-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Profile Information
-
Lokalizacja
woj. lubelskie
pmpm's Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
OK zrobiłem, moim zdaniem porypana ta wymiana, pomimo skręcenia kół, tak jak u innych kabelek był bardzo krótki no i montaż w lampie utrudniony. Długość kabelka może od rocznika zależy (u mnie 2011)? Drugi raz będzie lepiej . A tak przy okazji żarówka siadła po 3,5 roku od nowości
-
Czy ktoś wymieniał, kurcze nie mogę się do niej dostać po zdjęciu gumowej osłony, kabelek za krótki i łapy mi się nie mieszczą. Rozbebrałem wszystko i klops...
-
Chodzi mi o dywanik gumowy głównie dla kierowcy (+ewentualnie dla pasażera z przodu). Nr kat Petex P58110, nowe (może lekko używane). PW lub [email protected]
-
> były najtańsze w > porównaniu z dwoma powyżej Jeszcze dodam że na stronie www.opony.com na której kupiłem swoje zimówki wszystkie 3 marki są w zbliżonej cenie - jakieś dwa m-ce temu Barumki były dużo tańsze
-
Fulda, Sava, Barum....czy jesteśmy wyczynowcami, aby rozkładać na czynniki pierwsze parametry techniczne tych opon. Albo opierać się na opiniach użytkowników - niejednokrotnie laików (np. a moje opony są OK, nie mam zastrzeżeń....co to za opinia?!). Ja wybrałem Barum bo: miałem letnie tej firmy, nie chciałem Dębic i Kormoranów, stały wysoko w testach Autoświat, były najtańsze w porównaniu z dwoma powyżej
-
> A czy ktoś jeździł na SAVA ESKIMO w A II? Gdzieś czytałem, że nieźle > wypada w testach. W teście AutoŚwiat październik 2006 w rozmiarze 195/65 R15 Sava Eskimo S3 zajęło 2 miejsce (1 Continental, 3 Barum Polaris)
-
> Continental, Michelin, Bridgestone, Nokian, Dunlop, Yokohama - > wybierz sobie... Cena czyni cuda....nie mam tyle kasy (wybrałbym Continentala) - dlatego pytam o te dwie marki.
-
Na co byście się zdecydowali w związku z nadchodzącym sezonem zimowym: Barum POLARIS 2 195/60R15 88 T czy może Fulda KRISTALL MONTERO 2 195/60R15 88 T . Cena prawie ta sama na www.opony.com 172 zł. Miałem kiedyś letnie Barumki i były OK, za Fuldami przemawia marka. Nie wiem na co się zdecydować
-
> Słuchajcie jak to jest z tymi paskami. Wszędzie słychać że należy > wymienić co 60000 km i że tak zaleca Opel. Mam Astrę II z 2004 > r, silnik Z14XE i w książeczce serwisowej producent wyraźnie > pisze że "...wymiana paska rozrządu i krążka napinającego co 6 > lat lub 90000 km". Do 90-stki czekać nie zamierzam ale po 75000 > km jeszcze go nie wymieniałem Zadałem takie samo pytanie do jednego z serwisów Opla. Serwis potwierdził mi że po 2003 r dla tego typu silnika częstotliwość wymiany rozrządu to 90000km/6 lat. Dlatego jeszcze pare tysięcy km poczekam. A strzelić może zawsze, nawet przy 50 tyś km - nie ma reguły
-
Słuchajcie jak to jest z tymi paskami. Wszędzie słychać że należy wymienić co 60000 km i że tak zaleca Opel. Mam Astrę II z 2004 r, silnik Z14XE i w książeczce serwisowej producent wyraźnie pisze że "...wymiana paska rozrządu i krążka napinającego co 6 lat lub 90000 km". Do 90-stki czekać nie zamierzam ale po 75000 km jeszcze go nie wymieniałem
-
Słuchajcie co sądzicie na ten temat - Opel do Astry II zaleca opony o indeksie prędkości H (210 km/h)., niemniej są dosyć drogie w porównaniu z T (190 km/h). Czy nie kupić właśnie takich, nie będę jeździł przecież z nie wiadomo jaką prędkością. Mój rozmiar 190/65R15