1. objawy usterki,
- brak ciśnienie w cylindrze/cylindrach; i to nawet jak mierzyli mi próbą olejową ciśnienie, gdzie podskoczyło te ciśnienie dość wysoko np. przed próbą oleową ciśnienie 5,6 po próbie olejowej ponad 12, wfiacie powiedzieli mi że koszt naprawy (generalny remont silnika) ok 3000
- bardzo duże łaknienie na paliwko
- "pyrkanie" z rury wydechowej i to bez dodatkowych tuningów
- szybkie grzanie się silnika, niestety nie mam wskazówki temperatury, ale wystarczyło trochę przejechać i już włączał się wentylator
- nie wiem czy to ma coś wspólnego, ale zauważyłem że metalowa część od hamulca ręcznego była dość ciepła, w każdym bądź razie po naprawie część ta ma nijaką temperaturę
- przy zimnym silniku lepiej chodził
- gaśnięcie silnika na wolnych obrotach, a przy większym poborze prądu (światła, wycieraczki, itp.) to już gaśnie za każdym razem, przy puszczenie nogi z gazu
2. przyczyna, sposob usuniecia,
- brak ustawionych luzów na zaworach --> dobry mechanik
3. ewentualny koszt.
zależy od mechaniola ja zapłaciłem 250 złociszy ale w tym były części regulacje zaworów, wymiana paska rozrządu, łożyska hałasujacego i uszczelek
Ale autko teraz jest suuuuuuuuuuuper