Skocz do zawartości

szuwar333

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

szuwar333's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

1

Reputacja

  1. Bardziej chodzi o to że Leony z 2.0 mogą sie wyprzedać, plus promocyjne finansowanie jest do końca marca, a nie wiadomo jakie ceny będzie miała nowa Octavia i co będzie oferować (na pewno będą tylko silniki 1.5 w tym roku z tego co mi mówiono )
  2. Za mały bagażnik i dosyć słaby silnik - przynajmniej na papierze. Obecnie Octavii nie mozna już zamówić (na dniach wchodzi poliftowa wersja ale nie ma cenników itp) a tym bardziej z tym silnikiem - będzie tylko 1.5 lub to co zostało wyprodukowane - a jak byłem w salonie to nic ciekawego nie znaleźliśmy. Tak naprawdę taniej/podobnie wychodzi Cupra Leon (biorąc pod uwagę wyposażenie) no i dla mnie jest ładniejszy - za Octavią przemawia komfort (mniej twarde zawieszenie). Na ten moment patrzę jeszcze na: * Superb z silnikiem 2.0 - jedna stoi w Łodzi z pakietem 4 letniej gwarancji wyjdzie 160k - z tym że leasing bardziej "kosztowny" ok 107-108% bo auto dostępne będzie w kwietniu, gdyby było już wyprodukowane to bym się załapał na promocyjny leasing ok 103% * Kodiaq - tylko z używek z 2.0 to praktycznie nic nie ma - musiałbym dać ok 190-200k to w sumie Toyota RAV4 byłaby dostępna za ok 180k * Kia Sportage/Hyundai Tucson - te w osteczności - nie do końca mi się podobają
  3. Jeździłem tylko z DCC i słychać było pukanie (podobno DCC tak ma...) - było w miarę komfortowo na ustawieniach comfort/normal. Zastanawiam się czy bez DCC zawieszenie będzie ciszej pracowało i będzie lepiej wybierało nierówności? Z tego co mówił sprzedawca bez DCC jest auto wyższe o ok 10mm~15mm więc skok powinien być większy.
  4. Myślałem że napęd jest na stałe - w salonie Cupry sprzedawca mówił ze w nowym Haldex'ie napęd nie jest dołączany i różnica spalania względem wersji FWD to było ok 2-3l + zmniejsza bagażnik (mowa tu o Cuprze Formentor) , podwyższa masę i jest kolejna rzecz którą trzeba serwisować i może się zepsuć. Nie jeździłem dużo z 4x4 może dlatego nie doceniam tego napędu i widzę głównie wady. Nie odrzucam Kodiaqa - jego ogromnym plusem to fizyczne przyciski. Muszę podjechać do Skody i obejrzeć/przejechać się tym autem
  5. Akurat to nie problem - mam obecnie Fiat Bravo i jest OK - syn sam wchodzi już do auta (prawie 3 lata). Nie skreślam SUV'ow, ale zazwyczaj mają mniejsze bagażniki lub cenowo są poza moim zakresem. Muszę przejrzeć ofertę na Kodiaq, ale chyba w napędzie na przód jest tylko 1.5, a w 4x4 będzie dużo wyższe spalanie. Dzwonili własnie do mnie z Cupry i dodatkowo zaoferowali pakiet 10k zł na akcesoria:P jak kupie do końca miesiąca
  6. Przeglądam ogłoszenia od kilku tygodni.... i nie trafiłem na te Superb. Ta droższa niby nie ma aktywnego tempomatu. Zadałem kilka pytań o leasing i wyposażenie - czekam na informacje. Będę musiał przejście sie jeszcze raz przejść do skody i przejechać się jakaś Superb - bo jak jeździłem nią rok temu to miałem wrażenie że za bardzo "buja" i kiwa nią nawet podczas zmiany pasa ruchu. Z drugiej strony nie widziałem jakiejś przepaści w wyciszeniu/komforcie względem Octavii Własnie obawiam się wyciszenia - co do sterowania z ekranu to czy Octavia czy Leon, Golf - wszystkie mają to samo, zakładam że kwestia przyzwyczajenia. Formentor jest wyższy, ma trochę inną bryłę wiec mogą być inne odczucia. Będę musiał chyba jeszcze raz jechać Leonem, tym razem na autostradę - ale oczywiście wszędzie mają tylko testówki z DCC, a to co jest dostępne z "placu" i mnie interesuje nie ma DCC
  7. Witam, to mój pierwszy temat na tym forum poszukuje auta dla rodziny 2+1 z dużym bagażnikiem - ok 600l. Ma to być drugie auto w rodzinie - 60/40 trasa/miasto, przebieg roczny ok 10-15k km. Mam kilka wymagań: * benzyna w automacie - dosyć dynamiczna i w miarę oszczędna - jako wyjście biorę 2.0 TSI 190KM z grupy VW * tempomat aktywny i dobrze jakby byli asystenci jazdy np. front/lane assists (lub możliwość ich włączenia) * podgrzewane siedzenia * fajnie jakby miał bajery takie jak kamera cofania, elektrycznie regulowany fotel kierowcy, elektryczna klapa bagażnika, matrixy * auto ma być w miarę ciche i wygodne * aktualny design - wiem ze to kwestia indywidualna * cena - nowe do 160k zł w leasingu (musi być na dobrych warunkach ok 103-106%) lub używka za gotówkę do ok 100-120k zł Mam obecnie Fiat Bravo 2 1.9 120KM i ma być ciszej i dobrze jakby mniej "bujało". Co oglądałem i testowałem: * Skoda octavia - tutaj problem jest taki ze przy silniku 2.0 muszę wziać 4x4 (co podnosi mocno spalanie), poza tym obecnie nie można zamówić bo za chwilę nowy lift musiałbym brać co jest. * Cupra Leon kombi - tutaj wyjdzie mnie ok 160 k zł w leasingu i mam wszystko co chce (2.0, asystenci, podgrzewane siedzenia, matrixy itp), ale jest jedno ALE - testowałem egzemplarze z DCC i zawieszenie hałasuje, nie wiem czy bez DCC będzie bardziej czy mniej komfortowo? Poza tym mogłoby być trochę ciszej w środku. * Seat Leon FR - tutaj tylko używki w 2.0 są dostępne - mam jedną na oku za ok 122k zł - przebieg 26k km (olej wymieniany co 15k km) z 2022 roku na gwarancji - ale wyposażenie względem Cupry jest trochę uboższe, ale akceptowalne (tylko tempomat aktywny z asystentów, brak elektrycznej klapy bagażnika, siedzenia manualne, full led a nie matrix) * Kia Proceed - mały bagażnik (ma dużo schowków) - nie jeździłem, więc nie wiem jak zawieszenie itp. * Skoda Superb - tutaj tylko używka w tej cenie, a zazwyczaj używane egzemplarze mają duże przebiegi i rzadkie wymiany oleju (co 30k km) Najbardziej podoba mi się Cupra, ale obawiam się ze komfort będzie kulał przy dłuższych wypadach.
  8. Hej, jak wygląda kwestia komfortu i zawieszenia w tych dwóch modelach? Czy warto brać DCC - zależy mi na komforcie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.