Skocz do zawartości

masmed1

użytkownik
  • Liczba zawartości

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Polska - Kotlina Kłodzka
  • Zainteresowania
    motoryzacja, giełda, sport

masmed1's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. > Nie wytrzymam, jak nie zapytam: co to jest "przerywacz robota"? > OffTop mode off Miało być przerywacz, robota na pięć minut (interpunkcja:) )
  2. > Ja bym sprobowal po prostu wymienic przerywacz. Drogie to to nie jest a moze pomoze. Tak jak kolega , proponuje zacząc od przerywacza robota na 2 minuty za 10 zl. miałem podobnie w jedna strone jak dawałem kierunek to przestawał działac w drugą było ok. wymiana przerywacza rozwiazala problem
  3. > Można. Na miejscach nieusuwalnych czy jakoś tak się to nazywa. W Twoim przypadku podłużnica prawa > jest jest idealna do nabicia nowego numeru (będą wklęśnięcia od bitych znaków i tyle). No i sprawa załatwiona. Cały interes kosztował mnie około 470 zł. W tym rzeczoznawca , nabicie numerów, nowy dowód i przegląd. Numery tak jak pisał Padre nabili mi na prawej podłużnicy troche są wgięcia ale ważne ze numer czytelny.
  4. > No i bardzo sympatycznie gdyż u mnie odkręcenie tych zewnętrznych patyków równa się z ich > zniszczeniem niestety a jeszcze nie mają luzów to szkoda.... > Czyli co, te wewnętrzne gumy są rozcięte? Tak powinny być rozcięte , przynajmniej ja takie kupiłem.
  5. > I chyba miał rację ten diagnosta , naprawdę nie mam pojęcia jak samochód musi być zjedzony żeby > kielichy leciały . Ten autozłom to chyba dobra opcja, chyba że zostawisz na części jeżeli > mechanika pewna. Szczerzę mówiąc to jeszcze nie widziałem BBM'a ze zjedzonymi kielichami. Auto wcale nie jest zjedzony to w zasadzie jedyne miejsca drzwi i blachy na 4 , sąsiad ma marysie od nowosci ten sam rocznik i tak samo mu poleciało , mi diagnosta powiedział ze to normalne w tym aucie.
  6. > Diagnosta nie ma prawa nabijać tego samego nr który został uszkodzony . Procedura jest następująca > : > 1. Opinia rzeczoznawcy o zniszczeniu nr VIN > 2.Z tą opinią udajesz się do właściwego wydziału komunikacji z wnioskiem o nabicie nowego nr. > 3. Wydział wydaje decyzję o nabicie nowego nr (musisz podać na której z uprawnionych stacji > będziesz nabijał bo nr tej stacji podany będzie w nowym numerze. > 4. Udajesz się do stacji tam nabijają nr i nową tabliczkę . > 5. Dostajesz dokument o nabiciu nr i udajesz się do wydz.komunikacji po nowy dowód rejestracyjny Procedura jest mi znana problem w tym że w poprzednim miejscu nabicia raczej sie nie da ponownie nabić zbyt nierówna powierzchnia na drógim kielichu z lewj raczej odpada ponieważ też już zaczyna się sypać, sugerowano mi też podłużnice ale diagnosta nie wie czy nie bedzie sie gieła podczas nabijania, stwierdził ze jesli w tych miejscach nie da sie nabic auto mozna złomować
  7. Witam, pękł mi kielich amortyzatora w miejscu gdzie były nabite nr VIN po pospawaniu zostały tylko [poczatkowe ZFA00 i nic więcej. Czy jeszcze gdzieś w Fiacie Marea nabijali numer nadwozia ? Cały biznes jest dość kosztowny i problematyczny ponieważ diagnosta który to wykonuje nabicie nr stwierdził ze moze nie być gdzie nabić (kielich jest dość nierówno pozpawany i moze niezmieścić sie nowy nr. pytanie drugie to czy można nabić nowy nr w dowolnym miejscu auta np podłoga , bagażnik itp. Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.