Skocz do zawartości

przemasss

użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zainteresowania
    Ostatnio Stilo :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

przemasss's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. Wszystko podłączone i autko pięknie śmiga na tempomacie najtrudniej było wlutować się w przewód od czujnika hamulca
  2. Czyli jeśli by mi się udało to można wsadzić pin z moim przewodem zamist tego zielono- białego? Czy oba przewody muszą być podłączone pod czujnik? Miejsca tam jest chilernie mało, nie wiedziałem na początku jak się dostać do tego czujnika :D
  3. przemasss

    Fiat ECU Scanner

    U mniw Win7 64 bit i FES free, pewnie to wina steroników i programu :/
  4. Wczoraj podłączyłem tempomat, niestety nie śmiga :/ ale obejrzałem wszytko jeszcze raz dokłądnie i okazało się że brakuje jednego przewodu we wtyczce D4 (tej czarnej), miejsce jest zaślepione (od strony ECU przewód zielono-biały), ten przewód powinienem połączyć z tym zielono-białym przewodem nad czujniekiem hamulca?
  5. przemasss

    Fiat ECU Scanner

    A na jakim systemie pracujesz? Mój to Win7 64 bit i zastanawiam się czy to nie jest wina systemu. Wiecie jak odisnstalować całkowicie sterowniki, tak, żeby system nie wiedział, ze kiedykolwiek takie urządzenie było podłączane? Może jak zainstaluję jeszcze raz dobre sterowniki to zadziała.
  6. > Jak nie chcesz lutować to musisz kupić wiązkę z rozbitka za ponad 100 z odpowiednimi wtykami i > będzie git. > Ja obciąłem wtyk z manetki i złącze D4B, a następnie wlutowałem małe złącza(nawet pozłacane ) i > również jest extra. Przecież to moje auto i mogę włożyć w tym obwodzie złączki jakie mi się > podoba, zgodnie z zasadami przyzwoitości. Hmmm na to nie wpadłem :D a komputer auta nie będzie wywalał jakichś błędów jak pozmieniam te złącza? Może to głupie pytanie ale jestem raczej amatorem w tego typu przeróbkach (w elektronice też).
  7. przemasss

    Fiat ECU Scanner

    To w takim razie coś jest nie tak, bo u mnie niestety nie chce się połączyć z CAN, z silnikiem się udało ale nic więcej. Spróbuję jeszcze na innych sterownikach, może się połączy...
  8. Ja się "podłączę" do pytania, jakie piny zastosować najlepiej, tak żeby nie trzeba było lutować przewodów. Mam już wszystko co potrzebne, tylko wolałbym to zrobić bez lutowania na kablach
  9. przemasss

    Fiat ECU Scanner

    Czy ktoś z Was miał do czynienia z takim interfejsem (ELM 327)? Niestety nie chce się połączyć z CAN, domyślam się, że "coś" należy z niego wylutować, tylko nie bardzo wiem co :/
  10. No właśnie nie miałem czasu podejrzeć jak to wygląda w aucie a na schemacie widać jakieś dodatkowe rurki dochodzące to elementu 1. A 6 to wiem, że można wywalić, wymontowywałem to razem z EGR podczas czyszczenia i zaślepiania. Dzięki za odpowiedź.
  11. Ślędzę temat zaślepiania EGR już od pewnego czasu, u siebie już założyłem zaślepkę, ale zastanawiałem się czy można zrobić to tak: Na zielono zaznaczyłem miejsce zaślepienia układu a na czerwono podzespoły które, no właśnie można je wywalić (EGR musi pozostać do momentu wywalenia go programowo z ECU)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.