mkaras1980 Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 Witajcie! Czy ktos sie moze orientuje jak i ktoredy biegnie wiazka od czujnika temperatury w zderzaku? Czujnik zmieniany kilka razy a wskazuje temp pomiedzy -21.5C do -40.0C! OpCom mowi, ze jest za niskie napiecie - chetnie sprawdze ale nie mam pojecia gdzie sie konczy wiazka z drugiej strony a EPC milczy... albo ja zle szukam Problemem jest, ze jak temp spadnie do -40.0C to klima chyba mysli, ze aby utzrymac 19.0C wewnatrz musi grzac na maxa... Jakies pomysly, moze ktos mial podobny problem? Pozdrawiam, Michal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 14 Marca 2012 Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 Przy -40 to sie na pewno klima nie wlaczy. Przydalby ci sie schemat lub dostep do TISa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkaras1980 Napisano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 > Przy -40 to sie na pewno klima nie wlaczy. > Przydalby ci sie schemat lub dostep do TISa. Sorki - duzy skrot myslowy :D Klima mialo oznaczac Climate Control. Gdzeje na maxa nawet jak skrece na 16.0C... Help bo upiecze mnie zywcem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkaras1980 Napisano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 Dla potomnych i calej reszty z podobnym problemem: Wyglada na to, ze Opel/Vauxhall przyoszczedzil bo winna okazala sie byc wtyczka pod silnikiem, do ktorej wchodzi wiazka od czujnika temp zewnetrznej. Owa wtyczka wisi luzno pod silnikiem i nie jest zabezpieczona niczym poza plastikowa obudowa! Woda przeplywa przez nia jak przez sitko. Po rozebraniu okazalo sie, ze wszystkie styki sa zasniedziale! Wystarczy je dokladnie oczyszcic, poskladac do kupy i juz! Polecam zabezpieczyc tasma izolacyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > Dla potomnych i calej reszty z podobnym problemem: > Wyglada na to, ze Opel/Vauxhall przyoszczedzil bo winna okazala sie byc wtyczka pod silnikiem, do > ktorej wchodzi wiazka od czujnika temp zewnetrznej. > Owa wtyczka wisi luzno pod silnikiem i nie jest zabezpieczona niczym poza plastikowa obudowa! Woda > przeplywa przez nia jak przez sitko. Po rozebraniu okazalo sie, ze wszystkie styki sa > zasniedziale! Wystarczy je dokladnie oczyszcic, poskladac do kupy i juz! Polecam zabezpieczyc > tasma izolacyjna Gdzie dokladnie znajduje sie ten czujnik bo mam ten sam problem niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balus Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > Gdzie dokladnie znajduje sie ten czujnik bo mam ten sam problem niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 Hmm to wiem zle sie okreslilem moze tak co to za czujnik wolno zwisajacy pod silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkaras1980 Napisano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > Hmm to wiem zle sie okreslilem > moze tak co to za czujnik wolno zwisajacy pod silnikiem To nie czujnik ale cala wtyczka. Wchodza i wychodza z nia polaczenia czujnika temp, halogenow itp. Jak zdejmiesz srodkowa kratke w zderzaku (ta z czujnikiem) to idac 'po kablach' znajziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_Gd Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > To nie czujnik ale cala wtyczka. Wchodza i wychodza z nia polaczenia czujnika temp, halogenow itp. > Jak zdejmiesz srodkowa kratke w zderzaku (ta z czujnikiem) to idac 'po kablach' znajziesz Czy trzeba demontować zderzak, aby zdjąć tę kratkę? Elektryk mi wymienił czujnik temp. zewnętrznej [pokazywał 69,5 stopni], ale temperatura cieczy chłodzącej jest wciąż zerowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 dziekuje juz zrobione okazala sie ta wtyczka co pisales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_Gd Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > Czy trzeba demontować zderzak, aby zdjąć tę kratkę? > Elektryk mi wymienił czujnik temp. zewnętrznej [pokazywał 69,5 stopni], ale temperatura cieczy > chłodzącej jest wciąż zerowa. juro go oddam do elektryka, ale nie będę wiedział co faktycznie zrobił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkaras1980 Napisano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > dziekuje juz zrobione > okazala sie ta wtyczka co pisales Ciesze sie, ze pomoglo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkaras1980 Napisano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > juro go oddam do elektryka, ale nie będę wiedział co faktycznie zrobił... Ta wtyczka nie ma nic wspolnego z temp cieczy chlodzacej wic musisz szukac dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_Gd Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > Ta wtyczka nie ma nic wspolnego z temp cieczy chlodzacej wic musisz szukac dalej A jednak ma. Cytując z elektrody: "Re: Opel Vectra C 1.8 140km błąd P2182-14 czujnik temperatury cieczy chłodzącej Witam ponownie i z góry przepraszam że tak późno odpisuję, termostat też wymieniłem tak jak pisał xxxplodxxx za 450zł i nic z tego a problem był w kostce w zderzaku i nie łączyła. Kto by sie spodziewał??? Zamykam temat i dziękuje za odpowiedzi. Re: Opel Vectra C 1.8 140km błąd P2182-14 czujnik temperatury cieczy chłodzącej Witam ponownie i z góry przepraszam że tak późno odpisuję, termostat też wymieniłem tak jak pisał xxxplodxxx za 450zł i nic z tego a problem był w kostce w zderzaku i nie łączyła. Kto by sie spodziewał??? Zamykam temat i dziękuje za odpowiedzi. " --- więc ponawiam pytanie, jak się dostać do tej cholernej kostki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkaras1980 Napisano 15 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > więc ponawiam pytanie, jak się dostać do tej cholernej kostki? A to zwracam honor Ja zdjalem srodkowa kratke w zderzaku. Wlozylem reke od strony chodnicy, poluzowalem zaczepy i wepchnalem do srodka. U mnie kostka wisiala luzno pod silnikiem - doszedlem do niej po kablu od czujnika temperaury. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_Gd Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Termostat wymieniony wraz z płynem chłodniczym. 350PLN zostało u elektryka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_Gd Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 No i kiszka. Drugi wyjazd po kilku godzinach i znów zero reakcji wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. Przynajmniej mam teraz pewność, że to ta cholerna wtyczka. Chyba pojadę do mechanika z reklamacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_Gd Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Zrobiłem trzy testy. Całkowicie zmniejszyłem ogrzewanie w kabinie [Lo]. Przy wyłączonym ogrzewaniu silnik się nagrzewa, a wskaźnik cieczy chłodzącej pokazuje nagrzewanie silnika w czasie jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.