Kryniooo Napisano 17 Maja 2007 Udostępnij Napisano 17 Maja 2007 Witam I za bardzo go chwalilem to mi odpacil .... duzo jezdzilem 20 Km/H remont drogi a mialem kupe spraw do zalatwienia , sie bardzo zagrzal dolalem wody i tak non stop dolewam ..... -ubywa plynu z chlodnicy ... -na 200-250 km musze wlać 2-3 litry ... -niewidac wycieków , chlodnica sucha (takze zderzak pod którym jest chodnica jest suchy ) , przewody (wychodzace z chlodnicy suche , wchodzace w "glowice " suche , wchodzacy i wychodzacy z nagrzewnicy suche , odpowietrzniki suche ) .... -nagrzewnica , macalem dość niedokladnie tunel pod nagrzewnicą ( odgiolem wykladzine przy slupku ) sucho ... -olej ( sprawdzalem bagnetem ) , na goracym zadnych sladów wody , na zimnym zadnych śladów wody .... ( oleju nieprzybywa ani nieubywa tem sam stan -gdyby sie okazalo ze na bagnecie niebędzie widac wody ) .... -brak jakichkolwiek zmian w pracy silnika i osiągach ... -na goracym "jak się zaczyna grzać " stan plynu prawie zerowy , po odkreceniu korka duze ciśnienie i wody przybywa pod sam korek , po odczekaniu czy odpowietrzeniu poziom spada powoli poniżej minimum .... -ostatnio wymienialem silnik wentylatora ale to z 6 miesięcy temu .... -chlodnica troszke lużno jest obsadzona , ale zawsze tak mialem ..... -teraz jezdze na kranówie i sobie dolewam .... Gdybamy : -jesli nie uszczelka pod glowicą ( z tego mi wychodzi brak sladów oleju i przerywalby na którejs swiecy ) ... -jeśli nie termostat ( ubywa plynu ... czy przez termostat też może ubywac ??? ) jeśli tak to gdzie on jest ???? ... -pompa wody ? jakie sa objawy ? ( jak się niemyle jest na "kole-pasku " paska rozrzadu .... to juz niewiem co , moze to prototyp jakowyś co na wode jezdzi pozdrawiam allllll nadal wierny punto maniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 17 Maja 2007 Udostępnij Napisano 17 Maja 2007 Woda szybko paruje po primo Jesli cieknie spod termostatu to jesli dolewasz wody niczego nie zobaczysz, silnik goracy woda kapie, zamienia sie w pare i po wszystkim.. zero sladow. Pompa wody jesli pada to pod samochodem powinny sie jakies plamy pojawiac.. nieduze na poczatku ale po pewnym czasie walnie Reszty rzeczy jeszcze nie przerabialem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kryniooo Napisano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2007 Hmmmmmmmm......... Paluchy na odpowietrzaczu poczuly goraca pare sladów niema ani na cieplym ani na zimnym , nawet jak postoi przez noc ... hehehe ... nuu ... problem jest ... musze go rozebrac z plastików , wentylatora , oslony rozrządu i pokombinować ....ehhhh .... czlowiekowi zawsze wiatr w oczy i to z gradem .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czterykola Napisano 17 Maja 2007 Udostępnij Napisano 17 Maja 2007 Miałem identycznie. 1l wody na 100km. Nie mogłem namierzyć wycieku. Winna okazała się pompa wody. Ciekło jak już był dobrze nagrzany i błyskawicznie parowało. Namierzyli to dopiero w warsztacie jak mieli dostęp do kanału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kryniooo Napisano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2007 Hmmmmmmmmm............ zapomnialem dopisać pierwszym z objawów jest piszczenie paska rozrzadu .... auto wróciło z warsztatu ... wymienino pompe wodną , uzupelniono plyn koszt 500PLN ..... niestety drogo ale jak sie komuś spieszy .... przestroga na przyszlośc wymieniasz pasek rozrządu i napinacz ----- wymien pompe wodną .... pozdrawiam alllllllllll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 22 Maja 2007 Udostępnij Napisano 22 Maja 2007 > Hmmmmmmmmm............ > zapomnialem dopisać pierwszym z objawów jest piszczenie paska > rozrzadu .... > auto wróciło z warsztatu ... wymienino pompe wodną , uzupelniono > plyn koszt 500PLN ..... niestety drogo ale jak sie komuś spieszy > .... > przestroga na przyszlośc wymieniasz pasek rozrządu i napinacz ----- > wymien pompe wodną .... > pozdrawiam alllllllllll tyle wzieli za wymianę samej pompy? toć to zdzierstwo w biały dzień, ja za kompletny rozrząd + pompa wody + wymianę oringu na rurze wodnej z robocizną zapłaciłem 300 zł niecałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kryniooo Napisano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2007 200 graty ... 300 robocizna ... ot za "gapowe" sie płaci , niesety długo jezdziłem i doprowadziłem do tego że leciało ciurkiem pozdrawiam allll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.