Skocz do zawartości

vovlo398

użytkownik
  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

2 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    ST

vovlo398's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/20)

0

Reputacja

  1. vovlo398

    Łożysko

    > A z przodu wymiana łożyska jest trudna? Co trzeba zrobić po kolei? Da rady samemu w domu? musisz wyciagnac zwrotnice sciagnac zabezpieczenie łozyska i je wybic najlepiej na prasie. Mała prasa da rade. Robiłem to sam na garazu. Te tyle to chwila ale z przodu troche sie pomeczysz. Przyda ci sie sciagacz do gałek
  2. > o ta na zdjęciu, do konektora męskiego (tego bliżej na zdjęciu wyłażącego z wiązki pod cewkami) > dochodzi bezpośrednio plus z klemy na aku, od żeńskiej z niebieską uszczelką idzie kabel za > silnikiem, wchodzi do wiązki znajdującej się nad alternatorem. > Mimo, że w aucie mieszka 1,2 8v to zdaje się to połączenie zostało jeszcze z wiązki 899 1996r. > Pytanie jak w temacie, lub inaczej: co zasila? a jak to odlaczysz masz ładowanie? niepamietam dokladnie ale mialem taka wiazke i to bylo wzbudzenie aletrnatora z tego co kojarze. Musial bym w swojej wiazce pogrzebac
  3. > Kumpel polecił mi gościa który mieszka obok sklepu Polcar (jakbyś jechał od strony browaru to na > rondzie w lewo) który poszerza felgi za komplet bierze 250 zł za rozmiar 13 Masz do niego nr tel?
  4. Witam posiada ktos opis bezpiecznikow z tego modelu? Nie chodzi mi o ten http://obrazki.elektroda.pl/3812159400_1392921348.jpg tylko pojedynczo jaki obrazek do czego i co oznacza. Swiatla kierunki blokada nadmuch tego typu wiem ale reszta co tam jest mnie interesuje
  5. Witam zna ktos mechanik co zna sie na takiej maszynie. Namiary na jakis dobry sklep z czesciami do tego motorku szukam
  6. > Witam, > Pacjent Uno 1,2 16V (komp IAW18FD, osprzęt P1) wczoraj w drodze do domu zapaliła mi się marchewka, > samochód stracił moc i zaczął szarpać przy dodawaniu gazu. Możecie mnie naprowadzić mniej u mnie w 1.4 16v z osprzet p1 przyczyna byla cewka
  7. > Witam. > Nie dawno w innym wątku poruszałem temat o szarpaniu mojego Cento w trakcie jazdy.Okazało się,że > siadła pompa paliwa.Jednak nie nacieszyłem się zbyt długo jazdą bo znowu tyle,że na mniejszą > skalę i nie tak często,ale jednak robi się to samo.Różnica jest tylko taka,że teraz szarpie > nie cały czas a z przerwami i świeci się na desce rozdzielczej marchewa i czasem gaśnie jak > tylko się zaświeci zaczyna szarpać,są to pojedyncze szarpnięcia,ale jednak.Co to może być ja tak mialem ze czasem sie marchewa zaswiecila i wtedy byl slaby i przerywal, a czasem bylo ok. Podlaczylem pod kompa wynik cewka nr 1 wymienilem i jest ok. Jak podlaczysz pod kompa bys wiedzial wszystko
  8. kreci i nie zapala? moze czujnik polozenia walu?
  9. > sprawdź podłączenie mapsensora a ma ktos jakis schemat przerobki z 8v na 16v i podlaczenie tego mapsensora
  10. napewno nie jest zapowietrzony a na listwie podpinalem tak i tak. i dalej lipa z immo napewno jest ok. jeden problem mam nie chodzi pompa po wlaczeniu zaplonu. ma ktos moze schemat z sc ?
  11. > może być zapowietrzony układ paliwowy to raczej nie bo paliwo dochodzi napewno
  12. > IMMO? komp bez imo. jak by bylo imo to by nie zakaszlal nawet tak?
  13. witam mial ktos taki przypadek ze 1.4 16 v odpali i zraz zgasnie? pompa podlaczona na krotko bo przez kompa nie chodzi. po podlaczeniu jej caly czas chodzi a silnik odpali i zaraz zgasnie. iskara jest paliwo jest
  14. Wie moze ktos gdzie sie znajduje Czujnik uderzeniowy w seju spi? Moze jak by ktos fotke tego mial dobrze by bylo.
  15. vovlo398

    Brak odcinki!

    > Sprawdźcie chłopaki wężyk od map-a > Miałem podobne objawy przy 0,9 i przyczyną było lewe powietrze w map-ie sprawdzalem odpinalem podpinalem i dalej nie odetnie, jak by bylo lewe powietrze od niego to by na wolnych inaczej odrazu chodzil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.