Skocz do zawartości

eidzikxxx

użytkownik
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    EPI

eidzikxxx's Achievements

starszy motorowerzysta

starszy motorowerzysta (6/20)

0

Reputacja

  1. Orlen Rozprza (koło Piotrkowa Tryb) 2.59 Lotos Przedbórz 2.39 ^^
  2. > no wlasnie ale jakie czesci i jaka robota, bo jak butla nie pasi to cena z deka za niska > filtry, regulacja, montaz, nowa miedz, wystawianie papierow , sztukowanie starej wiazki > elektrycznej z kompa gazowego, jakos ten gazownik slabo sie ceni butle z Laguny zamienia mi na swoją mniejszą co ma wiązka idzie nowa a co do kosztów to dobry znajomy i robimy to razem znaczy on robi a ja mu pomagam miedź też idzie stara - ile jej się wczoraj nawyciągałem z Renaty ^^
  3. > zawsze mozesz zapakowac drugi silnik do lagunym te motory sa tanie lub wymienic glowice, a > przeszczep instalki to nielegal to już by był 3ci silnik z resztą już jest "zezłomowana" więc odpada z resztą zły stan karoserii i tak zniechęcał to tego robienia dla innych info butla jednak nie wejdzie i kable muszą iść nowe taki przeszczep będzie mnie kosztował 450zł (robota+części) - dla potomnych
  4. a komp ? zostaje czy trzeba nowy ?
  5. sekwencja zapomniałem dodać butla powinna wejść z tego co mierzyłem edit. powiedz na co dzisiaj mam zwrócić uwagę w tej instalacji żeby napisać i ew wycenić koszty co może być a co nie
  6. Witam pacjentem dostającym ekologiczne paliwo będzie Fiat Punto mk1 1.2 8v MPI a dawcą instalacji Renault Laguna 3.0 V6. Pytanie skąd pomysł na taką operacje - to też wyjaśniam mój teść ma taką lagunę z zerwanym rozrządem w stanie opłakanym i będzie złomował i postanowił podarować mi i mojej przyszłej żonie instalacje. Pytanie moje brzmi co mogę wziąć a co muszę dokupić nowego aby taką przekładkę zrobić ? Instalacja firmy STAG. Mam gazownika co mi wystroi. Szkoda instalacji bo ma trochę ponad rok i fajnie by było włożyć Z góry dzięki za info
  7. > Większość części będziesz miał, ale np półosie, węże układu chłodzenia, łapy, wybierak musi być z > cc/sc 1.1 ehhh to się chyba będę musiał wstrzymać bo na obecną chwilę mogę mieć od ręki punciaka ale niestety brak kaski na dodatkowe rzeczy w szczególności aż tyle
  8. koledzy powiedzcie mi, mając całe punto 1 ponoszę jakieś jeszcze dodatkowe koszty oprócz wkładu własnego pracy, czy sam punciak starczy ?
  9. > zasłoń chłodnice i po problemie jak już połówkę ;D kolega AX'em zasłonił całą bo jeździł blisko i zapomniał zdjąć na dłuższą trasę i zagotował cytrynkę
  10. > Witam, jak wyżej > pacjent to CC 899. Jakie powody? Proszę o wskazówki 1. jest zima sam robiąc 25km do szkoły nie mogę go nagrzać - dotykam chłodnicy i jest zimna 2. przytkany gdzieś wąż 3. najmniej prawdopodobny w przypadku tego silnika ale możliwy mało płynu chłodniczego
  11. > Zobacz sobie u mnie w awatarze czy jesteś gotów na -8 w pospringu aż tak to schodzi ? :D niby to 1cm względem tego co mam a wydaje mi się, że to -7 to jest dużo ;D
  12. > Ty kupiłeś gotową maskę czy tą oryginalną robiłeś ? kupiłem a właściwie zamieniłem za moją - bo pofarciłem i znalazłem od razu w moim kolorze przyszły mrozy i co nieco zaczęło wychodzić
  13. a ja należę do tych niestety co zaczęło w pierwszą zimę pękać ale pierdziele jeszcze z rok ma wytrzymać i idzie okleina carbonowa
  14. > przodu nie ruszaj, tył owszem możesz ciachnąc 2 zwoje, jak chcesz przód niżej to chyba tylko gwint > ratuje na razie i tak z powodów finansowych ^^ muszę zostać przy zwykłych sprężynach, ale jest wgl gwint co pozwala zejść niżej niż 75 tak patrzyłem trochę na przyszłość i większego skoku nie widziałem
  15. > Z tyłu możesz podciąć gęste zwoje, ale z przodu bym nie próbował bo sprężyna wypadnie ze swojego > 'gniazda' na amorku kolega Baden słyszałem, że robił cybant na przodzie ale czy to całkowicie eliminuje wypadającą sprężynę ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.