srobaszek Napisano 15 Maja 2007 Udostępnij Napisano 15 Maja 2007 Witam. Mam taki problem gdyz po wymianie UPG wydaje mi sie ze wystepuje cos takiego jak spalanie stukowe ale do konca nie jestem pewny i wlasnie mam pytanko jak to dokładnie zdiagnozowac czy to własnie spalanie stukowe i jezeli tak to jak sobie z tym poradzic?? Z góry dzieki za wszystkie podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T0MEK Napisano 15 Maja 2007 Udostępnij Napisano 15 Maja 2007 hmm...spalanie stukowe w silniku nieuturbionym to naprawde wyczyn jak jeszcze nie było nic dłubane robiłes cos zeby zwiekszyc stopien sprezania??bo np ja w swoim gteku spalanie stukowe uzyskałem dopiero przy doładowaniu 1.6 bar wiec niechce mi sie wiezyc zeby w niedłubanym silniku takie zjawisko wystapiło.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 15 Maja 2007 Udostępnij Napisano 15 Maja 2007 > Witam. Mam taki problem gdyz po wymianie UPG wydaje mi sie ze > wystepuje cos takiego jak spalanie stukowe ale do konca nie > jestem pewny i wlasnie mam pytanko jak to dokładnie zdiagnozowac > czy to własnie spalanie stukowe i jezeli tak to jak sobie z tym > poradzic?? Z góry dzieki za wszystkie podpowiedzi. wrzucasz wysoki bieg przyt malej prędkosci i niskiej prędkości obrotowej,np.III bieg przy 20 km/h,i dajesz pełnegu buta...otwierasz szybę i słuchasz,czy nie "dzwoni w silniku" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 15 Maja 2007 Udostępnij Napisano 15 Maja 2007 > hmm...spalanie stukowe w silniku nieuturbionym to naprawde wyczyn jak > jeszcze nie było nic dłubane robiłes cos zeby zwiekszyc stopien > sprezania??bo np ja w swoim gteku spalanie stukowe uzyskałem > dopiero przy doładowaniu 1.6 bar wiec niechce mi sie wiezyc zeby > w niedłubanym silniku takie zjawisko wystapiło.... czas uwierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 15 Maja 2007 Udostępnij Napisano 15 Maja 2007 > Witam. Mam taki problem gdyz po wymianie UPG wydaje mi sie ze > wystepuje cos takiego jak spalanie stukowe ale do konca nie > jestem pewny i wlasnie mam pytanko jak to dokładnie zdiagnozowac > czy to własnie spalanie stukowe i jezeli tak to jak sobie z tym > poradzic?? Z góry dzieki za wszystkie podpowiedzi. w serii na lpg? watpie , ale ... pod obciazeniem słuchaj nienaturalnych odglosow z silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T0MEK Napisano 15 Maja 2007 Udostępnij Napisano 15 Maja 2007 ale jakim prawem???w imie czego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 15 Maja 2007 Udostępnij Napisano 15 Maja 2007 > ale jakim prawem???w imie czego?? uboga mieszanka i duzo nagaru moze temu sprzyjac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek67112 Napisano 15 Maja 2007 Udostępnij Napisano 15 Maja 2007 Zatankuj 98 i sprawdź czy ustanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 15 Maja 2007 Udostępnij Napisano 15 Maja 2007 > ale jakim prawem???w imie czego?? w imię fizyki i chemii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2007 > wrzucasz wysoki bieg przyt malej prędkosci i niskiej prędkości > obrotowej,np.III bieg przy 20 km/h,i dajesz pełnegu > buta...otwierasz szybę i słuchasz,czy nie "dzwoni w silniku" Dodam jeszcze ze jak sie stanie z tyłu auta słychac takie jakby prykanie z tłumika. I jeszcze jedno czy po tej wymianie UPG nie mogło czasem zwiekszyc sie sprezanie po szlifie głowicy, a moze rozrzad zle ustawiony i dlatego tak głosno chodzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 15 Maja 2007 Udostępnij Napisano 15 Maja 2007 > Dodam jeszcze ze jak sie stanie z tyłu auta słychac takie jakby > prykanie z tłumika. I jeszcze jedno czy po tej wymianie UPG nie > mogło czasem zwiekszyc sie sprezanie po szlifie głowicy, a moze > rozrzad zle ustawiony i dlatego tak głosno chodzi?? PO remoncie silnika w Sienie miałem dziwne wrażenie, że auto chodził tak jakby metalicznie. Ale wszystko było ok. Napewno nie splanowali głowicy mocno, więc sprężanie nie powinno wzrosnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2007 > PO remoncie silnika w Sienie miałem dziwne wrażenie, że auto chodził > tak jakby metalicznie. Ale wszystko było ok. Napewno nie > splanowali głowicy mocno, więc sprężanie nie powinno wzrosnąć. Głowica była splanowana 0.5 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 16 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2007 > wrzucasz wysoki bieg przyt malej prędkosci i niskiej prędkości > obrotowej,np.III bieg przy 20 km/h,i dajesz pełnegu > buta...otwierasz szybę i słuchasz,czy nie "dzwoni w silniku" Zrobiłem tak jak napisałes predkosc minimalna moze z 10km/h 3 bieg i jazda a tu nic poprostu pomału wkreca sie na obroty. Bardziej słychac taki dziwny dzwiek jakby "wycie" na wysokich obrotach na luzie chodzi głosniej niz przed wymiana UPG i jak jest zimny to troche trzesie autem no i tak jak juz wczesniej pisałem jak stanie sie z tyłu auta słychac tak jakby "prykało" z tłumika. Co to moze być?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.