Skocz do zawartości

Hamulce w moim UNO są beznadziejne


gsz999

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Jak w temacie:

Objawy: wciskam pedał hamulca do dechy i słabo bierze.

1. Przód:

a. wymieniłem klocki

b. tarcze ok

c. cylinderki ok (przekonserwowałem)

2. Tył

a. wymieniłem bębny

b. wymieniłem szczęki

c. wymieniłem cylinderki

3. Ręczny

przekonserwowałem linkę i rozporniki od ręcznego (Działa i jest super)

4. Wymieniłem płyn hamulcowy (DOT4) i odpowietrzyłem.

Dalej jest KIEPSKO!!!

W książce znalazłem informację o korektorze siły hamowania. Co to jest? i gdzie to jest?

Może rozebrać jeszcze pompę i wspomaganie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej,

> Jak w temacie:

> Objawy: wciskam pedał hamulca do dechy i słabo bierze.

> 1. Przód:

> a. wymieniłem klocki

> b. tarcze ok

> c. cylinderki ok (przekonserwowałem)

> 2. Tył

> a. wymieniłem bębny

> b. wymieniłem szczęki

> c. wymieniłem cylinderki

> 3. Ręczny

> przekonserwowałem linkę i rozporniki od ręcznego (Działa i jest

> super)

> 4. Wymieniłem płyn hamulcowy (DOT4) i odpowietrzyłem.

> Dalej jest KIEPSKO!!!

> W książce znalazłem informację o korektorze siły hamowania. Co to

> jest? i gdzie to jest?

> Może rozebrać jeszcze pompę i wspomaganie?

korektor jest z tylu auta, po lewej stronie, jak sie schylisz pod auto to widac za kolem obok progu,jest tam taka skrzyneczka wink.gif ze sprezyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> korektor jest z tylu auta, po lewej stronie, jak sie schylisz pod

> auto to widac za kolem obok progu,jest tam taka skrzyneczka ze

> sprezyna.

Chyba, że już nie ma, bo zardzewiało ustrojstwo i odpadło no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chodziło o to co rozebrać .

> Mówie zeby wymienic przewody elastyczne

no a ja nie dopisalem, zeby sie cos poprawilo to trza by bylo wymienic przewody te elastyczne na w stalowym oplocie (chyba sie tak zwa) smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no a ja nie dopisalem, zeby sie cos poprawilo to trza by bylo

> wymienic przewody te elastyczne na w stalowym oplocie (chyba sie

> tak zwa)

Które to są przewody (te elastyczne)? Gdzie ich szukac? smile.gif

No i co ze wspomaganiem hamowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Które to są przewody (te elastyczne)? Gdzie ich szukac?

elastyczne przewody masz przy kole z przodu, ida od zacisku dlugosci jakos tak na oko 20cm i lacza sie z przewodem sztywnym ze stopu miedzi z czyms tam.

> No i co ze wspomaganiem hamowania?

wspomaganie mozesz sprawdzic tak: wciskasz pedal hamulca i uruchamisz silnik, jezeli zejdzie pedal lekko w dol podczas tej operacji to jest wszycho spoko, jezeli nie zejdzie to jest cos ze wspomaganiem.

ale co i jak z tym ustrojstwem to niech sie wypowiedza madrzejsi.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Objawy: wciskam pedał hamulca do dechy i słabo bierze.

hmm.gif Podzielam zdanie przedmówcy odnośnie korektora siły hamowania. W moim przypadku spadła sprężynka z tegoz ustrojstwa i hample nie wiedziec czemu miałem do pupa.gif. Zupełnie przypadkiem odkryłem dyndającą sprężynkę i po założeniu jej na swoje miejsce wszystko uległo znacznej poprawie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej,

> Jak w temacie:

> Objawy: wciskam pedał hamulca do dechy i słabo bierze.

> 1. Przód:

> a. wymieniłem klocki

> b. tarcze ok

> c. cylinderki ok (przekonserwowałem)

> 2. Tył

> a. wymieniłem bębny

> b. wymieniłem szczęki

> c. wymieniłem cylinderki

> 3. Ręczny

> przekonserwowałem linkę i rozporniki od ręcznego (Działa i jest

> super)

> 4. Wymieniłem płyn hamulcowy (DOT4) i odpowietrzyłem.

> Dalej jest KIEPSKO!!!

> W książce znalazłem informację o korektorze siły hamowania. Co to

> jest? i gdzie to jest?

> Może rozebrać jeszcze pompę i wspomaganie?

WYCIAGNIJ SOBIE PRZEWÓD (TEN KTÓRY IDZIE OD SERWA DO SILNIKA) I PRZEPŁUKAJ GO KILKA RAZY DENATURATEM.

Ja tak zrobiłem i jest teraz OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Zupełnie przypadkiem odkryłem dyndającą sprężynkę i po założeniu jej na swoje miejsce wszystko uległo znacznej poprawie...

Poszukam jej i tego ustrojstwa. Wczoraj gry regulowałem linkę od ręcznego to korektora nie zauważyłem blush.gif

> WYCIAGNIJ SOBIE PRZEWÓD (TEN KTÓRY IDZIE OD SERWA DO SILNIKA) I

> PRZEPŁUKAJ GO KILKA RAZY DENATURATEM.

> Ja tak zrobiłem i jest teraz OK.

To też będę musiał sprawdzić

I jeszcze jedno odnośnie tych elastycznych przewodów:

Jak stwierdzić, że są do niczego? Gdy je oglądam to wyglądają na dobre - nie są popękane ani nic z nich nie cieknie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzedniej mojej wiadomości dodałem zdjęcie, na którym jest przewód z serwo. Tutaj dodaję jeszcze jedno.

Jak odkręcić ten przewód, aby niczego nie uszkodzić. Jak go później podłącyć i ustawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu zlokalizowałem korektor siły hamowania. Jak widać na załączonym zdjęciu wszystko jest mocno skorodowane. Chyba to wykręcę i przekonserwuję.

Czy korektor się rozbiera na części czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.