Skocz do zawartości

jaki gaz do Twingo?


NaczelnyFilozof

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :-)
Odwiedziłem cztery zakłady. Najchętniej bym założył I generacje na blosie ale teraz do takich aut same sekwencje zakładają z uwagi na plastikowy kolektor. No szkoda. ALe do rzeczy. 

Twingo 2002 16V 75KM. 

Zakład nr 1. 2200zł. Sekwencja Stag.

Zakład nr 2. 2200zł polska sekwencja - wymiana wtryskiwaczy co 30.000 km bo jakieś membranowe - za 2400zł instalacja z lepszymi wtryskami (do 200.000 km) - instalacja włosko-holenderska.

Zakład nr 3. 2400zł instaalcja włosko-polska AG. Tu do tego silnika polecają dołożyć lubryfikator za 200zł.

Zakład nr 4. 2500 instalacja Stag lub 3000zł Stag nowszej generacji który ma bardziej rozbudowane parametry do regulacji. 

Generalnie cieżko wysępić wiedzę o szczegółach instalacji na firmach. Wychodzą pewnie z założenia że laikowi nie tłumaczy się szczegółowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, NaczelnyFilozof napisał:


Zakład nr 1. 2200zł. Sekwencja Stag.

Zakład nr 2. 2200zł polska sekwencja - wymiana wtryskiwaczy co 30.000 km bo jakieś membranowe - za 2400zł instalacja z lepszymi wtryskami (do 200.000 km) - instalacja włosko-holenderska.

Zakład nr 3. 2400zł instaalcja włosko-polska AG. Tu do tego silnika polecają dołożyć lubryfikator za 200zł.

Zakład nr 4. 2500 instalacja Stag lub 3000zł Stag nowszej generacji który ma bardziej rozbudowane parametry do regulacji. 

 

 

 

Hej.

 

STAG to sterownik, ważne jaki jest reduktor i listwa wtryskowa.

Do tego silnika w zupełności wystarczy np: sterownik  STAG GoFast, listwa Barracuda, ACW 03 lub ACW 03, reduktor ACR 02.

Pamiętać musisz że silnik D4F nie ma hydrauliki zaworów i trzeba sprawdzać luzy. Co do lubryfikacji to zdania są podzielone czy zakładać czy nie.

 

Najważniejsza jest i tak jakość montażu.  Pamiętaj że przy LPG nie oszczędzamy przy montażu tylko po.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sekwencja jest na tyle tania ze nie ma co isc w przestarzalego blosa. Spokojnie mozna zalozyc cos na Stagu (Qbix basic, wtryski acw02, reduktor acr01) i bedzie smigac bezproblemowo. Co do lubryfikacji to w tym silniku niekonieczna. Jedynie przed montazem przerwgulowac zawory, a po montazu co 30kkm regulacja zaworow z racji braku hydrauliki. Zawory regulowane na srubke w dzwigience. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.