Skocz do zawartości

Co by było gdyby...


rogas18

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam.

> ...zastapic w P1 60 SPI na MPI(np.to z 75tki) bez innych przeróbek?

> Jak to bedzie jezdzic?Czy to bedzie jezdzic?

Musi byc pompa paliwa pod MPI , komputer od 75tki no i caly silnik albo glowica czy cosik grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...zastapic w P1 60 SPI na MPI(np.to z 75tki) bez innych przeróbek?

a czy nie jest tak że 60 to dół ma od 75 a głowice od 55, a 75 to i góre i dół ma swoją? Coś mi sie tak o uszy gdzieś obiło albo czytałem coś ale nie moge przypomnieć sobie gdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> ...zastapic w P1 60 SPI na MPI(np.to z 75tki) bez innych przeróbek?

Musisz zapodać graty od MPI - głowica, kolektor, przepustnica, listwa wtryskowa, wiązka, komputer, pompa paliwa, no i masz te 73KM. waytogo.gif

> Jak to bedzie jezdzic?Czy to bedzie jezdzic?

Jeździć oczywiście będzie i to całkiem nieźle jump.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak koledzy mówią trochę gratów trzeba włożyć , jeżdzić będzie wtedy elegancko ok.gif tylko nie wiem czy opłaca się to wszystko wkładać ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> ...zastapic w P1 60 SPI na MPI(np.to z 75tki) bez innych przeróbek?

> Jak to bedzie jezdzic?Czy to bedzie jezdzic?

Najmniej roboty byłoby jak by sprzedać tego kropka, dołożyć kwote, którą chcesz przeznaczyć na silnik i kupić Punto 75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak jak koledzy mówią trochę gratów trzeba włożyć , jeżdzić będzie

> wtedy elegancko tylko nie wiem czy opłaca się to wszystko

> wkładać ....

Możemy policzyć biorąc pod uwagę średnie ceny używek:

głowica 350

kompletna przepustnica + wiązka 350

ECU bez immo 300

pompa 150

nowy komplet uszczelek 100

robota niewiem.gif

czy się opłaca niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imho nie , rozumiem ,że chodzi Ci o moc , za te wszystkie koszty lepiej wałek 866 włożyć , kolekor i portki i coś z głowicą twoją podłubać ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> imho nie , rozumiem ,że chodzi Ci o moc , za te wszystkie koszty

> lepiej wałek 866 włożyć , kolekor i portki i coś z głowicą twoją

> podłubać

...Potem jeszcze tylko turbo i wtedy jakoś da się jeździć smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> imho nie , rozumiem ,że chodzi Ci o moc , za te wszystkie koszty

> lepiej wałek 866 włożyć , kolekor i portki i coś z głowicą twoją

> podłubać

Tylko że podczas zmiany na 75 będzie miał już ten wałek 866 do tego lepszą głowice,kolektor i portki o których wspominasz itd.Nie opłaca się dłubać 60 ki spi skoro łatwo mozna zrobic z niej 75 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> imho nie , rozumiem ,że chodzi Ci o moc , za te wszystkie koszty

> lepiej wałek 866 włożyć , kolekor i portki i coś z głowicą twoją

> podłubać

To co podałem to niezbędne minimum które należałoby wrzucić żeby z SPI zrobić MPI. Jak dobrze wiesz knuć można na wiele sposobów. Rozwiązanie które proponujesz nie spełni oczekiwań autora postu. tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko że podczas zmiany na 75 będzie miał już ten wałek 866

no wiadome

>do tego

> lepszą głowice,kolektor i portki o których wspominasz itd

no wlasnie itd grinser006.gif komp i glowica to spory wydatek ,imho lepiej starą zadłubać wink.gif

.Nie

> opłaca się dłubać 60 ki spi skoro łatwo mozna zrobic z niej 75

> KM.

łatwo może i tak ,ale te koszty ... grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To co podałem to niezbędne minimum które należałoby wrzucić żeby z

> SPI zrobić MPI. Jak dobrze wiesz knuć można na wiele sposobów.

> Rozwiązanie które proponujesz nie spełni oczekiwań autora postu.

to dawaj turbo i po sprawie biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.