Skocz do zawartości

sylwestersarota

użytkownik
  • Liczba zawartości

    228
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza

sylwestersarota's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. No tu właśnie jest moja wątpliwość... Czy może ktoś potwierdzić, że wartości nasycenia jaki podaje komputer przy zgaszonym silniku są takie same jak na pracującym? PS. Jeździłem wcześniej Seatem Toledo - diesel 1,9 tdi 110KM. Teraz Astra ma 120KM i zauważam więcej mocy w trakcie jazdy więc co do pracy silnika nie mam zastrzeżeń...
  2. I tu jest trochę lipa z moim kablem... Odczyt działa ale tylko na zgaszonym silniku. Odpalić się nie da a gdy spróbowałem go podpiąć przy zapalonym silniku to zgasł... Jakiś feler albo interfejsu albo wersji softa. Inna rzecz, że dopiero co wymieniłem olej. Chyba pozostaje mi jeszcze monitorować co się będzie działo a potem poszukać kogoś z "lepszym" kabelkiem ...
  3. Witam. Mój samochód to Opel Astra H, rocznik 2006 (modelowo 2007) z silnikiem Z19DT 120KM. Mam prośbę o pomoc w diagnozie DPFa. Jeśli chodzi o pracę silnika to nie zauważałem żadnych problemów, jednak od dłuższego czasu "raziła" mnie po oczach żółta kontrolka -samochód z kluczykiem. Z odczytanych błędów wynikało że jest problem ze świecami żarowymi oraz uszkodzeniem wężyków elastycznych (czujnik ciśnienia DPF). Tak więc zakupiłem nowe świece i wymieniłem komplet oraz wymieniłem pęknięte wężyki elastyczne od czujnika różnicy ciśnienia w DPF. Fakt, że sporo jeździłem z przerwanym przewodem, jednak wiem, że dopalanie filtra było w międzyczasie aktywowane ponieważ widziałem to po spalaniu chwilowym. Po kilku odpaleniach kontrolka sama zgasła. Bardzo mnie to ucieszyło, jednakże postanowiłem następnie monitorować co się dzieje w samym DPFie. Podłączyłem się do kompa przez "pewien kabelek" zakupiony na ebay'u i oto co odczytałem... Pytanie jakie mam to co oznacza "Regeneracja DPF" - wartość jest 0% ...??? No i nasycenie wyświetla 104% ... czy to znaczy że jest zawalony na amen??? Zapomniałem dodać, że odczyty robiłem na zgaszonym silniku - myślę że nie ma to znaczenia ... ale pewności nie mam..
  4. > potwierdzam słowa kol. krisb > mam w corsie depo, u mnie wkład gniazda przy próbie zapięcia wtyczki wpadł całkiem do wnętrza > reflektora > nie sposób opisać bluzgów jakie towarzyszyły jego wyjmowaniu > ale udało się - gniazdo ustabilizowałem nawiercając cienkim wiertłem i wciskając plastikowy > patyczek po lizaku Bezbłędna diagnoza Pięknie dziękuję za podpowiedź. Patent z patyczkiem się sprawdził - chociaż w moim przypadku akurat nie po lizaku.
  5. > ach te portale, cud miód > Zobacz no proszę czy w trakcie wciskania wtyczki do reflektora nie wpada jego gniazdo do obudowy. > Jeśli tak - jak ma świecić. > Jeśli nie - będziemy myśleć ale sprzedający może podpowie > Jakiej firmy reflektor? Dziś będę sprawdzał. Dzięki za sugestie. Znalazłem na sieci schemat elektryczny oświetlenia więc na pewno okaże się pomocny. Co do reflektora to jakiś zamiennik - firmy nie jestem pewien. Dam znać o efektach.
  6. Witam. Ze względu na zużycie oryginalnego reflektora (pożółkły odbłyśnik i szyba oraz wypalone złącze żarówki światła mijania) wymieniłem reflektor na nowy. Reflektor kupiłem nowy na znanym portalu aukcyjnym. Po wymianie podłączyłem wtyczkę i okazało się że nie ma żadnego światła - ani pozycyjnego, ani mijania ani drogowego. Nie podłączona jest jedynie żarówka kierunkowskazu ponieważ niestety nie dostałem oprawki w komplecie. Drugi reflektor świeci bez zarzutu. Przejrzałem bezpieczniki i nie znalazłem żadnego spalonego... Co więcej pozycyjne żarówki mają wspólny bezpiecznik dla lewej i prawej strony... Proszę o jakąś wskazówkę co do poszukiwań przyczyny problemu. Bardzo przydałby się opis wtyczki do reflektora - jeśli ktoś dysponuje takową to proszę o podzielenie się.
  7. Wielkie dzięki. Po południu się zabiorę za sprawdzanie.
  8. Dzięki za fotkę. Ale czy jest możliwe, że ten czujnik ma również wpływ na to że wentylator się od razu załącza? Możesz mi też podpowiedzieć jak go sprawdzić? Jakie są prawidłowe wskazania (rezystancja lub napięcie na nim) oraz ewentualnie typ/numer tego czujnika jeśłi będę musiał go kupić. Czy to jest np taki? : czujnik
  9. Jeśli ktoś się orientuje który to czujnik to proszę o wskazówki co do lokalizacji oraz wymiany tego czujnika.
  10. > Jak się zapala kontrolka to by pasowało sprawdzić jakie są błędy. Właśnie "wymrugałem" błąd. Kod 0115 - jeśli trafiłem na dobrą listę to wskazuje na czujnik temperatury silnika. Tylko że na zegarach wskazuje prawidłowo... po uruchomieniu silnika wskazówka jest na min. i po rozgrzaniu stopniowo się podnosi. Wszystko w normie. Czy jest jeszcze jakiś inny czujnik temp. silnika niż ten, który jest wskazywany na zegarach?
  11. Mam problem w corsie C r.2002 silnik 1,2 Po włączeniu zapłonu nie gaśnie kontrolka "samochodzik z kluczykiem" oraz włącza się wentylator chłodnicy i pracuje cały czas. Co może być tego przyczyną? W inych postach znalazłem tylko problematykę nie włączjącego się wentylatora... Mój problem jest odwrotny. Czy zły styk kostki w zegarach może mieć z tym coś wspólnego? Pytam bo ostatnio go porawiałem z powodu braku wskazań na zegarach.
  12. Po zamontowaniu nowej żarówki w nawiewach wszystko wróciło do normy, tzn. całe podświetlenie działa. Dziwne zachowanie ale widocznie ten typ tak ma...
  13. > I banał do sprawdzenia-może całkowicie ściemnione podświetlenie...Były takie przypadki. No tyle to jednak sprawdziłem... Reszta wydaje się być ok chociaż wszystkiego nie sprawdzałem. Dam znać..
  14. Problem jak w temacie. Rozumiem, że tam są zwykłe żarówki ale żeby się przepaliły wszystkie naraz??? No prawie wszystkie, ponieważ jedna tylko nieświeciła w pokrętłech nawiewu i ją zdemontowałem żeby wiedzieć jaką kupić. Dziś natomiast zgasło całe podświetlenie nawiewu i zegarów. Świeci się tylko wyświetlacz z przebiegiem oraz wyświetlacz radia. Czy może być jakaś inna przyczyna braku podświetlenia? Jeśli żarówki są przepalone to czy w zegarach są one tego samego typu co w nawiewach? Jest gdzieś dostępny manual demontażu zegarów (wymiany żarówek podświetlenia) ?
  15. Problem rozwiązany Problem leżał wewnątrz radia. Wszystko przez brak należytej uwagi przy składaniu radia. Niezbyt równo nałożyłem panel z płytką drukowaną do korpusu radia przez co pogięło się złącze wielostykowe. Po wyprostowaniu i powtórnym złożeniu wszystko zadziałało wg instrukcji. Dziękuję forumowiczom za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam PS." Sprawdź jeszcze bezpieczniki (nr 21)." Co jest pod tym bezpiecznikiem?? Sprawdzałem w instrukcji i nic tam nie ma ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.