Jump to content
hamerg

Alternator

Recommended Posts

Już mi się kończą pomysły. Altek w dziewięćsecie, objaw migająca lampka ładowania.

1. Napięcie na aku 14,2-14,4V z obciążeniem lub bez.

2. napięcie wzbudzenia 13,6V

3. sprawdzone diody wzbudzenia, podlutowałem inny mostek i jest bez zmian

4. wymiana regulatora

5. Czyszczenie komutatora- jest sprawny bez dużego ubytku na pierścieniach

6. Coraz częściej zaczyna się falowanie napięcia, widać to na zapalonych światłach, ale im wyższe obroty tym mniejsza częstotliwość falowania

Diód mostka prostowniczego nie sprawdziłem bo moja lutownica za słaba abym w taką pogodę bez wyciągania altka z samochodu wylutował przewody.

Ale aby było śmieszniej są momenty że wszystko działa jak należy i kontrolka gaśnie mimo dużego obciążenia światłami, dmuchawą, wentylatorem chłodnicy i ogrzewaniem tylnej szyby.

Proszę o jakieś wskazówki bo już nie mam pomysłu a nie chcę bez potrzeby kupować drugiego altka.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.