Skocz do zawartości

Seat Leon FR vs Cupra Leon - czy brać DCC?


Rekomendowane odpowiedzi

  • szuwar333 zmienił tytuł na Seat Leon FR vs Cupra Leon - czy brać DCC?

Jeździłem  tylko z DCC i słychać było pukanie (podobno DCC tak ma...) - było w miarę komfortowo na ustawieniach comfort/normal.

Zastanawiam się czy bez DCC zawieszenie będzie ciszej pracowało i będzie lepiej wybierało nierówności? Z tego co mówił sprzedawca bez DCC jest auto wyższe o ok 10mm~15mm więc skok powinien być większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, szuwar333 napisał(a):

Jeździłem  tylko z DCC i słychać było pukanie (podobno DCC tak ma...) - było w miarę komfortowo na ustawieniach comfort/normal.

Zastanawiam się czy bez DCC zawieszenie będzie ciszej pracowało i będzie lepiej wybierało nierówności? Z tego co mówił sprzedawca bez DCC jest auto wyższe o ok 10mm~15mm więc skok powinien być większy.

Tak , DCC puka. Bez będzie jak w trybie normal.

 

Mi akurat -10 pasuje auto ładniej wygląda.

 

99% czasu mam komfort. 

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Bierz z DCC, bo to robi różnicę. Miałem Leona ST 5F wersja FR bez DCC, mam Leona ST 5F Cupra z DCC i uważam że Cupra z DCC na 19" jest bardziej komfortowa niż niby bardziej komfortowo zestrojony FR bez DCC na 18". Nie uważam by Cupra w trybie normal zachowywała się mniej pewnie na zakrętach, czy bardziej się wychylała - jest po prostu bardziej komfortowa, zawieszenie pracuje ciszej. Trochę trudno mi porównywać prowadzenie bo jedno auto było ośką, a Cupra jest czterołapem (inny napęd, inna waga, inne wyważenie). Kiedy się przesiadałem z jednego w drugiego, to miałem koło pracy fatalne drogi (łata na łacie - znana w Warszawie ul. Szyszkowa, gdzie wielu dziennikarzy testuje auta prasowe) i różnica w komforcie była bardzo duża. Przy samym DCC różnica pomiędzy trybami też jest bardzo wyraźna. Tryb Cupra jest twardy jak beton i jest fajną opcją gdy jedziesz po zamkniętym torze bez pasażerów - na codzień lepiej i nim zapomnieć, bo jest zbyt hardcoreowy - prawie wszystkie drogi u nas są pofalowane, więc cały czas buja, a na kierownicy masz odczucie że coś jest nie tak z kołami. Mam najechane circa 80k km i problemów z DCC dotychczas nie miałem. Czasem słychać jakieś informacje, że niektórym w najnowszych autach grupy VW DCC niemal od nowości stuka (zwłaszcza prawa strona). Ja auta bez DCC bym więcej nie kupił.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.