K3 Napisano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2020 Pytanie jak wyżej: śruby zabezpieczające potraktować tym samym momentem co zwykłe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2020 Jeśli pytasz o śruby do kół, to ja radze potraktować rzutem do kosza na śmieci. Miałem w dwóch autach po poprzednich właścicielach i kosztowało mnie to dużo zdrowia i niemało kasy. Jak się połamał klucz patentowy albo rozlazło gniazdo w śrubie. Nigdy więcej. A moment to chyba ten sam. W końcu ma trzymać. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2020 Ogolnie zasada jest taka ze ta srube pierwsza sie odkreca a ostatnia zakreca. Ja stosuje jeszcze taka zasade ze przed oddaniem auta na wymiane opon odkrecam te sruby aby nie wystawialy klucza pneumatycznego na pokuszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2020 19 minut temu, wlad napisał: Ogolnie zasada jest taka ze ta srube pierwsza sie odkreca a ostatnia zakreca. Ja stosuje jeszcze taka zasade ze przed oddaniem auta na wymiane opon odkrecam te sruby aby nie wystawialy klucza pneumatycznego na pokuszenie. Tak robię. Odkręcam na początku wszystkie dookoła, potem luzuję zwykłe i podnoszę auto. Przykręcam jako ostatnie... I właśnie przy przykręcaniu wpadła mi ta myśl, ale dokręciłem tak jak zwykłe... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.