mrc Napisano 20 Maja 2005 Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 Jeżeli mógłbym prosić o krótki opis wymiany przegubów, z której strony się do nich dobrać i jakie narzędzia sobie przygotować to byłbym wdzięczny Od dłuższego czasu przy skręconych kołach stuka, ostatnio coraz mocniej i wydaje mi się, że to właśnie przeguby. Mam nadzieje, że dam sobie z tym rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 20 Maja 2005 Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 klucz 30mm do odkręcenia śruby od przegubu pozatym klucz 17 to odkręcenia amortyzatora i klucz 10 do odkrecanie przewodu hamulcowego od amorka luzujesz śrube przegubu 30mm zdejmujesz koło ,odkrecasz 2 śruby od amorka 17mm i przewód hamulcowy od amorka 10mm zsuwasz amorek z zwrotnicy odkrecasz do końca przegub kluczem 30mm i wyciągasz go z piasty nastepne zdejmujesz osłone przegubu i zdejmujesz tera ztrzeba rozszeżyć zawleczke i wyciągnąć przegub zakładasz nowy i wszystko w odwrotnej kolejności jak przy zdejmowaniu uważaj tylko żebyś dobrze włożył półoś w skrzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 20 Maja 2005 Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 > klucz 30mm do odkręcenia śruby od przegubu pozatym klucz 17 to > odkręcenia amortyzatora i klucz 10 do odkrecanie przewodu > hamulcowego od amorka luzujesz śrube przegubu 30mm zdejmujesz > koło ,odkrecasz 2 śruby od amorka 17mm i przewód hamulcowy od > amorka 10mm zsuwasz amorek z zwrotnicy odkrecasz do końca > przegub kluczem 30mm i wyciągasz go z piasty nastepne zdejmujesz > osłone przegubu i zdejmujesz tera ztrzeba rozszeżyć zawleczke i > wyciągnąć przegub zakładasz nowy i wszystko w odwrotnej > kolejności jak przy zdejmowaniu uważaj tylko żebyś dobrze włożył > półoś w skrzynie latwiej by bylo odkrecic sworzen wachacza niz rozbierac polowe zawieszenia i koncowy efekt bedzie ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 21 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2005 > latwiej by bylo odkrecic sworzen wachacza niz rozbierac polowe > zawieszenia i koncowy efekt bedzie ten sam. Znaczy się demontować należy od strony półosi. Już się bałem, że trzeba demontować tarcze które robiłem 2 tyg. temu. Ile czasu powinno to zająć, bo z opisu wynika, że nie jest to czynność nazbyt skomplikowana. No i jeszcze o jaką zawleczke chodzi? Jest przynajmniej dobrze widoczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 21 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2005 > klucz 30mm do odkręcenia śruby od przegubu pozatym klucz 17 to > odkręcenia amortyzatora i klucz 10 do odkrecanie przewodu > hamulcowego od amorka luzujesz śrube przegubu 30mm zdejmujesz > koło ,odkrecasz 2 śruby od amorka 17mm i przewód hamulcowy od > amorka 10mm zsuwasz amorek z zwrotnicy odkrecasz do końca > przegub kluczem 30mm i wyciągasz go z piasty nastepne zdejmujesz > osłone przegubu i zdejmujesz tera ztrzeba rozszeżyć zawleczke i > wyciągnąć przegub zakładasz nowy i wszystko w odwrotnej > kolejności jak przy zdejmowaniu uważaj tylko żebyś dobrze włożył > półoś w skrzynie A można tę półoś wsadzić źle I po czym poznać, że dobrze wsadziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.