Skocz do zawartości

SirDuncan

użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

SirDuncan's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. SirDuncan

    Muli CCS

    Mam to samo, z tym że przerywa chyba już od 3 biegu. Objawy to chwilowa przerwa w przyspieszaniu (jakby odcięcie dopływu paliwa). Nie jestem pewny, ale to się chyba nazywa "wypadanie zapłonu" i jest wynikiem awarii świecy, kabla WN lub cewki. Ja jakiś czas temu miałem kłopot z odpaleniem samochodu. Po wymianie kabli i wyczyszczeniu świec samochód z trudem odpalił. Od czasu do czasu po uruchomieniu silnika zapala się kontrolka "wtrysku" i samochód dławi się przy przy przyspieszaniu. Wydaje mi się, że teraz do sprawdzenia pozostają jedynie cewki i w konsekwencji ich wymiana. Przeczytaj artykuł na tej stronie: http://autokult.pl/24240,objawy-i-awarie-cewek-zaplonowychMoże pomoże.
  2. Proszę bardzo: http://www.otokoni.pl/seicento-c-9340_9828_9864.html http://www.otokoni.pl/cinquecento-c-9340_9828_9844.html Na oficjalnej stronie Koni nie ma innych amortyzatorów niż tylne do CC i SC.
  3. "albo ultra sr?" Ja ostatnio szukałem Kayab Ultra SR, ale do Cinquecento już nie znalazłem. Do Seicento katalog Kayaby podaje tylko wersję Excel G. Niby Ultra SR widnieje w wielu katalogach sklepów internetowych, ale jest tam tylko dlatego, że ich nie usunęli
  4. A ja, gdy skończą mi się klocki, zmienię komplet na Brembo Maxy i OMP Road and Track. 1. Brembo Max, to sprawdzona konstrukcja, która teraz kosztuje 75 zł za sztukę, więc cena jest bardzo atrakcyjna. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że "teraz Brembo to już nie to Brembo co kiedyś i teraz to już tylko tania chińszczyzna i podróby", ale takimi opiami się nie przejmuję. Myślałem, też początkowo nad Mikodami nawiercanymi i rowkowanymi, ale na stronie http://www.rgarage.pl/index.php/modyfikacje/brakes/tarcze-wiercone-czy-nacinane przeczytałem, co przeczytałem o tarczach wierconych i zaufam autorowi tego tekstu. 2. OMP Road and Track. Firmowane są przez OMP, jednak nie wiem czy przypadkiem nie jest to produkt jakiejś innej firmy z logo OMP (takie opinie znalazłem na zagranicznych forach). Na produktach OMP jeżdżą Subaru i kierowcy sobie je chwalą. Ponadto z danych technicznych wynika, że współczynnik tarcia tych klocków to 0.42 (zwykłych około 0.28) czyli są to klocki skuteczniejsze niż zwykłe. Uważam też, że firma OMP, z racji tradycji, nie wypuszcza chłamu. Cena OMP to 130 zł czyli mniej niż konkurencji. I właśnie dlatego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.