stefanis Napisano 4 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2003 no własnie jakie sa objawy bo juz nie wiem co moze byc ja dodaje gazu to do 3.5 tys tak mi troche przerywa pozniej dostaje kopa! teraz pytanie z innej beczki ostatnio jechałem i zaczał mi nagle uciekac olej od strony rozrzadu!wymienili symering filtr i tez cieknie co to moze byc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miluch Napisano 4 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2003 > no własnie jakie sa objawy bo juz nie wiem co moze byc ja dodaje > gazu to do 3.5 tys tak mi troche przerywa pozniej dostaje > kopa! > teraz pytanie z innej beczki > ostatnio jechałem i zaczał mi nagle uciekac olej od strony > rozrzadu!wymienili symering filtr i tez cieknie co to moze > byc ? Objawy wady silnika krokowego to "pływanie" silnika na niskich obrotach. Auto samoczynnie zmienia obroty silnika. U mnie było tak tylko na nieobciazonym silniku, czyli na luzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artix Napisano 4 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2003 Jezeli po odpaleniu zimnego silnika obroty sa baardzo niskie i silnik potrafi zgasnac to swiadczy o uszkodzonym lub brudnym silniczku krokowym....Natomiast jak po odpaleniu silnik ma wolne obroty ~1500...2000 obr i wraz z rozgrzewaniem spadaja to silniczek jest ok ! Co do dziury w obrotach stawialbym na sonde lambda... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefanis Napisano 4 Listopada 2003 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2003 > Jezeli po odpaleniu zimnego silnika obroty sa baardzo > niskie i silnik potrafi zgasnac to swiadczy o > uszkodzonym lub brudnym silniczku > krokowym....Natomiast jak po odpaleniu silnik ma > wolne obroty ~1500...2000 obr i wraz z > rozgrzewaniem spadaja to silniczek jest ok ! > Co do dziury w obrotach stawialbym na sonde lambda... > Pozdrawiam sondy lambda nie mam załozonej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YURY Napisano 4 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2003 > Jezeli po odpaleniu zimnego silnika obroty sa baardzo niskie i > silnik potrafi zgasnac to swiadczy o uszkodzonym lub brudnym > silniczku krokowym....Natomiast jak po odpaleniu silnik ma > wolne obroty ~1500...2000 obr i wraz z rozgrzewaniem spadaja > to silniczek jest ok ! > Co do dziury w obrotach stawialbym na sonde lambda... > Pozdrawiam hmm, a ja mam tak, rano odpalam - chodzi 20-30 sekund i schodzi systematycznie z obrotów aż gasnie, teraz doszło mi jeszcze, ze potrafi zdechnąc w skutek wysprzeglenia w czasie jazdy na luz (np swiatła) i tak sie zastanawiam czy to nie ten silniczek mi układy miesza (CC 900 wtrysk) - jak powiadacie koledzy ?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molonek Napisano 4 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2003 > Objawy wady silnika krokowego to "pływanie" silnika na > niskich obrotach. Auto samoczynnie zmienia obroty > silnika. U mnie było tak tylko na nieobciazonym > silniku, czyli na luzie. inny objaw jeszcze, to taki jak miałem kiedyś (jechałem przez pół polski na centozlot w toruniu): na wolnych obrotach, albo na niskich poniżej 2000 silnik gasł i pomagało tylko "pompowanie" pedałem gazu - nie wystarczyło trzymanie pedału gazu na wysokich, trzeba było machać nogą do bólu tak do 4 tys obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.