Skocz do zawartości

mariusz_k25

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    Mariusz
  • Lokalizacja
    Świętokrzyskie
  • Samochód
    Mieciu gla

mariusz_k25's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za odpowiedź. Jednak gdyby ciągnął olej to działoby się to cały czas, a kopci średnio raz na 7dni i nie ma znaczenia czy zimny czy gorący, efekt podobny do wypalania dpf jednak chyba za czesto., oleju w silniku nie ubywa. Poza tym ani dymka nawet pod obciążeniem.
  2. Witam wszystkich użytkowników. Pacjent 2,2 cdi OM651 Po dłuższym postoju na włączonym silniku zaczyna kopcić , powoli coraz mocniej i mocniej, ąż się ludzie oglądają., Jak tylko ruszam problem znika i nawet dymka nie puści w czasie jazdy, auto normalnie jeździ.- tak było w zeszłym roku wiosną i rzadko latem. Im było bardziej wilgotno i chłodno kopcił coraz częściej i doszły dodatkowe objawy tj. poszarpywania podczas rozpędzania, moc ograniczona o połowę , czasem gdy jechałem z równą prędkością ok 60km/h zaczynał kangurkować. W zeszłym roku takie problemy zdarzyły się może ze 3 razy, natomiast z czasem były coraz częstsze i uniemożliwiając normalną jazdę. Błąd jaki się pojawiał to zbyt niskie ciśnienie doładowania. Czyściłem cały dolot,(egr przepustnica)układ doładowania sprawdzony-szczelny wtryskiwacze korekty +0,15 +0,21 +0,20 -0,71. według informacji od mechanika dpf drożny bez zastrzeżeń samochód jeździ po trasach ok 35km po ekspresowce. Co to może być? Proszę o pomoc, bo u fachowców już wiele kasy zostawiłem i problemu nie rozwiązali
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.