spokokolo
nowicjusz-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Retained
- nowy
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Sosnowiec
-
Samochód
Astra J 1,6 115KM 2010r.
spokokolo's Achievements
leniwy rowerzysta (2/20)
0
Reputacja
-
Panowie dziękuję, jak zawsze można na Was liczyć. Nie dawało mi to spokoju i wpadłem dziś do NORAUTO. Myślę że elektryk wytłumaczył mi to w sposób podobny do sugestii Tomka T. Komputer reguluje napięcie ładowania i zaraz po odpaleniu motoru jest minimalnie wyższe ( u mnie 14,8 V) ale już po przejechaniu 3 km i ponownym sprawdzeniu było 14,42V. Dziwi mnie tylko że w serwisie Opla gości rozpoczął rozmowę od propozycji wymiany całego alternatora za parę tysięcy. Nie wie o zmiennym napięciu ładowania?
-
Na akumulatorze bez włączonego silnika 12,3V po właczeniu 14,8V
-
Czy dobrze rozumiem, AC na alternatorze przed diodami? Tak przy okazji jakie powinno być, zmierzę jutro.
-
Podczas pracy silnika 14,8V, pod obciążeniem na wolnych obrotach jak i przy 3000obr/min 14,7 V. Czy uwalony alternator czy sam regulator? Krawat w serwisie opla proponuje wymianę alternatora. Zawsze myślałem że słaby alternator ( łożyska czy pierścienie) daje przy obrotach niższe napięcie?? Czy można zdemontować alternator bez kanału?