arminek Napisano 23 Maja 2005 Udostępnij Napisano 23 Maja 2005 Zuzycie dotyczy wyłącznie jazdy w mieście: benzyna: min. 11,2 (jazda spokojna bez klimy) max 12,8 (żwawo z klimą). Spalanie jest więc bardzo przyzwoite jak na ten silnik. Trzeba jeszcze dodać, że jest to silnik z ostatniej serii - euro 3, moc obniżona do 150 KM. olej: ok. 0,5 na 1000. Najpierw w ASO, a później u Chryssa usłyszałem, że to standard i np. lybry potrafią wypić więcej. Wolałbym oczywiście, żeby nic nie brał. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JASZCZUR Napisano 23 Maja 2005 Udostępnij Napisano 23 Maja 2005 Benzyna 12/100 przy optymalnej jeździe. Rekord spalania benzyny to 17/100 jazda dawcy nerek. Gaz 12,5/13,5 ltr Oleum, niestety też mi wyszło, że chleje około 0,5/1kkm Jakie Euro to nie wiem, ale rocznik silnika '00 i pracuje w nim 155 koni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 23 Maja 2005 Udostępnij Napisano 23 Maja 2005 > Wolałbym oczywiście, żeby nic nie brał. już nie wiem co gorsze... jtd czy 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arminek Napisano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2005 > już nie wiem co gorsze... > jtd czy 2.0 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 23 Maja 2005 Udostępnij Napisano 23 Maja 2005 Bravo HGT 147 koni spalanie w granicach 10,5 srednio maxymalnie okolo 13,5 -14 zuzycie oleju ok. 0,3 na 1000 km, ale zalezy jak sie jezdzi bo jak robilem trase i gonilem ok 170 180 km/hspalil ok 0,6 litra na 1000 oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arminek Napisano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2005 A z ciekawości spytam - Wy też macie taki śmieszny numer ze wskaźnikiem zużycia paliwa, że zwykle od maxa do połowy schodzi po mniej więcej 350 km, a od połowy do zera po niespełna 200 następnych. Uwielbiam patrzeć na to jak wolno przemieszcza się wskazówka do połowy, bo później - od połowy do zera - to z....a jak szalona. ciekawe, czy tylko u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JASZCZUR Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 Znam ten ból .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > A z ciekawości spytam - Wy też macie taki śmieszny numer ze > wskaźnikiem zużycia paliwa, że zwykle od maxa do połowy schodzi > po mniej więcej 350 km, a od połowy do zera po niespełna 200 > następnych. > Uwielbiam patrzeć na to jak wolno przemieszcza się wskazówka do > połowy, bo później - od połowy do zera - to z....a jak szalona. > ciekawe, czy tylko u mnie. nie tylko wskaźnik pokazuje stan paliwa nieliniowo i stąd ten myk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > Zuzycie dotyczy wyłącznie jazdy w mieście: > benzyna: min. 11,2 (jazda spokojna bez klimy) max 12,8 (żwawo z > klimą). > Spalanie jest więc bardzo przyzwoite jak na ten silnik. w mieście 12 - 13 lpg przy normalnej jeździe... kiedyś udało mi się osiągnąć 17 litrów - ale to zaraz po kupnie, jak mi się pedał gazu zablokował i obrotomierz nie widział mniej niż 4 tysie > olej: ok. 0,5 na 1000. Najpierw w ASO, a później u Chryssa > usłyszałem, że to standard i np. lybry potrafią wypić więcej. > Wolałbym oczywiście, żeby nic nie brał. u mnie jak zje 0,5 na 10 tyś to wszystko - w zasadzie mógłbym nie robić dolewek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > A z ciekawości spytam - Wy też macie taki śmieszny numer ze > wskaźnikiem zużycia paliwa, że zwykle od maxa do połowy schodzi > po mniej więcej 350 km, a od połowy do zera po niespełna 200 > następnych. > Uwielbiam patrzeć na to jak wolno przemieszcza się wskazówka do > połowy, bo później - od połowy do zera - to z....a jak szalona. > ciekawe, czy tylko u mnie. dokaldnie, z ta roznica ze do polowy schodzi po mniej wiecej 500-550 km a do zera po nastepnych 300-350 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JASZCZUR Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > Oleum, niestety też mi wyszło, że chleje około 0,5/1kkm to jest norma nie boj nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 Wy też macie taki śmieszny numer ze > wskaźnikiem zużycia paliwa, że zwykle od maxa do połowy schodzi > po mniej więcej 350 km, a od połowy do zera po niespełna 200 > ciekawe, czy tylko u mnie. U mnie to samo Staram się nie dopuszczać do spadku wskazówki poniżej 1/2 i wtedy mam złudne poczucie że więcej przejeżdżam na tym paliwku z górnej części zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > Wy też macie taki śmieszny numer ze > U mnie to samo > Staram się nie dopuszczać do spadku wskazówki poniżej 1/2 i wtedy > mam złudne poczucie że więcej przejeżdżam na tym paliwku z > górnej części zbiornika. a jak trzeba sie jakos ratowac na weekendzie zrobilem ~ 500 km tez malo spalil pozniej zatankowalem ludzac sie ze malo spalil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekG Napisano 25 Maja 2005 Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 Jak się wymieni panewki to przestaje brać olej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekG Napisano 25 Maja 2005 Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 ciekawe gdzie masz te 155 koni ..... bo coś za dużo naliczyłes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grubasek Napisano 25 Maja 2005 Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 HGT zużycie paliwka w okolicach 10 - 11 litrów PB (miasto), 9-9,5 (trasa). Zużycie oleju to połowa skali pomiarowej na bagnecie na 10000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 25 Maja 2005 Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 > Benzyna 12/100 przy optymalnej jeździe. > Rekord spalania benzyny to 17/100 jazda dawcy nerek. > Gaz 12,5/13,5 ltr > Oleum, niestety też mi wyszło, że chleje około 0,5/1kkm > Jakie Euro to nie wiem, ale rocznik silnika '00 i pracuje w nim 155 > koni . popieram powinien miec 155KM no chyba ze jakiś "wychudzony" a jak ktoś ma 150KM to może mi powie gdzie tak pisze???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 25 Maja 2005 Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 > już nie wiem co gorsze... > jtd czy 2.0 no zastawów sie!hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 25 Maja 2005 Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 > Jak się wymieni panewki to przestaje brać olej.... a co maja panewki do brania oleju?? Jesli bierz olej to uszczelniacze albo pierscienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arminek Napisano 25 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 > popieram powinien miec 155KM no chyba ze jakiś "wychudzony" > a jak ktoś ma 150KM to może mi powie gdzie tak pisze???? Jeśli Cię to ciekawi, to mogę Ci to wyjaśnić: - najpierw było 147 - potem w ramach modernizacji wzmocniono do 155 - w ostatniej serii od 2001, "wyczyszczono" silnik tak aby spełniał normę euro 3, co spowodowało m.in. ograniczenie mocy do 150. I to wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JASZCZUR Napisano 25 Maja 2005 Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 > gdzie tak pisze???? Jest napisane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JASZCZUR Napisano 25 Maja 2005 Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 > ciekawe gdzie masz te 155 koni ..... bo coś za dużo naliczyłes ..." Pięciocylindrowa jednostka ma w sumie 20 zaworów, których czas otwarcia zmienia się w zależności od prędkości obrotowej silnika, wielopunktowy wtrysk, oddzielną cewkę dla każdej świecy i przepustnicę napędzaną elektrycznie. Połączenie tych elementów dało 154 KM mocy osiąganej przy 6500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 192 Nm uzyskiwany już przy 3750 obr./min. "... Strona powitalna forum BBM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 25 Maja 2005 Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 > Jeśli Cię to ciekawi, to mogę Ci to wyjaśnić: > - najpierw było 147 > - potem w ramach modernizacji wzmocniono do 155 > - w ostatniej serii od 2001, "wyczyszczono" silnik tak aby spełniał > normę euro 3, co spowodowało m.in. ograniczenie mocy do 150. > I to wszystko. a jakieś konkretne osiągi masz może????ile spadło przyspieszenie itd???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arminek Napisano 25 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 > a jakieś konkretne osiągi masz może????ile spadło przyspieszenie > itd???? 9,3 zamiast 9,2 do setki. 206 zamiast 208 max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 25 Maja 2005 Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 > 9,3 zamiast 9,2 do setki. 206 zamiast 208 max. a bravo HGT 147 koni - 8,5 so setki 210 max 154 - 8 do setki 213 max Dane katalogowe to byly a testy 147 8,6 do setki 154 8,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 25 Maja 2005 Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 > a bravo HGT > 147 koni - 8,5 so setki 210 max > 154 - 8 do setki 213 max > Dane katalogowe to byly > a testy > 147 8,6 do setki > 154 8,2 zanizasz wyniki - po modyfikacji wydechu i wlotu jak pisze allegrowicz - poprzednie watek 7,5 do sety jak nie wiem co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 25 Maja 2005 Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 > zanizasz wyniki - po modyfikacji wydechu i wlotu jak pisze > allegrowicz - poprzednie watek 7,5 do sety jak nie wiem co jak zanizam wyniki kliknij zakladke dane i poszukaj osiagow albo wez ksiazke i zobaczysz, a najlepiej sciagnij sobie filmik bravo HGT w motorvisiaclasic i zobaczysz ze hgt ma testowo 8,2 do setki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 > zanizasz wyniki - po modyfikacji wydechu i wlotu jak pisze > allegrowicz - poprzednie watek 7,5 do sety jak nie wiem co > jak zanizam wyniki kliknij zakladke dane i poszukaj osiagow albo wez > ksiazke i zobaczysz, a najlepiej sciagnij sobie filmik bravo HGT > w motorvisiaclasic i zobaczysz ze hgt ma testowo 8,2 do setki nie zalapales chodzilo o kolesia z allegro, ktory podaje 7,5 s po modyfikacjach auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
onufry Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 > nie zalapales chodzilo o kolesia z allegro, ktory podaje 7,5 s po > modyfikacjach auta no coś ci nie wyszło a miało być tak śmiesznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.