-
Liczba zawartości
513 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
mouk's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
2
Reputacja
-
Witam Gdzie w Krakowie mi założą Vialle LiquidSi? Ktoś już używa tej instalacji?
-
> Jest trochę roboty ale idzie to zgrabnie polatac. > Sam kiedyś latałem tylko wtedy dokleiłem z MK1 tylko ten kawałek progu do nakładki MKII No to może mi też się uda jakoś to poskładać do kupy:)
-
> Z tego co miałem w rękach to chyba te z mk1 są nieco cieńsze w stosunku do mk2, ale skoro masz > obydwa modele to możesz sobie porównać. Jak tam moje sznurki do tylnej półki? Sznurki gdzieś zaginęły. Muszę w końcu zrobić jakieś porządne sprzątanie piwnicy.
-
A grubość jest taka sama?
-
> Wyglądają dosyć podobnie, to moze się udać ; ) (moja nakładka z mk2 jest ułamana) > http://oi62.tinypic.com/2vv87t5.jpg > http://oi57.tinypic.com/2e3zvw6.jpg > http://oi62.tinypic.com/wjzwoj.jpg > http://oi57.tinypic.com/2regrcg.jpg Hmm, niby zakończenie identyczne.Kształt chyba też taki sam.
-
Mam taki problem. Przednie nakładki na błotniki od mk1 mam lekko pękniete(tzn brakuje plastiku na jednym końcu) i w lewej i w prawej przedniej nakładce. Foto jak to wygląda Mam też kompletne takie nakładki od mk2. Czy w tym miejscu gdzie u mnie są ubytki, dałoby się jakoś uzupełnić plastikiem z nakładek od mk2? Chodzi mi o to czy kształt nakładek w tym miejscu jest identyczny?
-
> mi się zdaje że dwa razy, potem auto sprzedałem (zrobiłem na gazie torchę ponad 40 tys km). > Raz wiem, że starczyło pozamieniać miejscami 1 czy 2 płytki i było ok. > A do dzisiaj w skrzynce z narzędziami mam 1 czy 2 płytki Autem chciałbym przynajmniej 200tys zaliczyć. Co 30tys km wystarczy tą regulację sprawdzać?
-
> a przy jakim przebiegu był załżony gaz? Z tego co pamietam w mk2FL regulacja była co 40 tys, ja na > gazie sprawdzałem co 20 i zawsze coś trzeba było poprawić. Nie robił tego warsztat ale > ówczesny tutejszy guru gazowy czyli yaboll. > Przy gazie następuje szybsze wypalanie gniazd zaworowych w skutek czego luz się zmniejsza, co jest > znacznie gorsze dla trwałości silnika niż w przypadku jazdy na benzynie gdzie luz się > powiększa (o ile w ogóle się zmienia). > Jak nie ma hydraulicznych kasatorów luzów to niestety luzy trzeba sprawdzać. Z tego co mówił yaboll > to na hydraulice też się może z czasem zakres skończyć i wtedy trzeba było wymieniać (o ile > dobrze pamiętam) szkalnki co było dość kosztowne. Od pierwszego kilometra śmiga na LPG
-
> wg jednej szkoły przy LPG regulacja zaworów powinna się odbywać 2x częściej niż przy jeździe na > noPb > wg drugiej tylko ''częściej'', ale nie koniecznie aż 2x częściej. > Co do samego problemu zaworów, to największy* wpływ na kasowanie luzów ma styl jazdy, przy > normalnej jeździe w średnim zakresie obrotów zawory trzymają ustawienia. > *zakładamy naturalnie, że skład mieszanki jest prawidłowy i nie ma oszczędzania 'na siłę' Czyli dla świętego spokoju dam to do regulacji po 30tys(czyli jak będę miał 90tys.), czyli 2x częściej niż wg instrukcji. Przy okazji wtedy zrobię rozrząd, bo 90tys to już chyba też będzie odpowiedni moment.
-
> Przy instalacji gazowej trzeba czesciej regulowac zarowy. A czy faktycznie tego wymagaja po takim > przebiegu to juz zalezy od konkretnego auta, instalacji LPG itd. Dla mnie to tylko trochę dziwne, że wcześniej wystarczyło po 60tys, a teraz nagle już po 20tys trzeba.
-
Witam Pół roku temu przy 60tys km miałem robioną regulację zaworów. Pojechałem teraz na przegląd instalacji gazowej przy 80tys km i chcieli znowu regulować zawory. Według instrukcji regulacje zaworów powinny być co 60tys km i po takim przebiegu właśnie zrobiłem pierwszą regulację. Czy to możliwe, żeby tak szybko wymagana była znowu regulacja?
-
Widzę, że z filtrona są 2 typu filtra oleju OP 537/1 i OP 537/2, różnią się długością. Który jest odpowiedni do silnika 1.4 Turbo?
-
> Z ciekawości - udała się adaptacja? Dopiero kompletuje części W lipcu powinno być złożone.
-
U mnie jest hydrauliczny ręczny i jeden obwód jest na przód, drugi na tył, po remoncie tyłu nagle tył zaczął bardzo mocno hamować i mi co chwilę blokuje hamulce z tyłu, więc muszę wzmocnić porządnie przód, no i ponoć da się zaciski, klocki ze stilo abarth, a tarcze mają być z jakiegoś nissana. W sumie to nie wiem czemu tarcze też ze stilo nie mogą być. Żeby było jeszcze ciekawiej to powinno to się zmieścić w 14calowej feldze, tak że już nic z tego nie rozumiem
-
średnica 284, ale to trzeba inne tarcze ponoć. > jaka jest średnica tych hampli?? > nie wiem czy nie będzie musiała być inna zwrotnica (stawiam że P HGT), oraz jakieś dystanse pod > tarcze... reszta powinna jakoś spasować