Zbigi01 Napisano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2007 jaki wydech do 899 bez modyfikacji? nie seryjny niech lekko burczy do moda jeśli nie fu to proszę o zrzut do ukp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2007 ja wycialem kata wiem że złe zrbilem ale nie moglem sie powstrzymac ale po tym zabiegu inaczej pracowal silnik ozywil się i dzwięk byl miodzio znajomi pytali się czy to jakiś sportowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > jaki wydech do 899 bez modyfikacji? > nie seryjny > niech lekko burczy > do moda jeśli nie fu to proszę o zrzut do ukp A ja kupiłem rzemiosło seryjne i też pomrukuje, a przy szybkim zejściu z obrotów popierduje troszeczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > jaki wydech do 899 bez modyfikacji? > nie seryjny > niech lekko burczy > do moda jeśli nie fu to proszę o zrzut do ukp Michael TS II - turytyczno sportowy, ja za mój dałem 270zł, wrażenia akustyczne nieocenione . Przy jeździe od 2- 3krpm cichutko jak w serii, powyżej 4krpm dźwięk jak w sporowych CC. Polecam taki wybór. Jak coś to mogę gdzieś wrzucić filmik jak to działa, ale to wieczorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbigi01 Napisano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > Michael TS II - turytyczno sportowy, ja za mój dałem 270zł, wrażenia > akustyczne nieocenione . Przy jeździe od 2- 3krpm cichutko jak w > serii, powyżej 4krpm dźwięk jak w sporowych CC. Polecam taki > wybór. Pasował czy musiałeś jakieś zabiegi dopasowujące stosować? > Jak coś to mogę gdzieś wrzucić filmik jak to działa, ale to > wieczorem. Bardzo chętnie zobaczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > Pasował czy musiałeś jakieś zabiegi dopasowujące stosować? > Bardzo chętnie zobaczę Pasuje idealnie - to jest wydech robiony pod uno 0.9,1.0,1.1. Tak jak obiecałem, filmik poźniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbigi01 Napisano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > Pasuje idealnie - to jest wydech robiony pod uno 0.9,1.0,1.1. Tak > jak obiecałem, filmik poźniej. Producent: Michael Model: TS II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maureliusz Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 Witam! Jak się dołącze, co by postów nie mnożyć. Mam dwa pytania: 1. Mam przepaloną rurę na kolanie za katalizatorem ( w stronę wydechu). Chce uratować katalizator (chora cena) i dlatego potrzebuję rurę od czegoś innego (lub innego modelu UNO) założyć. Co będzie pasowało? Ktoś może tak robił? 2. Pytanie na przyszłość, jak katalizator padnie. Czy można wywalić kataliztator? Coś o strumienicy słyszałem w zamian? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > 1. Mam przepaloną rurę na kolanie za katalizatorem ( w stronę > wydechu). Chce uratować katalizator (chora cena) i dlatego > potrzebuję rurę od czegoś innego (lub innego modelu UNO) > założyć. Co będzie pasowało? Ktoś może tak robił? JA mam rure od uno z 1.1 lub 1.4 i jest wieksza srednica i pasuje do mojego 0.9 i troche lepiej pracuje silnik i szybciej rozpedza sie Jak masz tylko tlumik koncowy a srodkowy to bedzie ci pasowac. > 2. Pytanie na przyszłość, jak katalizator padnie. Czy można wywalić > kataliztator? Coś o strumienicy słyszałem w zamian? Jak wywalisz katalizator to na przegladzie wezma ci dowod rejestracyjny za brak katalizatora.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maureliusz Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > JA mam rure od uno z 1.1 lub 1.4 i jest wieksza srednica i pasuje do > mojego 0.9 i troche lepiej pracuje silnik i szybciej rozpedza > sie Jak masz tylko tlumik koncowy a srodkowy to bedzie ci > pasowac. No widziałem dzisiaj taka rurę. Wygieta podobnie, ale duuużo grubsza:-(. Rozumiem, że obciąłeś starą i nową skręciłeś zaciskami? Ja mam katalizator i tłumik końcowy, to wszystko. > Jak wywalisz katalizator to na przegladzie wezma ci dowod > rejestracyjny za brak katalizatora.... To znaczy, pozostaje modlić się, aby wszystko było dobrze...bo jak trafi katalizator to jestem 900zł w plecy (zammiennik ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > No widziałem dzisiaj taka rurę. Wygieta podobnie, ale duuużo > grubsza:-(. Rozumiem, że obciąłeś starą i nową skręciłeś > zaciskami? Ja zle napisałem:/Jak nie masz tlumika srodkowego to ci bedzie pasowac. U mnie zerwal sie rura od katalizatora wiec mechanik zapasowal do katalizatora rure az do rury tlumika(tlumik tez byl wymieniony na nowy bo rozleczala sie podczas jazdy i o malo nie urwal mi zderzak tylny:/) a srednica rury u mnie jest wieksza okolo 1-1,5 cm. od seryjnego. > Ja mam katalizator i tłumik końcowy, to wszystko. > To znaczy, pozostaje modlić się, aby wszystko było dobrze...bo jak > trafi katalizator to jestem 900zł w plecy (zammiennik ) Sa katalizatory uniwersalne za 200-300 zł.Hmm..zeby katalizator długo zyl to musisz lac dobrej jakosci paliwo do baku i raz na pol roku lub rok podczas postoju rozpedzic silnik do 3 tys. obrotow zeby usuwac z katalizatora osady przez 10 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maureliusz Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 No to tak samo jak u mnie. Ale przecież rurę grubszą masz tylkow środku (między katalizatorem, a wydechem). Bo ruzumie, że wydech końcowy jest identyczny? A powiedz mi, spawał te rury do kupy, czy też mocował na zaciskach? Średnica wydaje się być bowiem duużo grubsza i boje się, czy zacisnę z oryginalną "cienką" rureczką. Rozumiem, że wymienił tylko docinek od katalizatora do wydechu z tyłu ( to jest ten kawałem z kolankiem i uchwytami do mocowania do karoserii). Co to katalizatora..hmm nie wiedziałem, że jest taka procedura oczyszczania. Paliwo leje raczej dobre(głównie verva, bo dobrze mi się na nim jeździ). A mimo to i tak się ruda za niego pomaleńku wzięła... i to dlatego tak pytam co z nim zrobić - tak przyszłościowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > No to tak samo jak u mnie. Ale przecież rurę grubszą masz tylkow > środku (między katalizatorem, a wydechem). Bo ruzumie, że wydech > końcowy jest identyczny? No wiesz wydech moze roznic od silnika i rocznika una. Podaj jaki masz rocznik i pojemnosc silnika. A powiedz mi, spawał te rury do kupy, > czy też mocował na zaciskach? Rura ta nowa miala juz gotowa haczyk na zaciski gumowych i pasowal do mojej wersji una. Średnica wydaje się być bowiem > duużo grubsza i boje się, czy zacisnę z oryginalną "cienką" > rureczką. Hmm...mechanil troche duzo spawal zeby rura gruba trzymala z cienka. Rozumiem, że wymienił tylko docinek od katalizatora > do wydechu z tyłu ( to jest ten kawałem z kolankiem i uchwytami > do mocowania do karoserii). Tak. Rura nie jest polaczona z tlumikiem. tlumik ma tez rure przed odbudowa. > Co to katalizatora..hmm nie wiedziałem, że jest taka procedura > oczyszczania. Paliwo leje raczej dobre(głównie verva, bo dobrze > mi się na nim jeździ). A mimo to i tak się ruda za niego > pomaleńku wzięła... i to dlatego tak pytam co z nim zrobić - tak > przyszłościowo. Hmm to sprycznij(sprey) jakis srodkiem antykorozyjnym i no zeby nie byl latwopalny do 800 stopni i lepiej unikaj jazdy na kaluzy i myj podwodzie po bloto i sol przypiesza korozje tlumika i no jazda na dziurach tez przypiesza bo powoduje drgania i metal sie meczy i szybciej zuzywa sie. U mnie mechanik sprycznal jakims sprejem(chyba spej pochodzi z rosji) na miejsce spawania i podczas jazdy tak smierdzialo ze nie dalo jedzic sie:/ i to trwalo jakis dwa tygodnie i po tym smrod zniknal. W katalizatorze zbiera sie woda i powoduje ze woda tam niszczy na zlosc jak jedzi sie krotko np. w miescie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medyk Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 Witam.Ja mam założony wydech i strumienice od MICHAELA seria SPEEDER.Mruczy super.Szwagier z zazdrości załozył taki sam do seicento.Nie mam kata i poprawiły sie osiągi.Spalanie raczej nie.Mam tyle jeżdżenia że cały czas wydaje na paliwo ok 250-300zł miesięcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maureliusz Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 No to chyba jest do dokładnie ta rura, którą dzisiaj widziałem:-) Moje uno to 899 rocznik 2002. Czyli reasumująć. Dospawał nową rurę do katalizatora, a potem wcisnął do środka i zacisnął tłumik końcowy. Tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > Czyli reasumująć. Dospawał nową rurę do katalizatora, a potem wcisnął > do środka i zacisnął tłumik końcowy. Tak? Oryginalny katalizator ma rure jakis 5 cm dlugosci i u mnie ta rura od takatalizatora urwal od rdzy. wiec mechanik spawal rure do katalizatora potem zachacyl na wieczaku gumowym potem cienka rure z tlumikiem koncowym (lepiej jak tlumik koncowy bylby na wieczaku zeby ulatwic montowania) spawal do grubej rury. p.s nie wskladaj cienka rure do grubej rury(,,pochwy,, ) wiecej niz 3 cm bo beda duze opory spalim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maureliusz Napisano 2 Maja 2007 Udostępnij Napisano 2 Maja 2007 Hmmm...to chyba mamy różne katalizatory... U mnie rura z kolektora schodzi na dół i łączy się potem z katalizatorem, tyle tylko że ten odcinek do katalizatora jest dosyć długi min. 10cm. Następnie z katalizatora lekko się załamuje chyba w prawo, na wieszak i do tłumika(wchodzi do tłumika). Ty masz wymieniony odcinek od katalizatora do wydechu końcowego, czy przed katalizatorem? Opory spalin? Czy aby napewno one zależą od tego jak głęboko włożę wydech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 2 Maja 2007 Udostępnij Napisano 2 Maja 2007 > Producent: Michael > Model: TS II Tutaj do ściagniecia krótkie mp3 z aparatu, jak działa ten wydech. Miał być film, ale moj provider konserwuje łącza i jestem strasznie ograniczony - sorka, postaram się wrzucić kiedy indziej. W każdym razie mikrofon z aparatu nie przenosi niskich czestotliwosci - tych które najbardziej cieszą ucho . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 2 Maja 2007 Udostępnij Napisano 2 Maja 2007 > Hmmm...to chyba mamy różne katalizatory... U mnie rura z kolektora > schodzi na dół i łączy się potem z katalizatorem, tyle tylko że > ten odcinek do katalizatora jest dosyć długi min. 10cm. > Następnie z katalizatora lekko się załamuje chyba w prawo, na > wieszak i do tłumika(wchodzi do tłumika). Ty masz wymieniony > odcinek od katalizatora do wydechu końcowego, czy przed > katalizatorem? Katalizator mamy takie same.Ja mam wymieniona rure od katalizatora do wydechu koncowego. > Opory spalin? Czy aby napewno one zależą od tego jak głęboko włożę > wydech? mechanik tak mi powiedzial bo silnik moze podczas jazdy zgacznie. daje ci rysunek zeby ulatwic ci jak ja mam zrobiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maureliusz Napisano 2 Maja 2007 Udostępnij Napisano 2 Maja 2007 HA!!! Dzisiaj rozwiązałem sprawę . Znalazłem w Krakowie (kochany Kraków) super warsztat od tłumikowych problemów:-) Mają wszystko, poprostu wszystko!Gość poszedł do magazynu i...wrócił z ident patent rurą jak moja:-)Jakby ją ktoś chlasną za katalizatorem:-)Grubość ta sama, kształ idento, nawet uchwyty jak oryginalne - wierna kopia :-) Powiedział mi też, że u nich katalizator do 900ctki za montażem to koszt...400zł Ale Wielkie Dzięki za pomoc!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbigi01 Napisano 3 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2007 dzięki za podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 3 Maja 2007 Udostępnij Napisano 3 Maja 2007 > A ja kupiłem rzemiosło seryjne i też pomrukuje, a przy szybkim > zejściu z obrotów popierduje troszeczkę mam pytanko co to jest to popierdywanie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 3 Maja 2007 Udostępnij Napisano 3 Maja 2007 > jaki wydech do 899 bez modyfikacji? > nie seryjny > niech lekko burczy > do moda jeśli nie fu to proszę o zrzut do ukp szukaj produktow ultera lub KM Malone na allegro Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbigi01 Napisano 3 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2007 > szukaj produktow ultera lub KM Malone na allegro jak miałem 1.4 kupiłem KM i musieli skracać wyloty bo wystawało za samochód z 5 cm boję się że powtórzy się ta historia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 3 Maja 2007 Udostępnij Napisano 3 Maja 2007 > jak miałem 1.4 kupiłem KM i musieli skracać wyloty bo wystawało za > samochód z 5 cm > boję się że powtórzy się ta historia też miałem KM, dźwięk również fajny, ale troszkę głośniejszy niż Michael, BTW to był jedny tłumik w aucie wiec dlatego głośno chodził. Do teraz leży sobie w garażu (a jest w niemalze doskonałym stanie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbigi01 Napisano 3 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2007 > też miałem KM, dźwięk również fajny, ale troszkę głośniejszy niż > Michael, BTW to był jedny tłumik w aucie wiec dlatego głośno > chodził. > Do teraz leży sobie w garażu (a jest w niemalze doskonałym stanie). u mnie też to był jedyny i po zmierzeniu wyszło 108 dB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 3 Maja 2007 Udostępnij Napisano 3 Maja 2007 > mam pytanko co to jest to popierdywanie ... Miałeś kiedyś do czynienia z dwutaktem? Jeśli nie to wystarczy jeśli powiem, że to popierdywanie brzmi jak takie dość nietypowe gulgotanie/dławienie się -> brrrryyyyyyymmmmm dym dym dym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 3 Maja 2007 Udostępnij Napisano 3 Maja 2007 > Miałeś kiedyś do czynienia z dwutaktem? Jeśli nie to wystarczy jeśli > powiem, że to popierdywanie brzmi jak takie dość nietypowe > gulgotanie/dławienie się -> brrrryyyyyyymmmmm dym dym dym wiem wiem !! ale czego to jest efekt ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > jak miałem 1.4 kupiłem KM i musieli skracać wyloty bo wystawało za > samochód z 5 cm > boję się że powtórzy się ta historia hmmm...u mnie idealnie pasowalo bez skracania,oblookal sobie na stronce o mnie:) a ze mam wszystkie tlumiki jak nalezy i katalizator to nie jest bardzo glosno ale przyjemny basowy pomruk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbigi01 Napisano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > hmmm...u mnie idealnie pasowalo bez skracania,oblookal sobie na > stronce o mnie:) a ze mam wszystkie tlumiki jak nalezy i > katalizator to nie jest bardzo glosno ale przyjemny basowy > pomruk i właśnie na tym mi zależy delikatny pomruk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > i właśnie na tym mi zależy > delikatny pomruk ....to wywal tłumika i jedz bez tlumika to bedzie piekny pomruk i podczas puszczania gazu wytrzeli z tlumika az ludzie beda mysleli ze to bomba Ja jedzilem tydzien bez tlumika i byl taki piekny glos ale moja rodzina kazali zalozyc bo dla nich jest za glosny:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbigi01 Napisano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > ....to wywal tłumika i jedz bez tlumika to bedzie piekny pomruk i > podczas puszczania gazu wytrzeli z tlumika az ludzie beda > mysleli ze to bomba Ja jedzilem tydzien bez tlumika i byl taki > piekny glos ale moja rodzina kazali zalozyc bo dla nich jest za > glosny:/ wyobraź sobie że teraz mam urwany zaczep w wydechu daje po uszach poza tym jest to auto do jazdy codziennej z rodziną więc chcę żeby mruczał ale nie ogłuszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolon Napisano 5 Maja 2007 Udostępnij Napisano 5 Maja 2007 > szukaj produktow ultera lub KM Malone na allegro > Pozdrawiam Gdybym miał drugi raz montować sportowy wydech to tylko Ulter'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 5 Maja 2007 Udostępnij Napisano 5 Maja 2007 > Gdybym miał drugi raz montować sportowy wydech to tylko Ulter'a z ulterem bez problemu przejdzie sie przeglad oczywiscie zakladajac ze reszta tlumikow jes,maja homologacje...z KM jak bedzie jakis upierdliwszy to moze sie zdazyc problem ze a to atestu nie ma,a to cos...bo te atesty PIMOT-u to mozna sobie pod pastowanie butow podlozyc Poza tym wydechy KM po pewnym czasie sie "wypalaja" w srodku i staja sie glosniejsze Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbigi01 Napisano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 > Gdybym miał drugi raz montować sportowy wydech to tylko Ulter'a A ulterek to konkretny model czy dopasowywany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.