Tomq Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 Mam problem z prędkościomierzem wersja sprzed FL Uwielbia zaniżać o jakieś 20-30 km przy czym im wolniej jadę tym więcej zaniza gdzieś ok 100-120/h jest OK. Czasami wskazówka skacze czasami pokazuje dobrze i spadnie ok 20 /h np na kostce . Licznik przebiegu działa bez zarzutu a wczoraj zauwazyłem że jak mu przywalę w szybkę (ostatnio mnie zdenerwował) to odzyskuje prawidłowe działanie więc chyba nie kostki na kablach :, podpiety jest prawdłowo, a pierwszy raz padło jak kasowałem dzienny licznik przebiegu w czasie jazdy . Miał ktoś coś takiego , da coś rozbieranie tego badziewiea i ile mi to zajmie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasso Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 > Mam problem z prędkościomierzem wersja sprzed FL Styki na pewno mogą być utlenione, sprawdź jeszcze styki przy sondzie prędkościomierza - tam sa narażone nawet na ułamanie. Jeśli jednak pewnego dnia wskazówka spadnie i przestanie się podnosić, albo podniesie się na centymert i koniec, wal do serwisu - oznaczać to będzie zerwanie zębatki sondy prędkościomierza, a co za tym idzie - początki padu skrzynki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomq Napisano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 > sprawdź jeszcze styki przy sondzie prędkościomierza - tam sa narażone nawet na ułamanie. sprawdzone popsikane WD 40 założone :D > Jeśli jednak pewnego dnia wskazówka spadnie i przestanie się > podnosić, no właśnie czasami spada ale pomaga jej piącha w licznik :D a takiego udezenia nie mam żeby to skrzynia biegów poczuła ... czasami spadki i powroty na swoje miejsce zdarzają się na kocich łbach ...zdecydowanie gorzej jest tez rano ...więc chyba jednak styki w desce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gigosia Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 > pomaga jej piącha w licznik :D Czyli typowe - najczęściej wariują czujniki temperatury... ZRÓB TAK ! Sposób demontażu zegarów znajdziesz na "śmietniku" w referacie Walcia o wymianie tarcz zegarów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomq Napisano 18 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2005 > Czyli typowe - najczęściej wariują czujniki temperatury... > ZRÓB TAK ! > Sposób demontażu zegarów znajdziesz na "śmietniku" w referacie Walcia > o wymianie tarcz zegarów. Może przy okazji wymienię tarcze znacie jakieś dobre źródło a jak na razie ostatni lisć bardzo pomógł 60 km bez spadku wskazówki ale i tak trzeba będzie rozebrać dzięki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_gd1 Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 w elektronice nic nie grzeb, rozmontuj zegary (kilka inbusów, 1 wkręt oraz jeden zaczep plastikowy w lewym nadmuchu, który musisz palcem odciągnąć) sprawdź samą wskazówkę, czy jak ją pchniesz do końca to wraca do wartości 0 bez oporów, jeśli są opory wystarczy delikatnie podnieść śrubokręcikiem czarny gumowy "czop" do góry, lub zdejmij ten czop i psiknij WD 40 w miejsce gdzie znajduje się ramie wskazówki. Potem nałóż czop ale nie dociskaj go mocno, zawsze sprawdzaj ruch wskazówki! POWODZENIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.