marcello1977
nowicjusz-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
marcello1977's Achievements
leniwy rowerzysta (2/20)
0
Reputacja
-
Co do charakterystyki to nie wiem. Tamten silnik to to samo co Fiatowski 1,4. Nowy z uwagi na Oddzielnie się Fiata ( przejął Dodga) został samodzielnie opracowany przez Chińczyków ( oddział GM), lekko wzorowany na rozwiązaniach Peugeota/BMW ( z Peugeotem mają współpracę - w Paryżu będzie pokazany C3 Picasso, przyszłoroczna Meriva).
-
Zmienił się blok silikonowy. Teraz jest z aluminium.
-
Przy 110 km/h ma 3000 rpm. Problem ze zbiornikiem jest taki ze koło leży na wnece od akumulatora. Koło można wyjąć zbiornik log już nie tak łatwo.
-
Przy 4000 rpm auto jedzie z v autostradowa tj. 160 km/h.skrzynia m17.
-
W Oplu wyprzedaż trwa cały rok. Ja swoją wynegocjowalem w Dixicar. Ale upusty są wszędzie. Autko z tym silnikiem typowo do miasta. Trasa 4000 obrotów trzeba kręcić.
-
Ja za swoją dałem 59.000 wersja Enjoy z pakietem Biznes plus. Silnik ten sam. Auto kupione pod gaz. Jeśli chcesz zamontować gaz i mieć normalny zbiornik ( nie jak ja ok.20 litrowy), proponuje kupić kombi.
-
przydatna stronka: http://www.gmpowertrain.com/VehicleEngines/PowertrainProducts.aspx. Wychodzi na to, że B14XER ma zintegrowany z silnikiem kolektor wylotowy; wał korbowy, pierścienie tłoków z nowego materiału, dwustopniową pompę oleju. Generalnie każdy silnik 1,4 ( czy z bezpośrednim wtryskiem, czy nie; czy z turbiną czy bez - ma ten sam blok silnika). Silnik jest opracowany w Chinach, produkowany ( nie wiem czy tylko) w Korei ( dawne Daewoo). U mnie w samochodzie ma numer silnika, którego nie umiem rozkodować. Jest dostosowany do zasilania paliwami alternatywnymi - E85, LPG.
-
W Astrze V B14XER ma aluminiowyblok silnika.
-
Hey Wszystkim. Mój pierwszy post na forum. Zamówiona Astra V Enjoy Biznes Plus kolor Dark Carmel silnik b14 XE 100 KM ( w przyszłości LPG). Jak odbiorę w przyszłym tyg. postaram się wrzucić fotki.