Skocz do zawartości

filipas

użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    okolice Łodzi

filipas's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. filipas

    Fiat ECU Scanner

    > Mam mały dylemat. Otóż na forum FES'a usuwają albo R04 albo tak jak Yani zalecił (oraz Wy) R14. > Tylko ten mój znacznie się różni od tego od Yaniego, a nóżki opornika nie przechodzą na drugą > stronę płytki więc nie mam jak sprawdzić który z nich to 120Ohm. > Moje ustrojstwo wygląda tak: > R04 > R14 > Co o tym sądzicie? Który w końcu wyeliminować? > Druga sprawa: jak tu namierzyć CL i CH? > Wychodzę z założenia, że lepiej 10 razy spytać niż 1 spartolić > P.S. R04 by mi pasował z racji na jego opór: wartość 121 czyli 12*10^1 = 120Ohm. Ale to tylko takie > moje przemyślenia. Kolego, nie trzymaj się sztywno konstruktorskich oznaczeń umiejscowienia danego elementu. W zalezności od pomysłu projektanta R04 może mieć różne miejsce położenia. Na dodatek mozna trafić na fejs już bez tych rezystorów, więc samo wycinanie elementów z płytki mija się z celem. R14 który podajesz jest rezystorem ograniczającym prąd płynący przez zieloną(środkową)diodę LED, jak go wylutujesz to dioda przestanie spełniać swoją funkcję. Tu masz linka do schematu interfejsu: http://images.forum-auto.com/mesimages/98933/Sans%20titre.jpg Interesuje Ciebie tylko to co jest po MCP2551. Pin 6 tego układu to CAN-L, pin 7 to CAN-H. Sprawdz w swoim intefejsie jak dokładnie wyglada przebieg ścieżek i czy wyjścia ze scalaka idą tylko i wyłącznie do pinów do których wpinasz wtyczke OBD, czy moze jakieś elementy są jeszcze podwieszone pod linie H lub L. Czasem dobrym efektem jest oglądanie płytki na tle mocnego źródła światła. Pozdrawiam
  2. filipas

    Fiat ECU Scanner

    > Jest to połączenie do centralek TPMS-13 i CC, reflektory-12 oczywiście po linii K. Dziekuję Faktycznie, jest to opisane w wątku ale przy tej ilosci podstron gdzieś mi to uciekło. Quote: Widać, że pytający nie zadał sobie trudu przeczytania wątku od początku Pozdrawiam BAS Kolego BAS, czytając cały watek dochodze do wniosku, że przyganiał kocioł garnkowi. Teraz mam inny problem. Nie chcę zakładać nowego tematu bo sprawa odnosi się do programu FiatECUScan. Po przeprowadzeniu procedury "Self-adaption reset" po ponownym uruchomieniu silnika(1.6 Pb) na wyswietlaczu pojawil sie komunikat "engine fault" i pulsuje pomaranczowa kontrolka symbolizujaca silnik wraz z sygnalem dźwiękowym. Próbowałem metody opisanej w FES(trzy razy po 4500obr/min przez 3 sec) ale bez pozytywnych rezultatow. Silnik pracuje równo, ma swoją moc, nie ma błędów po podłączeniu ELM327. Szukałem rozwiazania w necie i wszystkie sprowadzają sie do jednego - to które podaje FES. Może ja coś źle robie Poprawka: Już wszystko OK!! Przy kasowaniu swiecącej kontrolki nalezy wcisnąc przynajmniej trzykrotnie gaz do odcięcia silnika. Pozdrawiam!
  3. filipas

    Fiat ECU Scanner

    Witam Zauważyłem na zdjęciu, że zmodyfikowany przez Viaken`a kabel VAG KKL http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=40&prodid=304 posiada przełącznik do wyboru poszczególnych trybów pracy fejsu. Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co wnosi do tematu połączenie 12 i 13 pinu wtyczki i podanie tego na linie K?(chyba, że ja coś źle widzę na zdjęciu to proszę o korektę)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.