grzechu10g Napisano 6 Marca 2015 Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 Witam wszystkich forumowiczów. Jutro z rana będę się brał za wymianę zbiornika paliwa - stary skorodowal - zamowilem nowy trzeba to przełożyć. Potrzebuję porad na co zwrócić szczególną uwagę, jakie chwyty zastosować żeby bezboleśnie wyjąć stary i co zrobić żeby po założeniu nowego wszystko działało. W "sam naprawiam" wyczytałem że do odkręcenia czujnika poziomu paliwa trzeba mieć specjalne szczypce. Można sobie poradzić bez nich? Życzę wszystkim dobrego dnia. Grzechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 6 Marca 2015 Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 Szukajka popsuła się ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechu10g Napisano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 > Szukajka popsuła się ? szukajka odsyła do tematu o benzynie - widziałem czytałem, pare rzeczy podobnych jednak są też różnice - diesel nie ma pompy paliwa w zbiorniku, i są inaczej poprowadzone przewody wewnątrz baku - wiem, wyjąłem swój z samochodu przed chwilą i widziałem.teraz jest pytanie jak to poskładać z nowym zbiornikiem. wiem że w dieslu są dwa przewody przy czujniku paliwa ich ułożenie wewnątrz zbiornika jest nieco inne w ori a inne w zamienniku. Ktoś przerabiał temat? czym sie sugerować przy podłączaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dj_w Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 > szukajka odsyła do tematu o benzynie - widziałem czytałem, pare rzeczy podobnych jednak są też > różnice - diesel nie ma pompy paliwa w zbiorniku, i są inaczej poprowadzone przewody wewnątrz > baku - wiem, wyjąłem swój z samochodu przed chwilą i widziałem.teraz jest pytanie jak to > poskładać z nowym zbiornikiem. > wiem że w dieslu są dwa przewody przy czujniku paliwa ich ułożenie wewnątrz zbiornika jest nieco > inne w ori a inne w zamienniku. > Ktoś przerabiał temat? czym sie sugerować przy podłączaniu? Nie widziałem tematu bo napisałbym Ci wcześniej, oryginalny zbiornik ma taką "puszkę" w której są gniazda na obydwa przewody - ssący z filtrem i przelew. Zamiennik ma jedynie zrobioną taką miskę wewnątrz, przy zakładaniu pływaka z tym całym ustrojstwem musisz wsadzić te przewody do środka tej miski, inaczej poniżej połowy zbiornika możesz mieć częsty problem z zapowietrzaniem. Jeśli wsadzisz do miski to bezpieczny poziom spada tak do 1/4 chyba że jeździsz tylko po płaskim terenie to do zapalenia rezerwy. Druga sprawa, kup sobie nowy oring uszczelniający. Do odkręcenia wystarczy metoda młotek + przecinak (najlepiej nie za ostry ) a do dokręcenia w ostateczności też. ja używałem zawsze klucza hakowego odpowiedniego rozmiaru. Kolejność podłączenia - jeśli nie zaklejasz króćca na filtrze siatkowym to bez różnicy jak podłączysz byle było dobrze zaciśnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.