marea97
użytkownik-
Liczba zawartości
108 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Podkarpacie
-
Zainteresowania
motoryzacja
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
marea97's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
[II gen] Uszczelka trzpienia elektromagnesu parownika
marea97 odpowiedział mireq na temat - Gaz na ulicach
Witam. Nowy sworzeń trzpienia elektromagnesu parownika TECNO BRC wraz z uszczelkami można kupić w oddziałach Czakram (koszt około 50 zł.). -
[II gen] Uszczelka trzpienia elektromagnesu parownika
marea97 odpowiedział mireq na temat - Gaz na ulicach
Czy Ktoś wie gdzie można kupić same uszczelki trzpienia elektromagnesu? -
> Tu masz filmik. Moja robi dokładnie tak samo > Edit: akcja zaczyna się od 1:15 Dzięki, u mnie jest właśnie tak jak na filmie. Myślałem, że coś mi źle podłączyli w czasie naprawy.
-
> W mojej maryśce kontrolka zapalała się po włączeniu zapłonu i po chwili gasła.Żadnych mignięć itp. A czy w czasie uruchamiania silnika kontrolka zapalała się ponownie i gasła po 4 sekundach?
-
Czyli to typowe dla Mareii? Z powody tego błędu nie pamiętam jak było przed awarią. Pamiętam tylko, że podczas awarii kontrolka gasła po 4 sekundach (włączony zapłon) i ponownie się włączała świecąc cały czas.
-
Proszę o pomoc. Otóż potrzebuję informacji jak prawidłowo powinna zachowywać się kontrolka poduszki powietrznej w Fiacie Marea 1,6 16V. Ostatnio miałem błąd poduszki (świeciła kontrolka) i po naprawie u mnie jest tak: po włączeniu zapłonu po czasie około 4 sekund gaśnie kontrolka poduszki wraz z kontrolką wtrysku, natomiast w chwili uruchomienia silnika zapala się ponownie kontrolka poduszki i gaśnie po czasie około 4 sekund. Czy tak wygląda prawidłowa praca kontrolki poduszki?
-
Tzn. od Fiaciarzy wiem, że emulacja ma być ustawiona w tych silnikach na masę, ale w moim sterowniku BRC Just mam tylko NP lub NC1/NC2 i nie wiem, który to masa. Według mojego gaziarza emulacja powinna być ustawiona w Fiacie na NP, ale wtedy silnik na benzynie dymi na czarno, przerywa, nie ma mocy i nie można odpalić silnika. Odpala tylko, gdy sterownik przestawię na pozycję gaz. Podczas pracy na gazie silnik działa prawidłowo, ma moc, pracuje równo i nie gaśnie. Obecnie odłączyłem akumulator, żeby wykasować pamięć i przestawiłem emulację na NC1/NC2. Silnik pracuje dobrze na gazie i benzynie jak jest ciepły, ale gdy odpalę zimny silnik po nocy to silnik pracuje tak jakby był zalany (trzęsie silnikiem i pracuje na dwa gary), dopiero po chwili łapie ssanie tzn. zwiększa obroty.
-
> A jaki to konkretnie Fiat? > Te starsze najlepiej było chyba ustawić "na masę", czy to jest zbieżne z Twoim NP to też nie wiem. Jest to Fiat Marea 1,6 16V z kolektorem metalowym z roku 1997. W BRC Just do wyboru jest emulacja typu NP lub NC1/NC2, nie wiem tylko która jest lepsza dla komputera tego silnika.
-
Może Ktoś wie jak prawidłowo powinna być ustawiona emulacja sondy lambda w Fiacie silnik 1,6 16V z instalacją BRC Just. Obecnie emulacja jest nastawiona na pozycję NP (czy taka nastawa jest prawidłowa dla Fiata?).