szuwar333 Napisano 19 Marca Udostępnij Napisano 19 Marca (edytowane) Hej, jak wygląda kwestia komfortu i zawieszenia w tych dwóch modelach? Czy warto brać DCC - zależy mi na komforcie? Edytowane 19 Marca przez szuwar333 zły dział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 19 Marca Udostępnij Napisano 19 Marca To samo auto inne znaczki. DCC bardziej buja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuwar333 Napisano 20 Marca Autor Udostępnij Napisano 20 Marca Jeździłem tylko z DCC i słychać było pukanie (podobno DCC tak ma...) - było w miarę komfortowo na ustawieniach comfort/normal. Zastanawiam się czy bez DCC zawieszenie będzie ciszej pracowało i będzie lepiej wybierało nierówności? Z tego co mówił sprzedawca bez DCC jest auto wyższe o ok 10mm~15mm więc skok powinien być większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 20 Marca Udostępnij Napisano 20 Marca (edytowane) 3 godziny temu, szuwar333 napisał(a): Jeździłem tylko z DCC i słychać było pukanie (podobno DCC tak ma...) - było w miarę komfortowo na ustawieniach comfort/normal. Zastanawiam się czy bez DCC zawieszenie będzie ciszej pracowało i będzie lepiej wybierało nierówności? Z tego co mówił sprzedawca bez DCC jest auto wyższe o ok 10mm~15mm więc skok powinien być większy. Tak , DCC puka. Bez będzie jak w trybie normal. Mi akurat -10 pasuje auto ładniej wygląda. 99% czasu mam komfort. Edytowane 20 Marca przez sdss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca Cupra poza trybem komfort ciężko się jeździ. Ja innych używam tylko na torze. Nawet na autostradzie cały czas podskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 5 Kwietnia Udostępnij Napisano 5 Kwietnia Bierz z DCC, bo to robi różnicę. Miałem Leona ST 5F wersja FR bez DCC, mam Leona ST 5F Cupra z DCC i uważam że Cupra z DCC na 19" jest bardziej komfortowa niż niby bardziej komfortowo zestrojony FR bez DCC na 18". Nie uważam by Cupra w trybie normal zachowywała się mniej pewnie na zakrętach, czy bardziej się wychylała - jest po prostu bardziej komfortowa, zawieszenie pracuje ciszej. Trochę trudno mi porównywać prowadzenie bo jedno auto było ośką, a Cupra jest czterołapem (inny napęd, inna waga, inne wyważenie). Kiedy się przesiadałem z jednego w drugiego, to miałem koło pracy fatalne drogi (łata na łacie - znana w Warszawie ul. Szyszkowa, gdzie wielu dziennikarzy testuje auta prasowe) i różnica w komforcie była bardzo duża. Przy samym DCC różnica pomiędzy trybami też jest bardzo wyraźna. Tryb Cupra jest twardy jak beton i jest fajną opcją gdy jedziesz po zamkniętym torze bez pasażerów - na codzień lepiej i nim zapomnieć, bo jest zbyt hardcoreowy - prawie wszystkie drogi u nas są pofalowane, więc cały czas buja, a na kierownicy masz odczucie że coś jest nie tak z kołami. Mam najechane circa 80k km i problemów z DCC dotychczas nie miałem. Czasem słychać jakieś informacje, że niektórym w najnowszych autach grupy VW DCC niemal od nowości stuka (zwłaszcza prawa strona). Ja auta bez DCC bym więcej nie kupił. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.