Skocz do zawartości

XadoVer

użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Brzeg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

XadoVer's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. > Taaa,... ja też stałem się testerem tego preparatu w swoim aucie. > Kupiłem i wlałem do swojego VW transportera T4 lat 19 o przebiegu nie znanym. Zresztą nie ma to > znaczenia bo silnik 3 lata temu był lekko reanimowany. Zrobiona byłą głowica i poszły nowe > pierścienie. Pali bez problemu, oleju nie bierze nic, ale praca silnika nie jest idealna. > Trochę nim telepie. Mierzyłem kompresję i miał 23-27,.. słabo. Więc wlałem ten preparat. > Przejechałem już ze 3 tys. km. ale praca silnik się nie poprawiła. Kompresji mierzyć mi się > już nie chce. Więc skoro nie pomaga w silniku, który pali, jeździ i nie bierze oleju to czemu > miałby pomóc w tych bardziej zajechanych? Przy tak enigmatycznej treści trudno cokolwiek odpowiedzieć. Jednak są pytania: Co to za silnik bo w T4 montowano różniste. "Telepanie" było już po naprawie czy narastało? Głowica była robiona - poproszę o techniczny opis (link u dołu wskazuje na fachowca), może coś się rozjaśni. Szkoda że drugiego pomiaru ciśnienia nie było... Pompa i wtryski - nic w temacie? Sorki, ale jestem zwolennikiem konkretu technicznego.
  2. > Niestety, ale na pobór oleju XADO 1stage maximum w tym silniku nie pomogło. Teraz również znika z > bagnetu podobna ilość na podobnym dystansie. Dawno mnie tu nie było. Opel 2,2DTi? Jaki odcinek przejechała po dodaniu? Turbina wykluczona - nie poci się olejem po zimnej stronie? Mniej stawiam na uszczelniacze zaworów w ZS. Gdzieś było o wtryskach - na wtryskiwacze ZS dowolnego rodzaju proszę nie oczekiwać odnowienia. Proszę przeanalizować ich konstrukcję i będzie zrozumiałe.
  3. > Spostrzeżenia po 1726km od zalania Xado 1 Stage Maximum do silnika - zdecydowanie łagodniejsza > praca silnika. O subiektywnych odczuciach nie będę pisał. Xado w skrzyni biegów po przebiegu > 1156km - bardzo lekka zmiana przełożeń. Innych efektów nie zauważyłem. Buczenie łożysk(a) przy > hamowaniu silnikiem nie ustąpiło. Łożysko będzie głośne niezależnie od hamowania czy przyśpieszania - kierunek obciążeń na łożysku praktycznie niewiele się zmienia. Głośniejsze autko podczas hamowania silnikiem to najczęściej przekładnia główna. Proces rewitalizacji wymaga obciążeń tarciowych - częstsze hamowanie silnikiem ową głośność redukuje w dłuższym czasie i zależy to od częstotliwości oraz czasów hamowania silnikiem. Efekt końcowy w tym przypadku jeszcze nie nastąpił. PS.Sorry że nie odpisuję na prive - jestem tu jedynie w celu wyjaśniania wątpliwości. Jeden z userów pytał o preparaty czyszczące wnętrze silnika. Osobiście jestem zwolennikiem takich procedur - olej również odprowadza ciepło na ścianki silnika(w tym i miski olejowej). Dobra wymiana ciepła wymaga usuwania warstw izolacyjnych. Stukanie popychaczy - większość przypadków to obniżona drożność kanałów doprowadzających olej do nich. Szereg jeszcze innych...
  4. > Witam, > Zalałem do silnika STAGE 1 MAXIMUM. Do wymiany oleju mam ok.2tys.km. Po tym zastosuję płukankę > ABSOLUT i kupiony już olej XADO Atomic 5W40. O efektach napiszę w odpowiednim czasie. > Mam jednak pytanie dotyczące środka "Rewitalizant do pomp wtryskowych 9ml (blister)" - w opisie > jest, że efekty będą po ok. 3 tys.km. Jeden środek 9ml - wystarcza do 60L paliwa. Czy jeżdżąc > te 3tys.km będę musiał przy każdym tankowaniu wlewać zawartość kolejnej tubki do zbiornika, > czy wystarczy taką operację wykonać tylko raz? Z góry dziękuję za odpowiedź. Instrukcja mówi o pewnej ilości paliwa w jakiej ma się rozpuścić nośnik rewitalizanta a więc sam rewitalizant ma się rozpłynąć w jakieś ilości paliwa. Dopowiadam, korzystając z postu kolegi - rewitalizanty są preparatami fizycznymi a nie chemicznymi. Ich oddziaływanie zależy wyłącznie od obciążeń, wzajemnych przemieszczeń i wydzielonego ciepła na powierzchniach tarcia. Obszar działania(obszar zmian) jest ściśle określony i zamyka się na niewielkiej ilości elementów poddanych silnemu tarciu. Pompa wtryskowa: dotyczy pompy przetłaczającej(części metalowe ocierające się o siebie), elementy tłoczące(tłoczek+tuleja+dozator). Wszystkie paliwo musi przejść przez te elementy a więc i rewitalizant. Efekt - odnowienie warstw wierzchnich poddanych tarciu. pozdrawiam
  5. > http://sklep-xado.pl/index.php?page=shop...rt&Itemid=1 > Nie widze,zeby tu pisalo,zeby po spray-u byla taka koniecznosc. Takiej konieczności nie ma. Jednorazowe zastosowanie "Antykoksu" w komorę spalania a więc nad tłok nie wywołuje potrzeby wymiany oleju. Dlaczego? Pierścienie tłokowe jeżeli przepuszczą do oleju preparat to tylko w znikomej ilości - praktycznie niezauważalnej. Zastosowanie do oleju w silniku lub parokrotne powtórzenie czyszczenia taką potrzebę wywołuje. Pozdrawiam
  6. > 1500 km przejechane z wlanym Xado Stage 1. Pacjent Fiat Stilo. Objawy to chlanie oleju 0,7-0,8l / > 1000km. Brak objawów dymienia czy też wycieków. Xado w moim przypadku na nic nie wpłynęło. > Praca silnika jest taka sama, zużycie oleju w ogóle się nie zmieniło. Problemów z odpalaniem > nigdy nie miałem więc tu nie było co poprawiać. Spalanie raczej jest takie samo. W moim > przypadku kasa wyrzucona w błoto Informacja zbyt lakoniczna aby cokolwiek oceniać a tym bardziej - diagnozować. Co to za silnik(nie znam wszystkich wariantów), jaki przebieg, czy zmieniane były uszczelniacze zaworów...Były robione pomiary ciśnienia sprężania w tym tzw. "próba olejowa"? Więcej informacji proszę - możliwie szczegółowa informacja pozwoli na wyeliminowanie szeregu "domniemań". Pozdrawiam.
  7. > Obecnie nie musisz spełniać żadnych warunków, żeby zakupić preparaty Xado ze zniżką 25% i wybrane > oleje Xado ze zniżką w okolicach 50%. Co do wyboru konkretnego środka, zapewne pomoże > użytkownik o nicku XADO. > Poz Wybór środka - potwierdzam zdanie kolegi ABM - 1 STAGE. Zakup w cenach jakie kolega ABM opisuje dotyczą tego forum i kolegi ABM jako wywołującego temat na tym forum. Uzgodnienia cenowe nie leżą w mojej kompetencji. Pozdrawiam.
  8. > Chciałem zapytać, kiedy będą dostępne najnowsze Stage 1 do skrzyń biegów i wspomagań? Niestety - tu nie ma żadnej wiedzy. Przykro mi...
  9. > Chciałem zapytać o oleje bazowe w 5w40 SM/CF - to pełen syntetyk (PAO, estry), czy olej HC? Cze > można prosić o udostępnienie kart produktu? Pytanie dotyczące stricte oleju bazowego poszło do Centrali - czekam na szczegółową odpowiedź.
  10. > Z Holandii? Myślałem, że z Ukrainy,.. bo to przecież ukraińska firma Firma ukraińska - fakt. Ma jednak spółki podporządkowane np. w Holandii gdzie produkowane są oleje oraz niektóre specyfiki chemiczne. Ukraina konfekcjonuje u siebie w metalowe bańki a Holandia generalnie w plastiki.
  11. > Proszę naszego eksperta o kilka słów na temat środków smarnych Xado, dostępnych w promocji. Nie będę nadużywał cierpliwości kolegów i tylko zlinkuję: http://xado.pl/masla/sinteticheskie-motornie-masla/xado-atomic-oil-5w-40-sm-cf http://xado.pl/masla/sinteticheskie-motornie-masla/xado-atomic-oil-10w-60-sl-cf-rally-sport http://xado.pl/masla/polusinteticheskie-motornie-masla/xado-atomic-oil-10w-40-sl-cf Informacja zawarta w linkach jest taka na ile nam udostępniono. Uwaga dodatkowa: konfekcjonowane są w pojemniki plastikowe a nie w blaszane. Do nas przyszły bezpośrednio z naszej Firmy w Holandii i dlatego plastik. Jeżeli będą dodatkowe pytania po przeczytaniu w linkach - postaram się dopowiedzieć.
  12. > Mam jeszcze jedno pytanie dot. tych rewitalizanow, Najlepszych ze wszystkich z calej gamy jest XADO > 1 STAGE ktory ma certyfikat TUV ? > Pozostale XADO 1 Stage Tuning, XADO 1 Stage HighWay, XADO 1 Stage New Car sa starszej generacji i > ich wybor bedzie bledem ? > I co z tym produktem XADO 1Stage Maximum ? > Jest najdrozszy ale czym ( najprosciej) rozni sie od xado 1 stage ? Certyfikat TUV był robiony na rewitalizancie II generacji - czerwone małe tubki. Uznano że jeden wystarczy aby wykazać skuteczność gdyż pozostałe nie różnią się w sensie technicznym. III generacja to 1STAGE i jego rozwinięcie w postaci "butelkowanych" gdzie zmienną wartością jest sam rewitalizant przy identycznej ilości dwóch pozostałych. Jednym z nich jest kondycjonier a drugim czynnik poślizgu oznaczony jako 2D. Łączne działanie nie jest zwykłą sumą działań a składniki potęgują tj. gdyby użyć każdego z nich osobno i po pewnym okresie(po sobie) to efekt ostateczny byłby mniej wyrazisty niźli przy jednoczesnej aplikacji. Nowe generacje nie były poddawane próbom TUV(przynajmniej ja nic o tym nie wiem). Mam nadzieję że taki certyfikat zostanie przeprowadzony. Na marginesie - czy ktoś wie ile ten certyfikat kosztuje i na jaki okres jest wydawany?...?...
  13. > Rozumiem to oczywiscie Czyli co zalecasz kupic w moim przypadku do mojego klekota ? Jak wyżej kolega pisał - 1STAGE MAXIMUM lub 1STAGE.
  14. > A zapytam bo za duzo produktow na stronie > Grande Punto Sport > 1,9 Multijet 8V, wg serii 130 KM, aktualnie 160/360. Oleju nie bierze (albo bardzo malo, stan po > 8tys praktycznie bez zmian), leje motula. Czy warto cos xado dodawac do samochodu? Tak > profilaktycznie dla konserwacji silnika Warto dodawać. Proszę przyjąć że nie piszę tego w aspekcie handlowym a czysto technicznym. Nie istnieje mechanizm doskonały jako wytwór produkcji seryjnej czy masowej - wszystko porusza się w określonym korytarzu tolerancji. Dodanie rewitalizantów powoduje znaczne zawężenie tego korytarza - prowadzi praktycznie do indywidualnego wzajemnego dopasowania części współpracujących w obszarach tarcia. Niezależnie od tego - znakomicie przedłuża utrzymanie przez długi okres stabilnych i jednakowych warunków pracy w tych miejscach. Na dobrą sprawę, tego typu środki powinny być stosowane w przed sprzedaniem nowego auta w sieci. Dlaczego nie jest? Przecież to oczywiste że producent czy to autka czy to dowolnego urządzenia jest zainteresowany jego sprzedażą a nie eksploatacją przez bardzo długi okres. Tak na marginesie - wielu użytkowników zauważyło że pojazdy wyprodukowane na początku lat 2000 oraz końcówka XX wieku są trwalsze od dzisiejszych. Sprzedaż nowych spadała więc...dalej można sobie dopowiedzieć.
  15. > Witam. > Pytanie, które wynika z pytań innych formuowiczów, kierowanych do mnie. Co jest lepsze, olej Xado, > czy konwencjonalny olej + rewitalizant? W którym przypadku możemy spodziewać się bardziej > intensywnej rewitalizacji?? ...olej jest tylko środkiem transportu rewitalizanta w strefy tarcia. Rewitalizant nie zmienia i nie wpływa na jakość oleju. Wniosek: Nie ma żadnej zależności w tym względzie a więc nie wpływa to na intensywność procesu. Tu muszę dodać że oleje XADO zawierają rewitalizant(inne nie) w ilości zapewniającej "utrzymanie stanu zastanego". Oznacza to że proces zużycia zostaje niemal zatrzymany i jest utrzymywany na poziomie zastanym w momencie zalania przez cały okres eksploatacji oleju. Nie zachodzi proces pełnej odnowy gdyż ilość rewitalizanta jest zbyt mała. Tak to wygląda w lapidarnym skrócie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.