Jump to content

CentoPassion

użytkownik
  • Content Count

    139
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3h 48m 15s

About CentoPassion

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Name
    junior
  • Lokalizacja
    Bath
  • Car
    seicento 1.1

Recent Profile Visitors

447 profile views
  1. Podsumowanie projektu 😀
  2. Jak dam więcej to przez korek przepuszcza. Zamówiłem nowy i wtedy dolewke się zrobi 😜
  3. W mojej miejscowości Bath
  4. Warto pomyśleć o dodatkowym wskaźniku temperatury wody koszt znikomy a i montaż prosty 😀
  5. Powoli zabieram się za komorę silnika. Na początek wymiana śrub, śrubeczek, peszli, malowanko plastików 😁
  6. Doszły dodatkowe mid bass y 😀 w panele dzwiowe
  7. Wnętrze gotowe Na weekend szykuję się do małego upgradu car audio
  8. Takie małe upiększanie foteli 😂😂😂metalowe dekielki abarth
  9. Panów z TRS nie trzeba reklamować wszyscy wiedzą że to profesjonaliści w każdym calu. Wszystkie ich projekty cento które wyszły z pod ich ręku to poezja. Może i mi się kiedyś uda u nich zrobić turbawkę 😀
  10. Ja też widzę że 5 zębów na pasku jest uszkodzonych
  11. Te śruby z tyłu co zaznaczyłem najpierw odkręcasz potem ten silnik z tyłu od zewnątrz podnosisz poszycie i ciągniesz powoli do siebie. Cięgień nie będziesz musiał wyciągać bo będziesz widział końcówki czy nie są połamane mają wyglądać tak jak na moim wcześniejszym zdjęciu
  12. Na zdjęciu ostatnim wygląda że wodzik jest złamany ale też może być prowadnica przednia lub cięgno (końcówki) ale ja bym zdemontował dach i wtedy będzie pewność niestety te części są z plastiku i odlewu żeliwnego które po upływie czasu się kruszą. Jak zdemontujesz dach to porównasz części z tymi co ja dałem fotki
  13. Nie pamiętam cen dokładnie ale cięgno 220 zł za sztukę prowadnica 107 zł wodzik 80 zł. Wymiana jest bardzo prosta. Z tyłu faltdachu od wewnątrz odkrecasz w sumie 4 śruby. Na przodzie faltdachu masz wewnątrz tą skrzynkę zdejmujesz zaslepke i odkrecasz silniczek oczywiście odpinasz kostki elektryczne potem od zewnątrz masz takie plastikowe zabezpieczenia przykrecone śrubeczką i wtedy zdejmujesz całe poszycie. Prowadnice są przykrecone na 2 śruby a wodziki są nakładane z jednej strony do prowadnicy a z drugiej do cięgna. Wymiana cięgna jak silniczek jest zdemontowany to poprostu od tyłu wysuwasz a potem nowe wsuwasz w to samo miejsce. Jak zaczniesz naprawiać to zobaczysz że ten mój opis może wydawać się skomplikowany a tak naprawdę jest banalne żeby samemu to naprawić. Wrzuciłem zdjęcia i porównaj czy twoje tak samo wyglądają albo wrzuć lepsze foty to Ci powiem co u Ciebie jest uszkodzone bo to co dałeś nie bardzo widać
  14. Tak wyglądają nie uszkodzone elementy wodzik i cięgno nr katalogowy cięgień to 71712323 oraz 7171234 które prawe a które lewe to nie wiem we Fiacie będą wiedzieć. Prowadnica lewa przednia 46470879 niestety wodzika nr kat nie mam
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.