-
Liczba zawartości
260 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
JohnnyR's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
30
Reputacja
-
nie, prawą. ze 2 lub 3 ostrzejsze hamowania z ok ~120km/h, i nastepną szykane prawie przeleciałem prosto, bo przestał hamować
-
Wczorajszy KJS we Włocławku nie do końca ułożył się jak chciałem. Kontuzja prawej nogi w sensie jazda z otwartą raną, bo nie zdążyła się zagoić ( ) nie dodawała komfortu a na dodatek prawdopodobnie dyfer powiedział "ja spier*dalam", bo zaczęło pukać, a właściwie tłuc przy jezdzie na wprost i skrecie w lewo. W prawo jest cisza, przeguby wydają sie być całe Dodam tylko, że po wymianie belki na prostą, zmianie korektorów na te z p2/astra i zalozeniu przewodow w oplocie, cienki zaczął hamować tak jak tego chce, poza drobnym szczegółem - zagotowałem kilkukrotnie płyn, a wlane bylo nowe trw dot 4, cóż...
-
kolega @Lesiu_Zett miał jakieś z motocykla BMW k100 chyba, z tego samego jest airbox. otowor w boxie ma 67mm
-
tak prawde mówiac to chyba niedawny kjs w grudziadzu byl taki, do ktorego faktycznie sie odrobine przygotowałem, na skrzyni 4.017 jechalem w sumie pierwszy raz w zyciu no ale udało się drapnać generalke. czasowo wydawalo mi się ze dupy nie rwie, ale kolege w civicu VI b18c4 ktorego nigdy nie moglem dogonić, nagle byłem szybszy, jadac na drogowych oponkach, a on na jakis rejs gc, wiec chyba czasy sie polepszyły czy warto? wszystko zalezy od finansów, jak masz wolne ~4tys zł i chcesz przepieprzyć to moze i warto
-
proszę. nastepny wykres na nowym dolocie i wydechu w przyszłym tyg.
-
wydech z suzuki gsxr 1100, serio, wlot był duży, a w środku zdławienie na oko z 2 palce srednicy. filterki ze skuterka tez blokowały, bo jak je tylko zdjąłem, to odżył i to mocno. mialem nowe, czyste filterki a ciagle cos przerywało w roznych partiach obrotów, po zdjeciu i wyjechaniu bez filtrów, reakcja na gaz sie diametralnie zmieniła, przestał przerywać przy przyspieszaniu, ogolnie jest duuzo lepiej. teraz jest airbox i stozek poprowadzony na dół i problemów filtrów skuterkowych nie ma. wykres wstawie co do rozrzadu, nie sprawdzałem. na pewno mam inny napinacz, jakis jego wymysł, ale z faktury ktora dostałem, wynika, ze to jakis przerobiony z micry 1.5 dci, peżota, saxo i jakis tam małych dizli
-
ja na ITB, walkach swiatka 259/250 mam 120KM/124nm czyli dość biednie, ale strojony był na stożkach ze skuterka 49ccm (bo najszybciej było to kupić) i motocyklowym tlumiku ze srednica 2 moze 2.5cm. (ta go dlawiło, ze az piszczał na koncu i to doslownie) teraz zalozylem airboxa, wydech odetkany i generalnie zbiera sie i jedzie znaaaaacznie lepiej mimo wydluzonego przeloznia skrzyni, hamownie odwiedze w przyszlym tyg a jak trzeba bedzie to bedzie powtórne strojenie
-
2017
-
serio, ja kupilem nowki sztuki, wyglądały pięknie, do tego magia napisu "Yokohama", czar prysł po założeniu. moze jestem zbyt brutalny, ale za cena jaką mają, oferują gówno. konkurencyjny cenowo NS-2R bije je na łeb na szyje, na ekstrimach nie jezdziłem ale też opinie mają niezłe i kazdy zachwala. w bezpośrednim kontakcie AS1 vs A539 znacznie lepiej i pewniej jedzie mi sie na Nankangu. no i po ciezkim żywocie AS1 - były całe, w jokohamie wyskoczył guz na sciance... AS1 posiadaja rant ochronny, ze sztywnoscią boków jest słabiej niz u yoko. wiadomo, ile ludzi tyle opinii. moja opinia o a539 jest raczej śednia
-
chciałem ori trofeo, ale nie ma najmniejszych szans, żeby to kupić
-
jokohama to opona do wyglądu, jezdzilem na nowych a539 i as1. jokohamy nigdy wiecej nie kupie, ta opona nadaje się do 1.1 8v i to niedlubanego nankang as1 wypada pod kazdym wzgledem lepiej, czy to na mokrym czy suchym czy syfiastym i jest duzo tanszy (170zl vs 350zl; 175/50r13). serio, opona warta kazdej wydanej złotowki. jezdzilem ten na Ns-2r (185/60/13) i ta jest najlepsza z tej stawki, ale ~400zł za sztuke w rozmiarze 175/50 felgi to poszerzona stal na cc przedlifta, chyba na 7cali, bez dystansu z przodu, z tylu jakies 3 moze 5mm, nie pamietam, ale z nowym billem b6, poliuretanami i tym szerszym rozstawem z nowym kompletem opon, tym zestawem da rade nawet szybko jechać
-
35 Grudziadzki KJS, 3 miejsce w generalce, byłoby 2 miejsce, straciłem kilkanascie albo wiecej sekund, dwukrotnie mnie obrociło.. civic b18 kilka s przede mną jadac praktycznie bezbłędnie.. cóż -
-
ja mam odczucie nieco inne, miałem 4.5, wymienilem na "6" 4.017, i chyba jest lepiej yno u mnie 4p i walki są, przy 1.1 16v, skrzynia 14/63 dodawała sztucznych koni
-
półoś wlozona na swoje miejsce, wszystko dziala, dlaczego wypadla - nie wiem :d
-
myslalem, żeby spiąc wahacze, ale nie teraz, teraz to jest za zimno na robote w garazu