gsz999 Napisano 21 Maja 2005 Udostępnij Napisano 21 Maja 2005 Hej, Jak w temacie: Objawy: wciskam pedał hamulca do dechy i słabo bierze. 1. Przód: a. wymieniłem klocki b. tarcze ok c. cylinderki ok (przekonserwowałem) 2. Tył a. wymieniłem bębny b. wymieniłem szczęki c. wymieniłem cylinderki 3. Ręczny przekonserwowałem linkę i rozporniki od ręcznego (Działa i jest super) 4. Wymieniłem płyn hamulcowy (DOT4) i odpowietrzyłem. Dalej jest KIEPSKO!!! W książce znalazłem informację o korektorze siły hamowania. Co to jest? i gdzie to jest? Może rozebrać jeszcze pompę i wspomaganie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 21 Maja 2005 Udostępnij Napisano 21 Maja 2005 Przewody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzi Napisano 21 Maja 2005 Udostępnij Napisano 21 Maja 2005 > Przewody tak ale chyba na stalowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzi Napisano 21 Maja 2005 Udostępnij Napisano 21 Maja 2005 > Hej, > Jak w temacie: > Objawy: wciskam pedał hamulca do dechy i słabo bierze. > 1. Przód: > a. wymieniłem klocki > b. tarcze ok > c. cylinderki ok (przekonserwowałem) > 2. Tył > a. wymieniłem bębny > b. wymieniłem szczęki > c. wymieniłem cylinderki > 3. Ręczny > przekonserwowałem linkę i rozporniki od ręcznego (Działa i jest > super) > 4. Wymieniłem płyn hamulcowy (DOT4) i odpowietrzyłem. > Dalej jest KIEPSKO!!! > W książce znalazłem informację o korektorze siły hamowania. Co to > jest? i gdzie to jest? > Może rozebrać jeszcze pompę i wspomaganie? korektor jest z tylu auta, po lewej stronie, jak sie schylisz pod auto to widac za kolem obok progu,jest tam taka skrzyneczka ze sprezyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 21 Maja 2005 Udostępnij Napisano 21 Maja 2005 > tak ale chyba na stalowe Nie chodziło o to co rozebrać . Mówie zeby wymienic przewody elastyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 21 Maja 2005 Udostępnij Napisano 21 Maja 2005 > korektor jest z tylu auta, po lewej stronie, jak sie schylisz pod > auto to widac za kolem obok progu,jest tam taka skrzyneczka ze > sprezyna. Chyba, że już nie ma, bo zardzewiało ustrojstwo i odpadło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzi Napisano 21 Maja 2005 Udostępnij Napisano 21 Maja 2005 > Nie chodziło o to co rozebrać . > Mówie zeby wymienic przewody elastyczne no a ja nie dopisalem, zeby sie cos poprawilo to trza by bylo wymienic przewody te elastyczne na w stalowym oplocie (chyba sie tak zwa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gsz999 Napisano 21 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2005 > no a ja nie dopisalem, zeby sie cos poprawilo to trza by bylo > wymienic przewody te elastyczne na w stalowym oplocie (chyba sie > tak zwa) Które to są przewody (te elastyczne)? Gdzie ich szukac? No i co ze wspomaganiem hamowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzi Napisano 21 Maja 2005 Udostępnij Napisano 21 Maja 2005 > Które to są przewody (te elastyczne)? Gdzie ich szukac? elastyczne przewody masz przy kole z przodu, ida od zacisku dlugosci jakos tak na oko 20cm i lacza sie z przewodem sztywnym ze stopu miedzi z czyms tam. > No i co ze wspomaganiem hamowania? wspomaganie mozesz sprawdzic tak: wciskasz pedal hamulca i uruchamisz silnik, jezeli zejdzie pedal lekko w dol podczas tej operacji to jest wszycho spoko, jezeli nie zejdzie to jest cos ze wspomaganiem. ale co i jak z tym ustrojstwem to niech sie wypowiedza madrzejsi. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 21 Maja 2005 Udostępnij Napisano 21 Maja 2005 > Objawy: wciskam pedał hamulca do dechy i słabo bierze. Podzielam zdanie przedmówcy odnośnie korektora siły hamowania. W moim przypadku spadła sprężynka z tegoz ustrojstwa i hample nie wiedziec czemu miałem do . Zupełnie przypadkiem odkryłem dyndającą sprężynkę i po założeniu jej na swoje miejsce wszystko uległo znacznej poprawie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 22 Maja 2005 Udostępnij Napisano 22 Maja 2005 Ogólnie w uno są słabe hamulce, ale spróbuj jeszcze trochę go odpompować tz. przed jazdą wciśnij parę razy dość szybko pedał hamulca (umnie pomaga) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelli40 Napisano 22 Maja 2005 Udostępnij Napisano 22 Maja 2005 > Hej, > Jak w temacie: > Objawy: wciskam pedał hamulca do dechy i słabo bierze. > 1. Przód: > a. wymieniłem klocki > b. tarcze ok > c. cylinderki ok (przekonserwowałem) > 2. Tył > a. wymieniłem bębny > b. wymieniłem szczęki > c. wymieniłem cylinderki > 3. Ręczny > przekonserwowałem linkę i rozporniki od ręcznego (Działa i jest > super) > 4. Wymieniłem płyn hamulcowy (DOT4) i odpowietrzyłem. > Dalej jest KIEPSKO!!! > W książce znalazłem informację o korektorze siły hamowania. Co to > jest? i gdzie to jest? > Może rozebrać jeszcze pompę i wspomaganie? WYCIAGNIJ SOBIE PRZEWÓD (TEN KTÓRY IDZIE OD SERWA DO SILNIKA) I PRZEPŁUKAJ GO KILKA RAZY DENATURATEM. Ja tak zrobiłem i jest teraz OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gsz999 Napisano 22 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2005 >Zupełnie przypadkiem odkryłem dyndającą sprężynkę i po założeniu jej na swoje miejsce wszystko uległo znacznej poprawie... Poszukam jej i tego ustrojstwa. Wczoraj gry regulowałem linkę od ręcznego to korektora nie zauważyłem > WYCIAGNIJ SOBIE PRZEWÓD (TEN KTÓRY IDZIE OD SERWA DO SILNIKA) I > PRZEPŁUKAJ GO KILKA RAZY DENATURATEM. > Ja tak zrobiłem i jest teraz OK. To też będę musiał sprawdzić I jeszcze jedno odnośnie tych elastycznych przewodów: Jak stwierdzić, że są do niczego? Gdy je oglądam to wyglądają na dobre - nie są popękane ani nic z nich nie cieknie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gsz999 Napisano 22 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2005 W poprzedniej mojej wiadomości dodałem zdjęcie, na którym jest przewód z serwo. Tutaj dodaję jeszcze jedno. Jak odkręcić ten przewód, aby niczego nie uszkodzić. Jak go później podłącyć i ustawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gsz999 Napisano 22 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2005 W końcu zlokalizowałem korektor siły hamowania. Jak widać na załączonym zdjęciu wszystko jest mocno skorodowane. Chyba to wykręcę i przekonserwuję. Czy korektor się rozbiera na części czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.