery już obszyte w skórę przez tapicera różnica z poprzednim skajem jest kolosalna nie wspominając o jakości wykonania
  10. Jest szansa że tu u siebie na miejscu zrobię swapa 😁 ale tak jak pisałem to inwestycja nie na ten rok
  11. Myślałem o tym ale najpierw swap 1.4t potem się pomyśli 😊
  12. Chciałem zostawić ją w oryginale bo to niby taka już unikatowa kierownica jedynie co zostało zmienione a da się w każdej chwili przywrócić do oryginału to ta nie wiem jak to nazwać stopka osłona kolumny została obszyta 😊
  13. prezentacja kierownicy Abarth 😊
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.