boston
użytkownik-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Retained
- swój
Profile Information
-
Lokalizacja
Tarnów
boston's Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
> Przyłączę się do tej odpowiedzi. Wg. mnie po zwarciu styków w złączu, > rozdzielaczem ustawia się GMP czyli górny martwy punkt tłoka w > pierwszym cylindrze odpowiadający właśnie pokryciu się znaków na > kole pasowym i obudowie rozrządu. > Z ciekawości przy ustawianiu zapłonu sprawdzałem jaka jest reakcja > kompa na zwarcie styków złącza. Bez zworki było to coś około 10 > stopni, a po zwarciu styków znaki pokrywały się. Czyli zwarcie > styków złacza poprostu ułatwia ustawienie prawidłowego > wyprzedzenia kąta zapłonu ponieważ nie trzeba wnikać i > kombinować ile mm na obwodzie koła pasowego odpowiada 10 > stopniom. > Mogę się mylić ale taki wniosek mi się nasunął. > Pozdrawiam Faktycznie jest jak kolega mówi (dziś sprawdzałem) tylko nie wiem czy pokrycie znaków oznacza GMP czy jest to już statyczne wyprzedzenie zapłonu. W każdym razie po zwarciu styków znaki powinny sie pokrywać.
-
> Tak na mojego nosa to chodzi wlasnie o mape zaplonu. Jak zewrzesz > styki i zaczniesz regulowac, to on sobie odrazu mape poprawi (to > taka moja teoria Po zwarciu styków zapłon nie jest korygowany przez komputer więc jest to wartość rzeczywista.
-
> witam > Czy ktoś mi powie jak ustawić zapłon w silniku C 14nz > pozdrawiam Czesc probowalem sprawdzic zaplon w mojej astrze ale...lampa ktora mam (z dzielnikiem rezystancyjnym)nie daje sobie rady tzn. powoduje zaklocenia w pracy silnika. W Polonezie nie ma problemow, a w astrze jakby jeden gar slabo palil wiec mysle ze trzeba lampe strob z czujnikiem indukcyjnym.Pozdrawiam!