Skocz do zawartości

wumpscut

użytkownik
  • Liczba zawartości

    939
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Mosina
  • Zainteresowania
    muzyka, trekking, auta, cb, Viaduc de Millau...

wumpscut's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. > jescze sa wahacze SWAG (febi ....)- ale one cena nie odbiegaja od Ricambri/TRW/Delphi. gum > wewnetrznych nie trzeba zewnetrzne tak - tylko ricambri. Byłbyś w stanie podać mi nr tych gum?
  2. > Nikt za Ciebie decyzji nie podejmie. jak wiesz Ricambri = TRW, Delphi takze ma dobra renome, ja na > SWAG zrobilem 150kkm i w prawym sworzen mial wiekszy luz niz lewy - ale nie taki ze latal. SWAG to to samo co FEBI?
  3. > jescze sa wahacze SWAG (febi ....)- ale one cena nie odbiegaja od Ricambri/TRW/Delphi. gum > wewnetrznych nie trzeba zewnetrzne tak - tylko ricambri. Poczytałem jeszcze w necie o tych Birthach i mimo że wierzę Denusowi trochę się zawahałem. Chyba jednak kupię coś lepszego. W takim razie, co kupić, konkretnie? Febi? O taki właśnie? Czy oryginały z ASO? Bardzo proszę o jednoznaczną odpowiedź, lub wskazanie, czy między tymi droższymi jest w ogóle jakaś różnica.
  4. > Jak ja kupowalem, te 2 lata temu, to placilem po 130zl. No dobra, wygląda na to że zaryzykuję te Birthy. Dzięki za pomoc
  5. > Zewnetrzne zmienialem chyba po 150kkm. Zalozylem je, zrobilem na nich okolo 30kkm i sprzedalem > samochod. Kupel kupil, zrobil juz ze 20kkm i jak na razie sa ok. A zobacz, Birthy są po 99 PLN...
  6. > Wlasnie nie pamietam jakie wtedy kupilem . Pozniej mialem Birth i z tymi nie bylo problemow. > Wewnetrzne wystepuja razem ze stabilizatorem. O koszt jego sie nie pytaj, bo Ci szczeka opadnie . > Wewnetrzne wytrzymuja sporo dluzej niz zewnetrzne. Jak sprzedawalem pII, to mial 200kkm nalotu > i tych gum nie ruszalem. A zewnętrzne ruszałeś? Birthy widziałem, ale też jakies tanie były... Ale warto w nie zainwestować?
  7. > Takich najtanszych nie polecam. Kiedys kupilem chyba po 90zl/szt i padly mi w nich sworznie po > 15kkm. > W ASO zewnetrzne to koszt chyba 60-70zl za 2 szt, wewnetrzne nie wystepuja, ale podobno pasuja od > mkI Ktoś tam w której edycji pisał o FAST... To jakie w końcu założyłeś i ile Ci wytrzymały? Co do gum stabilizatora, to wewnętrznych się w takim razie nie wymienia?
  8. Punto II 1.2 16V, rocznik 2002. Konieczna jest wymiana wahaczy. Czytałem w poprzednich edycjach tego wątku, że albo oryginały, albo Delphi, albo TRW. Czy ktoś ma może doświadczenia z jakimiś tańszymi wahaczami? Chciałbym coś o wyważonym stosunku ceny do jakości. A jeśli nie da się ekonomicznie, to co brać, jednoznacznie - Delphi czy TRW? Czy coś innego może? Nie mogę znaleźć na Allegro gum stabilizatora, a też bym je wymienił, zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne. Gdzie szukać? W zwykłych sklepach? Czy ktoś wie może? Może ktoś wie ile kosztują w ASO? Byłbym wdzięczny za pomoc w moich dylematach. Dodam że sprawa jest niestety pilna.
  9. > a czemu nie? ja mam centre z 2003r i ani razu nie protestowała > sprawdź ZAP, albo zwykłe, tanie z allegro dają radę lepiej niż może się wydawać Może dlatego że od niedawna słychać głosy że Centra poleciała z jakością Ja sam mam Centrę i bardzo sobie chwalę - ale podobno jest z czasów przed dramatycznym spadkiem jakości.
  10. > Tak, ale mówisz o mk II? > Tam samoregulator jest zupełnie inny niż w mk I. Zależy mi, żeby wreszcie ręczny działał bez mojej > interwencji co jakiś czas. Ja mówię tylko że z moich doświadczeń wynika że produkty ATE są wysokiej jakości Oczywiście że nie można zakładać części z MK1 do Mk2 czy na odwrót. Nie o to mi chodzi. Pytałeś jakie szczęki są polecane - ja proponuje kupić ATE bo u mnie, wersja do mojego auta, działa wyśmienicie
  11. > Witam > Jakiej marki kupić szczęki hamulcowe ma tył do punto mk1? > Obecne, to kompletny szajs - samoregulator tak świetnie działa, że trzeba bęben zdjąć i przycisnąć > hamulec, żeby przeskoczył o jeden ząbek. Trochę znudziło mi się rozbieranie tego co 2 > miesiące. Jeśli chodzi o szczęki hamulcowe, to polecam ATE. Miałem różne przeboje z tylnymi hamulcami, łącznie z okładziną która odkleiła się od szczęki. Dopiero ATE działa jak należy. Tanie nie były, ale IMHO są jak najbardziej warte swojej ceny. Tak na marginesie, ATE polecam też tarcze i klocki hamulcowe. Klocki będę zmieniał za tydzień-dwa. Wytrzymały prawie 60 kkm.
  12. > no nei gadaj > wiem, ale mi chodzi o to co wyżej - przy 4x100 to przeca pływaki Ale to ET to chcesz znać przy założeniu, że felga ma szerokość 7 cali, tak?
  13. > 4X100, ET 33, 7Jx15H2 > podpaszą pod PII 5D ? > jak nie to z jakim ET szukać? 4x98 powinieneś mieć rozstaw.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.