Skocz do zawartości

Deodekabokat

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Deodekabokat's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

1

Reputacja

  1. Gówno rozumiesz. Pojeździłbyś tym motorem rozebrał złożył to może byś zrozumiał, albo i nie. W takim stanie ten motorek robi 600kkm bez jęknięcia. Kisiel sie zbiera przez termostat zamontowany w taki a nie inny sposób. Jak komuś olej przeszkadza to mozna wymienic pierscienie i zrobic glowicę. Olej 54pln za 5L oryginalny.
  2. To jest z16se. Do wymiany uszczelniacze zaworowe i pierscienie. Majonez pod korkiem w tym motorze bedzie prawie zawsze a na lpg to juz obligatoryjniej. Jeździc i sie nie orzejmowac motor jest zdrowy ttlko ma kiepe uszczelniacze i pierscienie.
  3. > Witam > Ja zrobiłem wg takich wymiarów a śrubę proponuję założyć twardszą, żeby się nie gieła myślę, że co > najmniej 8.8 > Pozdr. Coś pięknego lepszego rysunku nie mogłem sie spodziewać. Przystępuje do wykonania. Chyba wytnę laserem. Wielkie dzięki i pozdrawiam
  4. Chciałbym odkopać temat bo jest bardzo ciekawy i chyba jak nigdzie w internecie nie rozpisany. Brawo. Musze wymienić uszczelniacze bo zbyt wiele oleju mnie to kosztuje. Przed rozpoczęciem pracy muszę zaopatrzyć się w odpowiednie narzędzia. Głownie chodzi mi o to narzędzie do wyciskania zaworów. Bez niego nie zdejmę dźwigienek i nie wyjmę wałka. Czy może ktoś podać namiary gdzie taki mogę znaleść a najchętniej z umiłowania do samoróbstwa gdyby ktoś podrzucił wymiary. Było by to wspaniałym uzupełnieniem dla tego tutoriala. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.