manveru Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 Ciut lamah, ale jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie jeszcze nie znalazłem. Przyjęło się mówić, że Seicento MPI nie ma filtru paliwa. Ostatnio jednak zetknąłem się z kilkoma stwierdzeniami: - Jednak ma, - Ma tylko sitko na pompie paliwa Które z powyższych twierdzeń jest prawdziwe? Prosiłbym o odpowiedzi tylko osoby, które wiedzą to na 100%. Jeżeli tej filtr w jakiejkolwiek postaci istnieje, to jak go wymienić/wyczyścić? [Fototutorial mile widziany :-) ] Dalsza sprawa paliwowa, to jak (i czym) sprawdzić ciśnienie na listwie paliwa (w którym miejscu się podłączyć)? Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie. Odczuwam pewien spadek komfortu psychicznego przy wciskaniu gazu od pewnego czasu, a wymiana świec, oleju, filtra powietrza, kabli WN nie poprawiła wiele moich odczuć. W książce "Sam naprawiam..." nie widzę żadnych detali w odniesieniu do MPI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 A więc tak taki pseudo nie wymienialny filtr paliwa znajduje się w koszu z pompa paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manveru Napisano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > A więc tak taki pseudo nie wymienialny filtr paliwa znajduje się w koszu z pompa paliwa To się czyści? Coś z tym robi? Komuś się zdarzyło, że to się zapchało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > To się czyści? Coś z tym robi? Komuś się zdarzyło, że to się zapchało? Jak w paliwie paprochy jakies były i syf to możesz rozebrać pompę i to sitko wyczyścić. Trzeba wyciagnać oczywiście pompe paliwową, takie działanie napewno w niczym nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 Ja okolo 65tys przejechałem bez awaryjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manveru Napisano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > Ja okolo 65tys przejechałem bez awaryjnie A co po 65 tysiącach? Bo mnie 6k zostało do tego przebiegu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manveru Napisano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > Jak w paliwie paprochy jakies były i syf to możesz rozebrać pompę i to sitko wyczyścić. Trzeba > wyciagnać oczywiście pompe paliwową, takie działanie napewno w niczym nie zaszkodzi. A właśnie w sprawie tego wyciągania pompy, gdzieś ktoś strzelił tekstem, że jest wyciągalna przez jakiś otwór w kabinie zaślepiony czymś gumowym, ale nie podparł tego fotografią, ani niczym takim. Czy faktycznie da się pompę z baku wyjąć, bez odkręcania baku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manveru Napisano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > Dalsza sprawa paliwowa, to jak (i czym) sprawdzić ciśnienie na listwie paliwa (w którym miejscu się > podłączyć)? Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie. Odczuwam pewien spadek komfortu > psychicznego przy wciskaniu gazu od pewnego czasu, a wymiana świec, oleju, filtra powietrza, > kabli WN nie poprawiła wiele moich odczuć. W książce "Sam naprawiam..." nie widzę żadnych > detali w odniesieniu do MPI. A o ciśnieniu na listwie nikt nic nie wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 kanape podnosisz do gory, ukarze się twoim oczą metalowa pokrywa przykręcona 4 śrubkami, odkręcasz sprzęta i pod nim masz kosz wraz z pompą przykręcony kilkunastoma maluckimi nakretkami bodajże rozmiaru 7 albo 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.