Skocz do zawartości

boston

użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Retained

  • swój

Profile Information

  • Lokalizacja
    Tarnów

boston's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. > Przyłączę się do tej odpowiedzi. Wg. mnie po zwarciu styków w złączu, > rozdzielaczem ustawia się GMP czyli górny martwy punkt tłoka w > pierwszym cylindrze odpowiadający właśnie pokryciu się znaków na > kole pasowym i obudowie rozrządu. > Z ciekawości przy ustawianiu zapłonu sprawdzałem jaka jest reakcja > kompa na zwarcie styków złącza. Bez zworki było to coś około 10 > stopni, a po zwarciu styków znaki pokrywały się. Czyli zwarcie > styków złacza poprostu ułatwia ustawienie prawidłowego > wyprzedzenia kąta zapłonu ponieważ nie trzeba wnikać i > kombinować ile mm na obwodzie koła pasowego odpowiada 10 > stopniom. > Mogę się mylić ale taki wniosek mi się nasunął. > Pozdrawiam Faktycznie jest jak kolega mówi (dziś sprawdzałem) tylko nie wiem czy pokrycie znaków oznacza GMP czy jest to już statyczne wyprzedzenie zapłonu. W każdym razie po zwarciu styków znaki powinny sie pokrywać.
  2. > Tak na mojego nosa to chodzi wlasnie o mape zaplonu. Jak zewrzesz > styki i zaczniesz regulowac, to on sobie odrazu mape poprawi (to > taka moja teoria Po zwarciu styków zapłon nie jest korygowany przez komputer więc jest to wartość rzeczywista.
  3. > witam > Czy ktoś mi powie jak ustawić zapłon w silniku C 14nz > pozdrawiam Czesc probowalem sprawdzic zaplon w mojej astrze ale...lampa ktora mam (z dzielnikiem rezystancyjnym)nie daje sobie rady tzn. powoduje zaklocenia w pracy silnika. W Polonezie nie ma problemow, a w astrze jakby jeden gar slabo palil wiec mysle ze trzeba lampe strob z czujnikiem indukcyjnym.Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.